AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Jeg trenger litt råd, kanskje noen her kan se ting jeg ikke klarer🫣 Jeg har tidligere levd i et forhold som var preget av vold, både fysisk og psykisk. Etter å ha vært singel i snart 2 år satt jeg og følte meg ensom og savnet andre voksne å snakke med. Jeg har 4 barn som alle bor hjemme, så fokuset mitt har vært på barna. jeg gikk derfor inn på en dating side hvor jeg ble kontaktet av mange menn, jeg har hatt det gøy i denne perioden og har snakket med mange spennende mennesker. Det er nå to menn jeg synes er spennende og jeg liker di begge veldig godt og jeg føler nå at jeg må velge. De viser begge mye interesse for meg og ønsker å ta forholdet videre men jeg har vært klar på at jeg trenger tid. Jeg har møtt begge og har hatt sex med begge. Sikkert mange her inne som kommer med pekefingeren da, men for meg er sex en viktig del av et forhold så jeg ville prøve begge. Problemet er nå at jeg ærlig ikke vet hvem jeg skal velge. Mann nr 1 er litt eldre enn meg, han har voksne barn som er flyttet hjemmenifra og er godt etablert. Mye av samtalene vi har dreier seg om sex, jeg har derfor forsøkt å ta fokuset bort fra sex og heller snakke om hverdagslige ting, men merker at interessen er mer kjølig da selv om han høflig svarer og fortsetter samtalen, han viser forståelse for at jeg har barn men virker ikke veldig engasjert i barna, eks han gratulerte ikke med dagen når han viste at ene barnet mitt hadde bursdag, ingen har møtt barna, men forventet egentlig at han sa gratulere til meg. Han er veldig snill mot meg og viser respekt når jeg sier jeg ikke kan snakke, da venter han til jeg tar kontakt. Når vi møttes syntes jeg det var vanskelig å være borte fra barna på kvelden og han viste forståelse for det, jeg fortalte han at jeg hadde mye dårlig samvittighet siden jeg hadde vært borte en hel kveld fra barna men han ønsket uansett og komme helgen etter å treffe meg. Han andre jeg har møtt er på min alder, vi har barn på samme alder og vi er derfor like opptatt på hver vår kant, vi kan snakke om alt men er ofte uenig, men det gir gode diskusjoner. Selv om vi er opptatt får vi inn små telefonsamtaler og møtes jevnlig☺️Sex er helt fantastisk men vi får aldri nok tid siden vi mellom oss har 7 barn, han viste også at mitt barn hadde bursdag og gratulerte oss med dagen. siden vi begge har barn er det mange hensyn som skal taes fra begge, så møtene vi har er ofte korte, men jeg slipper den dårlige samvittigheten. Det som er litt vanskelig er at han har barna 50% men jeg har barna 100% så når han ikke har sine barn glemmer han litt at jeg ikke har barnefri, men han passer alltid på å komme på besøk seint så vi er sikre på at barna sover og ingenting uanstendig skjer, vi sitter kun å snakker eller ser på tv sammen. jeg ønsker egentlig å satse på den siste og føler kanskje det er mest rett overfor mine barn, men tror også det bor mye i han andre som vil være positivt for meg og barna. det ble langt dette men føler jeg trenger råd😂😂 Anonymkode: ec6d4...d23
petterm Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Nr. 1 først og fremst er interessert i sex. Han oppfører seg sånn han må oppføre seg for at du skal være villig til å ha sex. Han er ferdig med småbarnstiden og er egentlig ikke så opptatt av dine barn. Han kommer til å finne en annen å ha sex med når han er lei av deg. Nr 2 er interessert i deg, og oppfører seg som om du, dine barn og ditt liv betyr noe. Sats på nr 2! Når barna på et tidspunkt møter hverandre blir det mye lettere med nr 2 og dere vil være en støtte for hverandre. 11 2 10
HealthyGamer Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 Å Gud bedre.... FIRE barn! Ingen menn er interessert i å forsørge/oppdra en annen manns barn! 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Jeg hadde ikke satset på noen av disse to. Anonymkode: da796...7cb 3 3
Gjest ti10 Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg hadde ikke satset på noen av disse to. Anonymkode: da796...7cb Hva er feil med person 2?
