kjærring Skrevet 24. august 2023 #21 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 3.14): Hvor ofte gjør dere det? Er litt redd for å gjøre det for ofte. Føler liksom jeg blir litt utvidet. Også sliter jeg litt med å bæsje etterpå. Men kan det bli for ofte? Eller venner kroppen seg til det? Anonymkode: be9b6...bbf Ikke ofte da min kink er breeding og det blir lite risikoer med anal😂
Macro Skrevet 24. august 2023 #22 Skrevet 24. august 2023 Varierer veldig etter formen. Noen ganger flere kvelder på rad og plutselig pause på 6 mnd. Jeg har aldri hatt problemer pga analsex. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #23 Skrevet 24. august 2023 Går 3-4 uker mellom hver gang her....men elsker det når jeg først vil. Vi pleier å gjøre det mens vi ligger på siden...alltid glid, går greit å trenge inn Litt dirty talk mens han tar meg så er jeg i mål 🥰 Anonymkode: 49fd8...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #24 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 17.02): Det er litt vondt å forklare, men det er en kraftig orgasme som liksom begynner i hele underlivet som pirring, så etterhvert føles den som en vaginal orgasme bare at den går dypere, kjenner det litt mer i hele kroppen på en måte. Akkurat hvordan vet jeg ikke, annet enn at jeg vet får orgasme ved at jeg har sex i rumpa vs vagina uten at jeg trenger å røre noe 😄 Anonymkode: 2a3d4...7c2 Synd det ikke er flere damer som deg! Analsex er uaktuelt for dama jeg er sammen med😒 Men kan lissom ikke dumpe ei dame bare for at hun ikke liker analsex, har jo skjønt at flertallet av damer ikke liker det særlig!? Jeg er litt "dirty", så er sexy med damer som liker å få den i rompa og nyter det! Anonymkode: 39fd8...d42
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #25 Skrevet 24. august 2023 Vi har sjelden analsex med full penetrasjon. Jeg synes jeg blir litt utvidet og det er ubehagelig er par dager etterpå. Men jeg synes det er godt med fingre eller en butplug som ikke er så stor. Mannen min liker også det. Anonymkode: 1c5f3...2f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå