AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Kattungen er veldog nysgjerrig og glad i selskap og vil helst være der jeg er og se på meg, kose eller leke hele tiden. Jeg har lest at kattunger sover 14-16 timer i døgnet, men denne kattungen sover kun når jeg ikke er hjemme eller når jeg også sover. I helgen når jeg er hjemme hele dagen så er katten også våken hele dagen. Hun ligger og iakttar meg, vil kose, spise eller leke. Men sove har jeg aldri sett henne gjøre. Selv når hun gjesper og er kjempetrøtt så tvinger hun seg til å være oppe hvis jeg også er det. Er det grunn til bekymring? Anonymkode: f3564...8f1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kattungen er veldog nysgjerrig og glad i selskap og vil helst være der jeg er og se på meg, kose eller leke hele tiden. Jeg har lest at kattunger sover 14-16 timer i døgnet, men denne kattungen sover kun når jeg ikke er hjemme eller når jeg også sover. I helgen når jeg er hjemme hele dagen så er katten også våken hele dagen. Hun ligger og iakttar meg, vil kose, spise eller leke. Men sove har jeg aldri sett henne gjøre. Selv når hun gjesper og er kjempetrøtt så tvinger hun seg til å være oppe hvis jeg også er det. Er det grunn til bekymring? Anonymkode: f3564...8f1 KP Anonymkode: ca9c6...f86
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): KP Anonymkode: ca9c6...f86 Hæ? Anonymkode: f3564...8f1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 Hvor gammel var hun når dere fikk henne? Vår sover natten gjennom i stuen. Anonymkode: 248f3...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå