AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Har datet en fyr i et par måneder, men vi har funnet ut at vi passer dårlig sammen. Vært veldig labert med kontakt osv den siste måneden. I starten hadde jeg masse følelser, så for meg oss som kjærester osv. Men etter som vi har blitt bedre kjent så ser jeg at vi er en dååårlig match. Men vi er sykt tiltrukket av hverandre og liker å ha sex med hverandre. Så da vi endelig bestemte oss for å sette en strek over å date hverandre, ble vi enige om at vi kunne ha uforpliktende sex. Så det har vi gjort en gang nå, og plutselig hadde vi det sjukt koselig og fint. Jeg klarte å slappe av siden det var helt fritt for forventninger om at vi "dater" eller "er på vei et sted". Etter sexen følte jeg meg heller ikke forelska, og jeg er like klar på at vi passer dårlig sammen og ikke kan bli kjærester pga stor forskjell i verdier, personlighet osv. Men sexen vi har er så utrolig intim og nær, det er helt sykt koselig. Jeg vil gjerne ha dette, møtes iblant for å ha sex og nærhet, men ikke ha en intensjon om at det skal bli noe mer. Og han er enig. Men hvor ofte funker det egentlig å ha det som dette? Jeg er redd for å få følelser igjen, men akkurat nå har jeg ikke noe følelser. Det blir vel en såkalt Fwb, vi møtes og gir hverandre nærhet. Hvor mange får til det uten å få følelser? Jeg har ikke hast med å få en kjæreste, tror jeg kan klare meg ganske fint uten hvis jeg har han fyren her som gir meg nærhet. Vi har begge barn, og jeg elsker livet som alenemamma... Anonymkode: 969c0...954
exictence Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 Det høres veldig fint ut. Jeg klarte det dessverre ikke så godt uten at jeg fikk veldig følelser. Noe som også var veldig godt, men også veldig vondt og mye savn og kjærlighetssorg. Likevel angrer jeg ikke i det hele tatt på de opplevelsene jeg hadde med sex uten å være kjærester. Men så bestemte jeg eg for å ikke komme opp i sånne forhold mere. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Hei Ts! jeg har også sånn med en, men forholdet vårt er veldig opp og ned med følelser. Det hender vi blir små forelsket men vi er såpass voksne at vi vet hva som er best! Vi har faktisk holdt på dette i 4 år nå. Jeg er ikke bare glad i sex med han men også han. Vi er blitt som bestevenner Anonymkode: f3a6b...93f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 Jeg fikk følelser. Kjekkeste mannen jeg har sett noen gang og aldri følt så sterk tiltrekning til noen mann. Prøvde å leve med følelsene bare for å få være nær ham. Det har vært slitsomt og en følelsesmessig Berg og dalbane. Og kjærlighetssorg og savn. Så nei tør ikke gå inn i en slik relasjon igjen. så forblir vel single kan ikke tenke meg at så sterke følelser kan oppstå med gjensidighet. Det er ikke for meg. Jeg har aldri opplevd gjensidighet med de jeg har følt noe for. mannfolk får ikke følelser av å ha sex så det vil aldri forandre deres syn på deg men for oss damer er det verre. Mulig du er ett unntak. uansett lykke til Anonymkode: f065b...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #5 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): mannfolk får ikke følelser av å ha sex så det vil aldri forandre deres syn på deg men for oss damer er det verre. Mulig du er ett unntak. uansett lykke til Mulig hun er et unntak, men umulig at han er et unntak, eller hva mener du? Uansett skulle de dele litt mer enn bare sex, så at han kan utvikle noe følelser etterhvert, er vel absolutt mulig. Anonymkode: f7939...8c0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #6 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mulig hun er et unntak, men umulig at han er et unntak, eller hva mener du? Uansett skulle de dele litt mer enn bare sex, så at han kan utvikle noe følelser etterhvert, er vel absolutt mulig. Anonymkode: f7939...8c0 Ikke alle det nei. Hadde sex med samme mann i 4-5 år. Var bare jeg som fikk følelser. Jeg kommer aldri til å skjønne hvordan noen kan bli så kalde. Anonymkode: f065b...fe6 1
pia mater Skrevet 19. august 2023 #7 Skrevet 19. august 2023 Har hatt et slikt forhold som fungerte godt en periode. Varte 1-2 år (men vi var ganske unge da), jeg begynte å få følelser så trakk meg unna en periode. Møttes noen ganger etter det når ting roet seg for meg, og sluttet når vi begge fant noen på hver vår kant. Kommunikasjon er det viktigste i en slik relasjon, har jeg funnet ut. Åpenhet hvis det oppstår følelser, og å ha en "plan" hvis det begynner å oppstå. Og regler for hvor eksklusive dere skal være, og hva skal fortelles og ikke. Så det går absolutt an å få det til å fungere. I mitt tilfelle var vi nære venner i utgangspunktet, så kommunikasjon og åpenhet var aldri et problem.
Kompis2 Skrevet 19. august 2023 #8 Skrevet 19. august 2023 Hadde sex forhold til en mann i noen år, til jeg flyttet fra byen. Vi hadde på en måte følelser for hverandre, men begge visste at det aldri ble mer. Det var en herlig periode, en slags hemmelighet som bare var vår, kribling når vi tilfeldigvis møttes på butikken, blikk og smil. Ingen av oss var i forhold med andre så vi ødela ikke for andre. Men, det var vår hemmelighet, og derfor ekstra morsomt. Vår måte å møtes på, hverdagen går som normalt og så ser man fram til neste møte. Gode samtaler og deilig sex. Når jeg skriver dette og tenker tilbake så savner jeg den tiden. Vi prates på telefon fortsatt men møter er ikke mulig pga avstand. Memory Lane... sukk Og ja jeg er en dame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå