Havrekjeks85 Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Jeg har beundret en kar i lengre periode nå, jeg hadde han som kjørelærer når jeg tok lappen på et tyngre kjøretøy. Vi er begge i 30 årene, men først når jeg var ferdig med sertifikatet jeg har innsett at jeg har været betatt eller beundret ham og har hatt ønske om å bli bedre kjent med han. Jeg har veldig lyst å spørre ham ut på date, men jeg vet jo ikke om han er singel, og han er ikke noe aktiv på sosiale medier. Tips til fremgangsmåte? Bare spørre han som det er og håpe han tar det som et kompliment om han er opptatt? jeg har helt håpløs når det kommer til sånne romantikk-greier… Redd jeg kan bli litt for direkte. tips mottas med stort takk! 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 Har dere felles kjente? I så fall kan han/hun bidra med "sladder" om at du er betatt. Ungdomsskolemetoden fungerer av og til også for voksne 🙂 Anonymkode: 3ce46...38e 1
petterm Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 Havrekjeks85 skrev (1 time siden): men jeg vet jo ikke om han er singel Et sted å begynne er å sjekke hvor han bor, sjekk postkasse for navn, sjekk om det er tegn til at flere bor der osv. Hvis det ser ut som om han er single ville jeg prøvd meg. Send en melding og spør om han vil være med på tur ut i det fri en dag. Den som intet våger intet vinner. Det verste som kan skje er at han takker nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå