AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 En jeg har hatt som elsker i 2år nå, han har vært frem og tilbake med dama/eksen sin. Jeg har vært e sånn kosevenn iblant med han... Jeg aner ikke om hanner singel, han sier veldig lite om ting. Vi har det veldig fint når vi er sammen, men litt anonym type. Ifjor sommer hadde jeg en date på besøk. Vi begge våknet om natten av skritt utenfor huset mitt. Klokken var da 03.15. Vi sovnet fort igjen. Tre dager etterpå får jeg sms av elskeren min at jeg bare kan drive og dra.. Han visste jeg hadde besøk av en mann, men hva så sa jeg?! Jeg må da få lov å date andre. Tiden gikk og vi møttes igjen og glemte dette. Vi møttes nå for 2 uker siden igjen og han var fortsatt veldig anonym. Merker han bryr seg litt om meg og liker at jeg klemmer han. Nå ikveld fikk jeg snap om at det var trist jeg ikke var alene ikveld. (Jeg har barna mine...) jeg sendte etterpå "hvordan vet du at jeg har de?" Han sender ingenting tilbake, åpnet bare snappen.. Kan han igjen ha snoket på meg igjen? Han holder alt av følelsene sine tilbake merker jeg. Så blir usikker.... og litt engstelig om jeg blir stalket på? Anonymkode: 04c2b...248
Kalikalinka Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 Han der er jo en parade av røde flagg, hva skal du med en sånn? 6 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Han er jo ikke helt god. Lykke til. Anonymkode: 4410e...201 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 Huff og huff, dette er jo ikke en bra mann Anonymkode: 3cb6e...cb4 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #5 Skrevet 19. august 2023 Kalikalinka skrev (5 minutter siden): Han der er jo en parade av røde flagg, hva skal du med en sånn? Jeg vet ikke... Han har ikke innrømmet at det var han som trasket i gården midt på natten ifjor. Han sier han hørte det av andre. Han jeg var med ble nesten redd😐 Men det at han ikveld sier at det er synd jeg ikke er alene.. hvordan vet han det? Kan være han vet når jeg er barnefri og ikke. Men rar mld å sende... Anonymkode: 04c2b...248
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #6 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke... Han har ikke innrømmet at det var han som trasket i gården midt på natten ifjor. Han sier han hørte det av andre. Han jeg var med ble nesten redd😐 Men det at han ikveld sier at det er synd jeg ikke er alene.. hvordan vet han det? Kan være han vet når jeg er barnefri og ikke. Men rar mld å sende... Anonymkode: 04c2b...248 Ikke vær så naiv han stalker. Sett opp lys med bevegelsesensor. Anonymkode: 4410e...201 2 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #7 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke vær så naiv han stalker. Sett opp lys med bevegelsesensor. Anonymkode: 4410e...201 Pga det han skrev ikveld? Når jeg ifjor skrev at han måtte slutte å snoke utenfor så ble han stille i ca et halvt år. Siden ikke merket noe. Men så var han her for 2 uker siden da. Virker litt kald.. Men kosete i sexen. Jeg er singel og fornøyd med en kosevenn. Ekkelt om han følger med meg.. Jeg skrev : visste du at jeg var alene. Og han skrev "ja". Ikke fått noe etter det. Skal han skremme ? Jeg lukket for vinduene. Anonymkode: 04c2b...248
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #8 Skrevet 19. august 2023 Fikk frysninger av å lese dette. Han har allerede lusket utenfor huset ditt midt på natta, og du lurer på hva du skal gjøre? Jeg hadde satt opp utekamera ASAP. Han er av og på med dama, mens du er kosevenn, og så stalker han deg? Anonymkode: c662e...ab3 3 1
Rotemor Skrevet 19. august 2023 #9 Skrevet 19. august 2023 Kalikalinka skrev (17 minutter siden): Han der er jo en parade av røde flagg, hva skal du med en sånn? ☝️ 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #10 Skrevet 19. august 2023 Du vet han stalker deg. Er du dramaqueen? Hva ønsker du egentlig å oppnå? Han har deg på gress. Du liker tydeligvis oppmerksomhet! Kutt han ut så får du det enkelt🙂 Du gir ham tydeligvis feedback. Normale mennesker kutter ut slike folk. Du gir ham sex🙈 Anonymkode: 184a1...94c 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #11 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Pga det han skrev ikveld? Når jeg ifjor skrev at han måtte slutte å snoke utenfor så ble han stille i ca et halvt år. Siden ikke merket noe. Men så var han her for 2 uker siden da. Virker litt kald.. Men kosete i sexen. Anonymkode: 04c2b...248 Er det mulig? Og dette mennesket ligger du med?? Anonymkode: f9290...952 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #12 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det mulig? Og dette mennesket ligger du med?? Anonymkode: f9290...952 Ja men jeg hat vært for naiv til nå. Kun til nå. Anonymkode: 04c2b...248
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #13 Skrevet 19. august 2023 Må være en trolletråd. Anonymkode: 4410e...201 1
Kompis2 Skrevet 19. august 2023 #14 Skrevet 19. august 2023 Han mente vel at det var synd du ikke var alene, uten barn. Ville vel vært hos deg, men ikke mens barna var der.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #15 Skrevet 19. august 2023 Kompis2 skrev (37 minutter siden): Han mente vel at det var synd du ikke var alene, uten barn. Ville vel vært hos deg, men ikke mens barna var der. Ja var nok heller det... Men jeg fikk mld av han på forrige treff at jeg måtte roe ned og ikke få følelser for han. Hva gjør han nå da? Han som begynner. Jeg har ikke skrevet ei mld til han. Men på siste møte konfronterte jeg med at jeg ikke likte det vi holdt på med. Skulle meg og han blitt kjærester så ville det blitt krangling. Han ble betenkelig.... Jeg vet ikke... savner han meg? Anonymkode: 04c2b...248
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #16 Skrevet 19. august 2023 Kompis2 skrev (40 minutter siden): Han mente vel at det var synd du ikke var alene, uten barn. Ville vel vært hos deg, men ikke mens barna var der. Du som er mann. Tror du han egentlig har litt følelser for meg? Jeg har klart å holde følelser borte de to årene vi har hatt sex. Ikke likt meg å være men har vært bevisst på det. Virker som han oppsøker meg fordi han liker meg, men dette er en mann som ikke klarer å berette følelser. Ts Anonymkode: 04c2b...248
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #17 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Må være en trolletråd. Anonymkode: 4410e...201 Eh, nei. Anonymkode: 04c2b...248
Påkrevd Skrevet 19. august 2023 #18 Skrevet 19. august 2023 Kompis2 skrev (46 minutter siden): Han mente vel at det var synd du ikke var alene, uten barn. Ville vel vært hos deg, men ikke mens barna var der. Men det er jo det som er creepy, at hun ikke har fortalt at barna er der, men han vet det likevel. Og blir taus når hun spør ham om dette. 2
Kompis2 Skrevet 19. august 2023 #19 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du som er mann. Tror du han egentlig har litt følelser for meg? Jeg har klart å holde følelser borte de to årene vi har hatt sex. Ikke likt meg å være men har vært bevisst på det. Virker som han oppsøker meg fordi han liker meg, men dette er en mann som ikke klarer å berette følelser. Ts Anonymkode: 04c2b...248 jeg er ikke en mann
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #20 Skrevet 19. august 2023 Påkrevd skrev (10 minutter siden): Men det er jo det som er creepy, at hun ikke har fortalt at barna er der, men han vet det likevel. Og blir taus når hun spør ham om dette. Ts her... Ja enig.. har han kontroll på ukedagene? Det kan han ikke ha pga ferien med to uker hver med barnefar. Tenker om han har kjørt forbi og sett at ungene mine er hos meg eller bare skrevet synd du ikke er alene, i håp om at jeg skal si det motsatte? Men han svarte jo JA på om han visste jeg ikke var alene? Anonymkode: 04c2b...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå