AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Til info er jeg gravid i slutten av 3 trimester (om det skulle ha noen sammenheng) Har den siste tiden slitt med en hemoride som stadig ligger på utsiden av endetarmen…. Skulle sjekke på den med et speil, og da oppdager jeg at det ligger tykt lag med utflod(?) oppe i kjeden. Prøver å få det ut med papir, men det sitter helt fast. Forsøkte forsiktig med en Q-tips for å få det vekk, og da kom det litt blod. Selv om jeg bare så vidt var borti. har ingen klør, lukt eller lignende. noen som vet hva dette kan være ? Anonymkode: 188b2...3bb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 *skjeden Anonymkode: e5576...97a 1 1 2
Lorieen Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Til info er jeg gravid i slutten av 3 trimester (om det skulle ha noen sammenheng) Har den siste tiden slitt med en hemoride som stadig ligger på utsiden av endetarmen…. Skulle sjekke på den med et speil, og da oppdager jeg at det ligger tykt lag med utflod(?) oppe i kjeden. Prøver å få det ut med papir, men det sitter helt fast. Forsøkte forsiktig med en Q-tips for å få det vekk, og da kom det litt blod. Selv om jeg bare så vidt var borti. har ingen klør, lukt eller lignende. noen som vet hva dette kan være ? Anonymkode: 188b2...3bb Hvis du har utflod sittende fast i kjeden, har du ett av to: Alt for liten sykkel eller alt for korte bein. 7 8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 Lorieen skrev (1 minutt siden): Hvis du har utflod sittende fast i kjeden, har du ett av to: Alt for liten sykkel eller alt for korte bein. 🤣🤣 Anonymkode: d6ea2...158 2
smurfebuss Skrevet 19. august 2023 #5 Skrevet 19. august 2023 Det er sikkert slimproppen som driver og løsner. Skal se du føder snart. Men hvis du virkelig er bekymra, så ringer du føden (eller venter til mandag og ringer jordmor). 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #6 Skrevet 19. august 2023 Har det rablet for deg? Slutt å stikk qtips osv opp i skjeden når du snart skal føde. Du kan få infeksjon! Det er sikkert slimproppen men hold fingrene unna og la kroppen din gjøre jobben sin. Anonymkode: d43d7...164 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #7 Skrevet 19. august 2023 Kjennes det ut som cottage cheese? Anonymkode: f2a55...bf2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 smurfebuss skrev (21 timer siden): Det er sikkert slimproppen som driver og løsner. Skal se du føder snart. Men hvis du virkelig er bekymra, så ringer du føden (eller venter til mandag og ringer jordmor). Kan man se slimproppen? Det var nytt for meg. 😬 Anonymkode: 188b2...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kjennes det ut som cottage cheese? Anonymkode: f2a55...bf2 Nei, det er mye fastere. Anonymkode: 188b2...3bb
smurfebuss Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan man se slimproppen? Det var nytt for meg. 😬 Anonymkode: 188b2...3bb Ikke når den sitter der den skal, antar jeg. Men på et tidspunkt kommer den ofte ut, og jeg vil tro at den undervis på reisen bare sitter delvis fast og resten er offer for tyngdekraften og på vei ut.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #11 Skrevet 20. august 2023 smurfebuss skrev (Akkurat nå): Ikke når den sitter der den skal, antar jeg. Men på et tidspunkt kommer den ofte ut, og jeg vil tro at den undervis på reisen bare sitter delvis fast og resten er offer for tyngdekraften og på vei ut. Hmm.. ja , det kan jo stemme det. Har 7 dager til termin så! Anonymkode: 188b2...3bb
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #12 Skrevet 20. august 2023 Håper for Guds skyld du ikke har en sykkelkjede oppi der😃 Anonymkode: 5698e...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå