Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 For mange år siden hadde Rema 1000 en periode dagligvare med bestilling via telefon eller internett. Dette var et fantastisk tilbud! Man kunne betale kontant eller via VISA, de hentet til og med tomflasker og gav pant for dem! Jeg skulle virkelig ønske det kom et slikt tilbud igjen. Noen som har hørt om noe slikt?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 vi bestilte fra Ica der jeg jobbet for ett år side ihvertfall...
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 ICA rett hjem fantes jo før, men tror det ble lagt ned.
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 (endret) http://www.retthjem.no/ det var visst ikke lagt ned, men ikke ica lenger såvidt jeg forstår.. Endret 18. januar 2006 av Rosin
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 De leverer uansett ikke her hvor jeg bor nå.
*Heidi* Skrevet 19. januar 2006 #7 Skrevet 19. januar 2006 De leverer uansett ikke her hvor jeg bor nå. ← Ikke der jeg bor heller.. dette hadde passet meg så bra nå som jeg har brekt benet!
Mini_me Skrevet 21. januar 2006 #9 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jeg har en venninne i England som bruker dette. Der er det veldig vanlig. Hun sier at det er utrolig deilig å få varene levert på døra, og at hun sparer masse penger på det, fordi hun slipper impulskjøpene.... På den butikken hun bruker ligger hennes favoritter når det gjelder de enkelte varer aller først, så hun slipper å lete seg igjennom hundrevis av produkter hver gang.. Aberet er jo at du ikke får velge ut ferskvarene selv da... *drøm* Tenk å få slippe å stå i kø, legge varer på båndet, ta den av og legge i poser, bære ut i bilen, kjøre hjem og deretter legge varene i skapene.... Endret 21. januar 2006 av Mini_me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå