Gå til innhold

Han barberte seg nedentil før han skulle ut i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min pleier å barbere seg nedentil, men det kan gå mange dager og vel så det i mellom hver gang han barberer seg. Jeg lå og hvilte på sofaen fordi jeg har nattevakt i kveld, å han kommer ut fra dusjen spradende  naken ut i stuen. 
Jeg legger merke til at han er nybarbert der nede å sier spøkefullt «Se her ja, shavet og lekker, hvem har du pynta deg for da» Han svarer meg på det. Han skulle på pizza og øl hos noen kompiser og mest sannsynlig ut på byn etterpå. 

Han vet jo at jeg jobber nattevakt, å at det ikke blir noe sex når han kommer hjem iom jeg ikker er der når han kommer hjem. Jeg barberer meg jeg også, men hadde aldri giddet å gjøre det fks før jeg hadde dratt på jentekveld/jobb om jeg viste samboeren min ikke var hjemme når jeg selv kom hjem. Det blir jo nuppete og stubbete til neste dag, så hva er poenget med å gjøre det når man vet at man ikke skal ha sex den kvelden? Jeg kjenner det plager meg litt og lurer på hvorfor han ikke gadd og kommentere kommentaren min om shavingen hans, redd for at han går bak ryggen på meg. 
Er dette noe du hadde reagert på?

Anonymkode: 2192b...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han svarer meg ikke på det, skulle det stå

Skrevet

Jeg forstår deg, samtidig tror jeg også at vi er litt vel paranoide. Hvis du ikke har noen grunn til å være paranoid da? 

Anonymkode: e7e49...de7

• Liker 6
Skrevet

Det hender jeg barberer meg for å føle meg fresh, selv om ingen ser det eller vet om det bortsett fra meg. Kanskje hadde han et behov for å føle seg fresh? Kanskje hadde han lyst på sex med deg før han gikk? Eller evt at jo oftere man barberer jo mer vant til det blir huden og jo lettere er det å opprettholde, kanskje han bare synes det var på tide? 

Skjønner du ble mistenksom, men det trenger absolutt ikke å være noe utroskap på gang. 😊

Anonymkode: 076a5...09a

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjæresten min pleier å barbere seg nedentil, men det kan gå mange dager og vel så det i mellom hver gang han barberer seg. Jeg lå og hvilte på sofaen fordi jeg har nattevakt i kveld, å han kommer ut fra dusjen spradende  naken ut i stuen. 
Jeg legger merke til at han er nybarbert der nede å sier spøkefullt «Se her ja, shavet og lekker, hvem har du pynta deg for da» Han svarer meg på det. Han skulle på pizza og øl hos noen kompiser og mest sannsynlig ut på byn etterpå. 

Han vet jo at jeg jobber nattevakt, å at det ikke blir noe sex når han kommer hjem iom jeg ikker er der når han kommer hjem. Jeg barberer meg jeg også, men hadde aldri giddet å gjøre det fks før jeg hadde dratt på jentekveld/jobb om jeg viste samboeren min ikke var hjemme når jeg selv kom hjem. Det blir jo nuppete og stubbete til neste dag, så hva er poenget med å gjøre det når man vet at man ikke skal ha sex den kvelden? Jeg kjenner det plager meg litt og lurer på hvorfor han ikke gadd og kommentere kommentaren min om shavingen hans, redd for at han går bak ryggen på meg. 
Er dette noe du hadde reagert på?

Jeg shaver meg nedentil med ujevne mellomrom bare fordi jeg får det for meg. Skal jeg på fest kan jeg shave hele meg, bare for å føle meg ren. Har ingen planer om å ligge med noen! Gjør det for meg selv, ikke andre.

Anonymkode: f1f4e...e93

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på det, stusser også om jeg skal noe, liker å føle meg velstelt og «ren».

Men nå har min mann aldri gitt meg grunn til å tenke i de baner du gjør, er det forskjellen?

Anonymkode: df2cb...299

• Liker 1
Skrevet

Gjør det ca annenhver dag, helt uavhengig av hvem jeg har rundt meg. - Og alltid når jeg skal pynte meg. Jeg er avhengig av å føle meg strøken fra innerst til ytterst. Jeg har pent undertøy på også, som ingen vil få se.

Anonymkode: 8f3e0...538

• Liker 1
Skrevet

For at du skal få ro i ditt eget sinn tar du dette opp med han i morgen. Forklar hvorfor du mener dette er en merkelig type atferd som gjør at han forhåpentligvis forstår hvorfor du tenker som du gjør. Det er mye bedre å vise din bedre halvdel at du er bekymret over at han er utro fordi du ikke ønsker å miste båndet og kjærligheten dere har som du setter stor pris på. Antar du skjønner hva det motsatte av dette er som kvinner er forferdelige gode på.

