Gå til innhold

Hva slags sushi kjøper du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: c904a...de7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser ikke fisk

Anonymkode: 2b48f...c57

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Spiser ikke fisk

Og vitsen med å svare her var? Dessuten er ikke sushi fisken, men risen. Du får også kjøpt vegansk sushi. 

Anonymkode: 37637...eab

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Enklest mulig - jeg vil ikke ha alle mulige majoneser og kremost, eller mango og jordbær og slikt.

Nigiri med laks, tunfisk, kveite og kamskjell, og enkle makiruller med ting som avokado, agurk, chili, sesamfrø og wasabi i tillegg til fisk.

Anonymkode: 713ee...008

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Spiser ikke fisk

Sushi er ikke fisk,men ris

Anonymkode: cd549...740

• Liker 1
Skrevet

Mest gunkan med lakserogn eller kamskjell. Annen nigiri. Makier ofte med noe frityr og teriyakisaus. Sashimi, særlig på litt fancy steder med ulike sauser til.

Anonymkode: 1ad9e...d23

Skrevet

Nigiri med laks, tunfisk, kveite, kamskjell eller scampi

Maki rolls med laks/tunfisk/kveite/scampi og avokado/grønnsaker og gjerne Philadelphia eller chilimayo. Liker godt om det er litt søtt i de også, jordbær eller mango feks. 

Futo maki med tempura scampi. 

Wasabi, ingefær og soyasaus vedsiden. Liker ikke rogn. 

Anonymkode: d9bb9...15d

Skrevet

Nigiri med laks 

Anonymkode: 20e19...a16

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enklest mulig - jeg vil ikke ha alle mulige majoneser og kremost, eller mango og jordbær og slikt.

Nigiri med laks, tunfisk, kveite og kamskjell, og enkle makiruller med ting som avokado, agurk, chili, sesamfrø og wasabi i tillegg til fisk.

Anonymkode: 713ee...008

Støtter denne. Enkelt er best. Ikke så stor fan av laks, men tunfisk, kveite, yellowtail, kamskjell og ål er nok favorittene.

Skrevet

Nigri med avocado

Maki med tofu,agurk og vegansk chillimajones og maki med mange,agurk og avocado.

Anonymkode: cd549...740

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Liker best sashimi. Synes risen stjeler så mye vekk fra selve fisken.

Ellers er jeg også veldig glad i misosuppe og sjøgress-salat

Skrevet

Jeg spiser gjerne sashimi med litt ulik fisk. Med Ponzusaus og rogn hvis de har. Og edamamebønner.

Skrevet

Maki med mango er favoritten, nigiri med laks og div. Og en frityr laks maki med chilimajo. Og gjerne sashimi. 

Skrevet

Sashimi. Ikke sushi da, ifølge denne tråden..

Skrevet

Jeg er veldig glad i marinert ål! Det pleier å være utrolig godt 😋
Maki liker jeg stort sett alt, men kjøper sjelden tempura. 
Egentlig er jeg lite fan av å ha andre ting enn fisk/sjømat på sushi/maki.  Litt fordi jeg føler at det liksom skal være fisk (ja, jeg vet at det ikke betyr fisk, men ris.). Men jeg er veldig glad i makiene de har på Sumo med Peking duck og teryakisaus, pluss en de har/hadde med infrefilet på Asia Aker Brygge i Oslo!

Skrevet

Det jeg bestiller aller oftest, er nok laks sashimi og tempura maki med scampi og avocado.

Anonymkode: 4d58a...f6c

Skrevet

Maki fritert scampi.Jeg spiser bare fritert sushi. Ikke rå 

Anonymkode: b3927...df9

Skrevet

Noe tempura, gjerne med bær/frukt, og majones som passer til. Noen skriver de liker det enkle, jeg liker det når det blir fest i munnen min med masse smaker 🤤

Anonymkode: a8aae...15f

Skrevet

Lakse nigiri, laks sashimi, maki laks/avokado og tempura maki for det meste

Skrevet

Kyllingmaki,fritert laks maki,crispy maki med laks eller scampi. Agurk og avokado må være på,samt teriyakisaus og chilimajo. Og masse sesamfrø. Kremost er greit,men ikke et must. 

Anonymkode: a3f55...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...