Rotemor Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 petterm skrev (1 time siden): Nr. 1 først og fremst er interessert i sex. Han oppfører seg sånn han må oppføre seg for at du skal være villig til å ha sex. Han er ferdig med småbarnstiden og er egentlig ikke så opptatt av dine barn. Han kommer til å finne en annen å ha sex med når han er lei av deg. Nr 2 er interessert i deg, og oppfører seg som om du, dine barn og ditt liv betyr noe. Sats på nr 2! Når barna på et tidspunkt møter hverandre blir det mye lettere med nr 2 og dere vil være en støtte for hverandre. Helt enig!
Rotemor Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 HealthyGamer skrev (1 time siden): Å Gud bedre.... FIRE barn! Ingen menn er interessert i å forsørge/oppdra en annen manns barn! TS forsørger og oppdrar sine egne barn. Du trenger ikke være bekymret på fremmede menns vegne. 4 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 ti10 skrev (19 minutter siden): Hva er feil med person 2? Jeg tror at uenighetene deres kan føre til problemer på lang sikt. I begynnelsen kan det være lett å ignorere ulike verdier, uenigheter osv. Det meste er sjarmerende i begynnelsen, spesielt når man ikke bor sammen og må takle masse uenigheter i hverdagen. Anonymkode: d9dcf...350 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror at uenighetene deres kan føre til problemer på lang sikt. I begynnelsen kan det være lett å ignorere ulike verdier, uenigheter osv. Det meste er sjarmerende i begynnelsen, spesielt når man ikke bor sammen og må takle masse uenigheter i hverdagen. Anonymkode: d9dcf...350 Sikkert like mye uenigheter med nr 1, bare at de ikke kommer frem når de ikke snakker om så mye ulikt. Det er ulikheter mellom alle, og bare en fordel at man kan snakke om slikt. Ulikheter er heller ikke farlig, bare man har respekt for hverandre, og det ikke går på helt grunnleggende verdier. Slik de to presenteres ville jeg gått for nr 2. Eldre, vil helst bare snakke om sex og uinteressert i ts sine barn og liv, det høres ikke ut som noe å satse på. Anonymkode: c7013...f63 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 ti10 skrev (34 minutter siden): Hva er feil med person 2? Om man sliter med å velge mellom to har man ikke de riktige følelsene for noen av dem. Anonymkode: da796...7cb 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #11 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sikkert like mye uenigheter med nr 1, bare at de ikke kommer frem når de ikke snakker om så mye ulikt. Det er ulikheter mellom alle, og bare en fordel at man kan snakke om slikt. Ulikheter er heller ikke farlig, bare man har respekt for hverandre, og det ikke går på helt grunnleggende verdier. Slik de to presenteres ville jeg gått for nr 2. Eldre, vil helst bare snakke om sex og uinteressert i ts sine barn og liv, det høres ikke ut som noe å satse på. Anonymkode: c7013...f63 Jeg ville ikke gått for noen av disse mennene. Angående uenigheter, noe uenigheter må man selvfølgelig regne med. Det er normalt og sunt. Ts nevnte derimot at de ofte er uenige, og det kan bli vanskeligere å takle når alt ikke er nytt og spennende, som i begynnelsen. Anonymkode: d9dcf...350 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #12 Skrevet 20. august 2023 HealthyGamer skrev (2 timer siden): Å Gud bedre.... FIRE barn! Ingen menn er interessert i å forsørge/oppdra en annen manns barn! Og på hvilken måte var dette konstruktivt for TS' innlegg, mener du? Når man blir singel i en viss alder så er man ganske inneforstått med at det er en sannsynlighet for at nye partnere har barn, og TS ser etter et forhold, ikke en reservefar/sparegris. Gå tilbake gamingen din, du. TS, petterm har brutt det godt ned og #9 avrunder sitt innlegg slik jeg tenker. Med syv barn samlet tenker dere vel neppe på å etablere dere sammen med det første, så ulikhetene #8 er bekymret for trenger ikke spille så stor rolle. Samtidig som det òg kan være av gevinst som du påpeker med gode diskusjoner. Men jeg tar meg i å lure på det samme som #10, for valget er egentlig ganske åpenbart, så om du sliter med å ta avgjørelsen, hva hindrer deg i å velge nr. 2? Anonymkode: 9ffc0...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #13 Skrevet 20. august 2023 er alle fire barna fra samme voldelige far? (ikke relevant, men jeg er bare nysgjerrig) vet de to potensielle om hverandre? venter de begge at du skal ta et valg snart - er det derfor det haster sånn? Anonymkode: 2e62b...843
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #14 Skrevet 20. august 2023 HealthyGamer skrev (2 timer siden): Å Gud bedre.... FIRE barn! Ingen menn er interessert i å forsørge/oppdra en annen manns barn! Jasså, hvordan vet du det? Jeg har tre barn og det mangler absolutt ikke seriøse menn som er interessert. Det finnes dessuten en del menn der ute som ikke har egne barn, de er ofte veldig interessert! Anonymkode: d0272...f89 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #15 Skrevet 20. august 2023 Ingen av dem. Det skyldes at jeg syntes du har rotet det til med å kjøre parallelt. Nr. 2 virker jo oppriktig interessert i deg og dere har møttes flere ganger. Om det på et tidspunkt kommer frem at du datet flere, så kan det bli ganske ødeleggende. Anonymkode: b41a7...c71 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #16 Skrevet 20. august 2023 Siden du har en historikk med å falle for en voldelig mann er det ekstra viktig at du ikke forhaster deg. Har du bearbeidet hva det var som gjorde at du ble tiltrukket av feil type mann tidligere? Det er viktig at du forstår ditt eget reaksjonsmønster, slik at du ikke gjør samme feil igjen. Anonymkode: d0272...f89 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #17 Skrevet 20. august 2023 Hva består uenighetene i? Politikk, verdier, alkoholbruk, barneoppdragelse? Disse temaene kan være ødeleggende for et forhold på sikt. Psst: Du fortjener ingen av mennene sånn som du holder på med begge samtidig. Anonymkode: 50361...002 1
Majer Skrevet 20. august 2023 #18 Skrevet 20. august 2023 Ikke sats på 1 fordi han bare er ute etter sex. Ikke sats på 2 siden dere har ulike meninger. 2
ESFP Skrevet 20. august 2023 #19 Skrevet 20. august 2023 Er du sikkert på at du skal satse på noen i det hele tatt? Er du egentlig klar for et forhold og hva vil det si for deg å satse? Kan du tilby et forhold til en mann når du har mest lyst til å være hjemme med barna og bare har tid til en kort telefonsamtale eller et kort treff her og der? Er det noen av dem som passer inn i din fremtid? Du følte deg ensom og savnet voksenkontakt. Det problemet kan man løse med venner. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #20 Skrevet 20. august 2023 INGEN av de. Why? 1 er nok kun opptatt av sex ,det sier du og. Slik skal det ikke være om dette er drømmemannen! Da skal man ha dype samtaler! 2 har jo 3 barn selv. Virker mer interessert i deg,ikke bare sex,men for mange barn og for lite tid sammen med 7 barn!! Du bør som meg finne deg en med max 1 barn som har MASSE tid til deg. For du har 4 barn 100%!! Det er mye, og da trengs det en mann som ikke har mye selv,og tid til dere. Ingen av disse virker rett ut. Anonymkode: 72e72...8d1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå