AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Med fare for å høres helt crazy ut, men hvordan kan jeg få han til sengs? Vi er kollegaer, men møtes bare et par ganger i året. Da er vi mye sammen også utenfor jobb. Vi er gode venner, men bare det. Likevel. Jeg vil ligge med han. Å skjenke han gikk ikke sist vi møttes. Han ble jo aldri full. 🤣 Ps single begge to. Anonymkode: d1e4a...e71 2
Jeg-er-anonym Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med fare for å høres helt crazy ut, men hvordan kan jeg få han til sengs? Vi er kollegaer, men møtes bare et par ganger i året. Da er vi mye sammen også utenfor jobb. Vi er gode venner, men bare det. Likevel. Jeg vil ligge med han. Å skjenke han gikk ikke sist vi møttes. Han ble jo aldri full. 🤣 Ps single begge to. Anonymkode: d1e4a...e71 Kanskje han ikke vil? Dere er jo tross alt bare venner. Jeg hadde aldri gjort det med en venn. 20 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Han er vel ikke hypp på deg, da. Anonymkode: d9f51...dbb 14
Enmanelskeråhate Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Med fare for å høres helt crazy ut, men hvordan kan jeg få han til sengs? Vi er kollegaer, men møtes bare et par ganger i året. Da er vi mye sammen også utenfor jobb. Vi er gode venner, men bare det. Likevel. Jeg vil ligge med han. Å skjenke han gikk ikke sist vi møttes. Han ble jo aldri full. 🤣 Ps single begge to. Anonymkode: d1e4a...e71 Hvis han er hypp på deg så skal det virkelig ikke mye til får å få han i seng, så tviler på at han er det. Du kan jo spørre rett ut om han vil og si det er helt uforpliktende 3 1
Artmo3 Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 Lett, vær direkte, si rett ut at du vil ha han, har han ett snev av lyst på deg, så vil det garantert bli noe. Ikke noe vits å gjøre det så komplisert 5 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 Herregud, for en tråd😆 Vel, du får vise deg fra din mest sjarmerende side da og forsøke på den måten å få han interessert i noe mer. Tror ikke å sjenke han full og på den måten 'lure " han til sengs er metoden jeg ville anbefalt hvis du ønsker at han ikke skal angre i etterkant. Anonymkode: 720b5...48d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 Dumt å sjenke en mann hvis hvis det er noe stivt du er ute etter Anonymkode: 7f8db...0fe 12 4
Rosakatt Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 Å sjenke noen til sengs er overgrep. Du kan serriøst ikke mene at du lener deg på at han ikke har dømmekraften i behold for å ligge med han. Hva er så vitsen med sexen, om det ikke er med han, men med den fulle kroppen hans, som ikke vet bedre akkurat nå? Vær ærlig, slutt å prøv å lure han. Høres shady ut, la nå mannen få valget selv 12 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Skrevet 20. august 2023 Ser dette ble litt feil. 🙈 For å spesifisere. Jeg har ikke tenkt til å skjenke han for å voldta han. Virkelig ikke. Men alkohol er jo ofte en måte å senke guarden på, slappe av litt, løsne. Funket ikke i det hele tatt, jeg ble jo mye mer beruset enn han. Og slapp helt av, jeg har ingen planer om å lure han, som i overgrep. Denne fyren er ekstremt introvert, han har få/ingen venner, lite erfaring med damer. Han er kort sagt veldig godt lukket inni sitt eget skall. Men jeg liker han, han liker meg. Mulig vi bare er venner som skal forbli venner, men jeg skulle så gjerne testet han litt på andre måter og. Kanskje det kunne blitt noe interessant ut av det. Ts Anonymkode: d1e4a...e71 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 Men han har jo sagt at han ikke er interessert i deg jo, ha nå litt respekt for han. Anonymkode: bd53f...12d 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #11 Skrevet 20. august 2023 Er du forelska, eller vil du bare ha sex? Denne tråden hører egentlig sammen med tråden om menns følelser. Anonymkode: e8644...c36
Yodas Skrevet 20. august 2023 #12 Skrevet 20. august 2023 Hvis du må "lure" ham for at han skal ha sex med deg, så er det nok ikke verdt det. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #13 Skrevet 20. august 2023 Noen ligger ikke med kolleger, uansett... Anonymkode: 9a374...512 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #14 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Med fare for å høres helt crazy ut, men hvordan kan jeg få han til sengs? Vi er kollegaer, men møtes bare et par ganger i året. Da er vi mye sammen også utenfor jobb. Vi er gode venner, men bare det. Likevel. Jeg vil ligge med han. Å skjenke han gikk ikke sist vi møttes. Han ble jo aldri full. 🤣 Ps single begge to. Anonymkode: d1e4a...e71 "Jeg er kåt på deg, ta meg nå". Tror ikke det trenger være mer komplisert enn det (med forbehold om at alle er ulike) Hilsen gift kvinne 37 som ser tilbake på alle sjansene hun aldri tok😂 Anonymkode: 2ae1e...b87 3 1 1
Kalikalinka Skrevet 20. august 2023 #16 Skrevet 20. august 2023 Hvis du må «lure» en mann til sengs, så gjør du noe feil eller så er han ca 0% interessert i deg. 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #17 Skrevet 20. august 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Med fare for å høres helt crazy ut, men hvordan kan jeg få han til sengs? Vi er kollegaer, men møtes bare et par ganger i året. Da er vi mye sammen også utenfor jobb. Vi er gode venner, men bare det. Likevel. Jeg vil ligge med han. Å skjenke han gikk ikke sist vi møttes. Han ble jo aldri full. 🤣 Ps single begge to. Anonymkode: d1e4a...e71 Liten følelse på at han har tatt sine forholdsregler etter metoo startet. Alt som har med jobb er nå bare jobb. Vi tør ikke tenke tanken i frykt får i miste alt. Bare en tanke. Da jeg selv er kun formell og kjedelig når jeg er på jobb. Anonymkode: 01ac6...4e9 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #18 Skrevet 20. august 2023 For å få introverte menn med på morroa må man være relativt direkte, uten å være plump. Du må iallfall IKKE spørre direkte som noen foreslå her. Da går beskjedne introverte menn inni skallet sitt! Det er mer med litt flørtete blikkontakt, gi han følelsen av at han er trygg med deg og gjør forsiktige tilnærmelser, som å ta han litt ytterst på låret, nært kneet. For eks når han sier noe du ler av. Om han ikke stiver til, så kan du la hånden ligge litt lenger neste gang. Om dere går fra restauranten/baren sammen mot hotellet deres, så ta han i hånden. Ikke spør direkte om han vil bli med på hotellet, bare ta det for gitt. Om han protesterer, så jaja, da vet du han ikke er interessert. Når dere er på rommet ditt, så kyss han. Da vet han hva du vil og da er det last eller brast. Anonymkode: 51269...926 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #19 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser dette ble litt feil. 🙈 For å spesifisere. Jeg har ikke tenkt til å skjenke han for å voldta han. Virkelig ikke. Men alkohol er jo ofte en måte å senke guarden på, slappe av litt, løsne. Funket ikke i det hele tatt, jeg ble jo mye mer beruset enn han. Og slapp helt av, jeg har ingen planer om å lure han, som i overgrep. Denne fyren er ekstremt introvert, han har få/ingen venner, lite erfaring med damer. Han er kort sagt veldig godt lukket inni sitt eget skall. Men jeg liker han, han liker meg. Mulig vi bare er venner som skal forbli venner, men jeg skulle så gjerne testet han litt på andre måter og. Kanskje det kunne blitt noe interessant ut av det. Ts Anonymkode: d1e4a...e71 Prøv en kul kjole eller bukse bluse. Nb ikke overdriv. Anonymkode: 0d6e6...ae2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #20 Skrevet 20. august 2023 Du har prøvd alkohol. Han er ikke seksuelt tiltrukket av deg. Eller autist. Anonymkode: d74bf...63f 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå