Gå til innhold

favoritt bakfra

Fremhevede innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Fordi man ganske enkelt blit TATT bakfra...digg for meg, digg for han -så lenge livmora er der den skal være..hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg misliker denne stillingen. Det er slik dyr har sex.

Arf, arf, vooof - passer meg ypperlig! :sjarmor:

Skrevet
Har inntrykk av at mange gutter har bakfra som favoritt stilling....

Jeg lurer som jente på hvorfor?

Fantaserer dere om at det er en annen?

Eller at det er en gutt?

Hos oss liker vi begge den stillingen veldig mye.

Skrevet

Jenters anatomi er jo utformet slik at g-punktet treffes best ved inntrenging bakfra. Så tror nok veldig mange jenter også har dette som favorittstilling (inkludert meg selv)! Og da er det jo kjempekjekt at gutter flest også liker det!

Skrevet
Jeg misliker denne stillingen. Det er slik dyr har sex.

Dustesvar...mennesker er også dyr

Skrevet

Finnes ikke noe flottere og deiligere enn ei Damerompe. Både visuellt og å trenge inn i- Heeeerlig

Skrevet
Jeg fikser ikke den stillingen jeg. Tror livmora mi ligger litt klønete til, for jeg får veldig vondt når han når bunnen, selv om vi tar det rolig.

Det er mest sannsynlig fordi du ikke er nok tent eller hatt ordentlig "oppvarming"//vorspiel først. Når jenter blir opphisset trekker livmoren seg lenger opp og gjør seg klar for penetrering(The Babymaker!)

Ellers så kan det hende at det er noen anatomisk årsak, men jeg er ingen lege.

Skrevet
Har inntrykk av at mange gutter har bakfra som favoritt stilling....

Jeg lurer som jente på hvorfor?

Fantaserer dere om at det er en annen?

Eller at det er en gutt?

Finnes ikke noe flottere enn ei Damerompe, og jeg elsker synet og følelsen av en. Derfor digger jeg det bakfra, uansett om det er Analt eller Vaginalt. BunLover

Skrevet

Det er noe spesielt å bli tatt bakfra! ;)

Kanksje det har nor med at man blir dominert? At gutten tar kontroll over situasjonen er ganske opphissende i seg selv!

Desuten passer denne stillingen til alle steder. Den er kjapp å få til :ler:

Da tenker jeg i dusjen!

- Er der ikke enig jenter? ;)

Man står våt i dusjen, og plutselig kommer gutten inn å visker inn i øret om hvor deilig du er. Han begynner å klå og stryke. Du kjenner at det blir våt et annet sted mellom beina! Og plutselig, bøyer han deg ned, og trenger seg inn bakfra! What a nice feeling! <3

Skrevet

Som gutt må jeg jo si at det er noe spesielt med denne stillingen, det gir en form av makt, man er i tillegg den som styrer, og man har en fantastisk utsikt. Ingen ting er penere enn en kvinne, og det er klart at dette gir mannen en ekstra tenning, og at man i tillegg har fullstendig oversikt, mm.

Det finnes også mange forskjellige måter å ta noen bakfra på, tenker da på liggende oppå hverandre, kne posisjon, stående osv. Flere av disse stillingene gir i mange tilfeller kvinnen en ekstra følelse av å bli fyllt (noe jeg har lest).

Skrevet

Bakfra kan bety flere ting. Jeg elsker dameromper, så Bakfra er Analsex for Meg. Men elsker å trenge inn i ei Dame bakfra - Uansett

Skrevet
Bakfra kan bety flere ting. Jeg elsker dameromper, så Bakfra er Analsex for Meg. Men elsker å trenge inn i ei Dame bakfra - Uansett

haha atte hvaforno? Kan du ikke ta ei dame bakfra uten å ta rompehullet? :klø:

Bakfra er best for meg fordi jeg tenner masse på stillingen i seg selv, at han kan leke med kroppen min så mye han vil der bak uten at jeg ser noe (nei ikke i analen, bare så det er sagt) og hvis han holder fast på der hoftebeina er på meg og kjører på, så hjelper det ikke engang å stappe en halv dyne inn i munnen for å få meg til å holde kjeft.

Skrevet

Såklart j kan ta ei dame bakfra i vaginaen også. men jeg elsker Synet av ei deilig damerompe - og liker også å ha sex med ei damerompe.

Skrevet
Jeg er ikke mann, men det har bllitt meg fortalt at det rett og slett gir en følelse av å ha "overtaket" som altså mange tenner på.

ja jeg liker at gubben har overtaket,at han er dominerende,sterk og sjef i senga og at han viser det også,ved å få meg påå på alle 4,ta tak i meg,presse seg inn i meg og så tar han tak i hårmanken og presser meg nedover i puta,de stønnene jeg da kommer med gjør ikke akuratt lysta hans mindre.

hehe :ler::ler:

the minuteman is here 2 stay

Skrevet

Jeg er ikke spesielt gla i denne stillingen. Jeg føler at jeg ikke har noen kontroll, og at jeg blir "brukt" av mannen. (Sikkert sammenheng med at jeg har hatt et forhold der jeg faktisk ble misbrukt).

Jeg får dessuten vondt hvis han kommer for langt inn. Nei, ingen favoritt det der, får uansett ikke orgasme den "veien" heller.

Skrevet

Det blir veldig mye musefis av den stillingen. ;)

Gjest Gjest_Harry_*
Skrevet

Det er symbolikken jeg liker; det dreier seg om ei rumpe..:-)

Skrevet

Jeg liker også stillingen bakfra, grunnen er ganske enkel. Jeg får letter orgasme da han tar meg bakfra enn alle andre stillinger. Jeg/samboeren har samme mening der. Og dessuten er det en favoritt stilling også, pluss at han får litt makt over meg, og det tenner meg så utrolig mye ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...