Anonymkode: 4e4b9...666

• Nyttig 1
Skrevet

Nå er det jo slik at ting begynner å klø etter et par dager etter man har fjernet hår der nede, så kan  vel tenkes at det er det i dette tilfellet? Han stod i dusjen, det var noen dager sist han hadde gjort seg flid der nede og nå klør det litt. Et par minutter med høvelen og kløen er borte.

Anonymkode: 18241...d9a

• Liker 2
Skrevet

Han gjør det regelmessig fordi det føles ekkelt når det gror til for mye. Kjøp deg heller en katt, du er åpenbart ikke klar for noe forhold. 

Anonymkode: d355f...3a2

• Nyttig 1
Skrevet

Tror du ikke han hadde skjult at han var nybarbert, hvis han hadde noen baktanker? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvis han hadde planer om utroskap, så ville han nok ikke kommet inn naken og vist deg. Med mindre han ville provosere frem en krangel, så du på en måte var skyld i at han ble "kastet" i armene til en annen kvinne.

Mest sannsynlig gjør han det ikke kun de dagene dere skal ha sex. Han vil vel ikke ha det for langt. Jeg gjør det ca annenhver dag sammen med armhulene og bena.

Anonymkode: 6b1e4...ec3

• Nyttig 2
Skrevet

Vi er mange som barberer oss helt uavhengig om vi tenker vi skal ha sex eller ei. Jeg hadde ønsket å barberer meg om jeg så var på en øde øy helt alene. Det klør og stikker gjerne når hårene når en viss lengde og det gjør vondt. Og en føler seg mer vel av å barbere seg og det har ingenting med en partner å gjøre. Dessuten er det heller ikke særlig rasjonelt å vise deg at han har barbert seg om meningen var å være utro bare ved en slik handling som å barbere seg, da ville han vel ha skjult det. Så selv om du utelukkende barberer deg for andre så er det tåpelig og paranoid å mene at alle andre gjør det av samme grunn som deg. 

Anonymkode: 00b9c...6e5

• Nyttig 1
Skrevet

? Han skal ikke barbere seg for da tror du han skal ha seg med andre? Jeg er singel og dater ikke. Jeg kunne hatt hår overalt uten at det plagde noen. Jeg barberer meg under armer og intimt 2.hver dag og barberer beina 2 ganger i uken. Alltid. Det handler om jeg føler meg renere og mer stelt. Ikke om sex. Kanskje du tenker litt for mye på sex?

Anonymkode: 1c06d...149

• Liker 2
Skrevet

Jammen herregud, hva skjer med verden?

Kanskje han ble lei av å ha hår og ville bare ta det vekk? Trenger jo absolut ikke å bety noe som helst.

Jeg brukte å barbere kuken før jeg dro på byen jeg også, selv om jeg har dame. Men betyr ikke verdens ting.

Jeg liker bare å ta håret når det begynner å bli mye.. 

Anonymkode: 91015...6c8

Skrevet

En eller annen dag gjør han det jo så helt tilfeldig vil jeg tro, dama gjør det hver gang hun skal ut, virker å være for å føle seg fresh og vel, håper i hvertfall hun ikke puler såpass mye rundt😂

• Liker 1
Skrevet
PM75 skrev (8 timer siden):

Tror du ikke han hadde skjult at han var nybarbert, hvis han hadde noen baktanker? 

Jeg hadde tenkt å skrive det samme.

Skrevet

Jeg har erfaring med dette; kjæresten barberte seg også rett før byen. Kom hjem dynka i Jean Paul Gaultier Classic parfymen. Og ja, viste seg at han var utro. Med flere. Ex nå. (Årevis siden uansett) 

Anonymkode: 55855...866

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg har opplevd at en ungdomsskjæreste shavet seg nedentil før han skulle ut med gutta. Han var utro. Men om det var planlagt eller ikke, vet jeg ikke 😅

Edit: Altså, I den situasjonen synes jeg det var rart fordi jeg skulle reise og var ikke tilgjengelig for sex senere. Han sto å shavet seg på do, jeg spurte hva han holdt på med, og da lukket han og låste døra.

Så jeg synes det er litt mistenkelig, men jeg har en dårlig erfaring med det.

Endret av anon01
La på edit, grunnet sjanse for å misforstå.
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker at hvis han hadde hatt en hemmelig intensjon med den barberingen, så hadde han ikke kommet spradende ut og vist deg at han er nybarbert. Da hadde han garantert skjult det så godt han kunne. 

Anonymkode: 4d2f1...a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...