Gå til innhold

Utflod som sitter fast i kjeden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til info er jeg gravid i slutten av 3 trimester (om det skulle ha noen sammenheng) 

Har den siste tiden slitt med en hemoride som stadig ligger på utsiden av endetarmen…. Skulle sjekke på den med et speil, og da oppdager jeg at det ligger tykt lag med utflod(?) oppe i kjeden. Prøver å få det ut med papir, men det sitter helt fast. Forsøkte forsiktig med en Q-tips for å få det vekk, og da kom det litt blod. Selv om jeg bare så vidt var borti. 
har ingen klør, lukt eller lignende. 

noen som vet hva dette kan være ? 

Anonymkode: 188b2...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*skjeden

Anonymkode: e5576...97a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til info er jeg gravid i slutten av 3 trimester (om det skulle ha noen sammenheng) 

Har den siste tiden slitt med en hemoride som stadig ligger på utsiden av endetarmen…. Skulle sjekke på den med et speil, og da oppdager jeg at det ligger tykt lag med utflod(?) oppe i kjeden. Prøver å få det ut med papir, men det sitter helt fast. Forsøkte forsiktig med en Q-tips for å få det vekk, og da kom det litt blod. Selv om jeg bare så vidt var borti. 
har ingen klør, lukt eller lignende. 

noen som vet hva dette kan være ? 

Hvis du har utflod sittende fast i kjeden, har du ett av to: Alt for liten sykkel eller alt for korte bein.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Hvis du har utflod sittende fast i kjeden, har du ett av to: Alt for liten sykkel eller alt for korte bein.

🤣🤣

Anonymkode: d6ea2...158

• Liker 2
Skrevet

Det er sikkert slimproppen som driver og løsner. Skal se du føder snart. Men hvis du virkelig er bekymra, så ringer du føden (eller venter til mandag og ringer jordmor). 

• Nyttig 1
Skrevet

Har det rablet for deg? Slutt å stikk qtips osv opp i skjeden når du snart skal føde. Du kan få infeksjon!

Det er sikkert slimproppen men hold fingrene unna og la kroppen din gjøre jobben sin.

Anonymkode: d43d7...164

• Liker 1
Skrevet

Kjennes det ut som cottage cheese? 

Anonymkode: f2a55...bf2

Skrevet
smurfebuss skrev (21 timer siden):

Det er sikkert slimproppen som driver og løsner. Skal se du føder snart. Men hvis du virkelig er bekymra, så ringer du føden (eller venter til mandag og ringer jordmor). 

Kan man se slimproppen? Det var nytt for meg. 😬

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kjennes det ut som cottage cheese? 

Anonymkode: f2a55...bf2

Nei, det er mye fastere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan man se slimproppen? Det var nytt for meg. 😬

Ikke når den sitter der den skal, antar jeg. Men på et tidspunkt kommer den ofte ut, og jeg vil tro at den undervis på reisen bare sitter delvis fast og resten er offer for tyngdekraften og på vei ut.

Skrevet
smurfebuss skrev (Akkurat nå):

Ikke når den sitter der den skal, antar jeg. Men på et tidspunkt kommer den ofte ut, og jeg vil tro at den undervis på reisen bare sitter delvis fast og resten er offer for tyngdekraften og på vei ut.

Hmm.. ja , det kan jo stemme det. Har 7 dager til termin så! 

Skrevet

Håper for Guds skyld du ikke har en sykkelkjede oppi der😃

Anonymkode: 5698e...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...