AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Har en bekjent som stadig skal snakk om det de har fått til siden vi traff hverandre sist og hvordan det de har er bedre enn andre. Først trodde jeg at de gjorde det fordi de var glade, men dette er veldig slitsomt når dette er det eneste de snakker om Anonymkode: 8d3b1...335
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 slutt å treff dem. Gidder heller ikke slike folk Anonymkode: f870d...0d2
Laraa Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 (endret) Enig! Men vær forberedt på kommentarer her i tråden om at du er misunnelig, sjalu, skadefro, ikke unner din bekjent framgang. Jeg skrev en gang lik tråd for en stund siden og svarene gikk i den retningen. Tror ikke de som svarer aner hvor invaderende og slitsomt det er når noen går fra å være inkluderende, noen du liker å omgås og som er interessert i andre, til å få absolutt og da mener jeg absolutt alt til å handle om seg selv og sine prestasjoner, snakker i timesvis i samme tralten og hvor det ikke engang er litt plass til deg. Men for all del, vi er jo bare misunnelige 🙂 Endret 20. august 2023 av Laraa 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 det KAN hende at det er andre ting som spiller inn her også; kanskje bekjenten er drita lei av at folk klager og syter, og går aktivt inn for å være glad og takknemlig for alt man har, være (overdrevet) positiv eller, så er vedkommende ute etter bekreftelse fra andre (fordi han er veldig usikker på seg selv) på at han er voldsomt flink og heldig Anonymkode: f870d...0d2 1
Gjest Refreng Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 Dess mer du har behov for å skryte, dess mer mindreverdig føler du deg på innsiden. Folk som er komfortable med seg selv og hva de har oppnådd, føler ikke behov for å skryte hver gang de ser deg
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 Det er en blanding av lave antenner / dårlig selvinnsikt og mindreverdighets kompleks Anonymkode: 093ae...301 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå