Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen triks til hva man skal si eller gjøre for å få en fyr til å falle for deg?

Anonymkode: 7ef4d...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be ham ut på en kopp kaffe? 

• Liker 1
Skrevet

Vise interesse for hvem han er og hva han driver med. 
Være hyggelig. 
Smile og vise at du er interessert. 

Anonymkode: 1c014...c55

Skrevet

Det er enkelt;

Vær attraktiv, ha en kropp du har tatt vare på. Helst veltrent. Vær morsom, spontan og ukomplisert. Vær eventyrlysten, ikke vær kjedelig og uinteressant. 

Kort oppsummert kan du få hvilken som helst fyr som er like attraktiv som deg eller mindre til å falle for deg. 

Anonymkode: 68be1...adc

• Liker 3
Skrevet

Få ham til å åpne seg, still personlige og dype spørsmål og vær veldig interessert i hans indre liv. Snakk om følelser, om vanskelige ting, kom med kloke refleksjoner og vær nærværende og omsorgsfull. På den måten vil han føle seg mer knytta til deg, og at dere har noe helt spesielt sammen. 

Jeg gjør dette ofte med menn, de faller som fluer. Jeg er ikke spesielt attraktiv, men jeg er ganske sjarmerende. 

Anonymkode: e83b9...59d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Få ham til å åpne seg, still personlige og dype spørsmål og vær veldig interessert i hans indre liv. Snakk om følelser, om vanskelige ting, kom med kloke refleksjoner og vær nærværende og omsorgsfull. På den måten vil han føle seg mer knytta til deg, og at dere har noe helt spesielt sammen. 

Jeg gjør dette ofte med menn, de faller som fluer. Jeg er ikke spesielt attraktiv, men jeg er ganske sjarmerende. 

Noen forslag på spørsmål jeg kan stille han?😅

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen forslag på spørsmål jeg kan stille han?😅

ts

Vær oppriktig nysgjerrig på alle sidene av ham. Jeg elsker f eks  å høre om folk sin barndom, hvilket forhold de har til foreldrene sine, tidligere kjærlighetsforhold, jeg elsker å grave og bli kjent på dybden. 

Vær en god lytter og god på oppfølglingsspørsmål, hvis han kommer inn på noe personlig så dra tråden videre. "Hvorfor det?" Er nok mitt favorittspørsmål. I tillegg bruker jeg å vise at jeg lytter oppmerksomt ved at jeg kan oppsummere noe han forteller, og stille spørsmål for å skjønne helt tydelig hva han mener. 

Skrevet

Få deg et pars år erfaring som selger eller i kundeservice, så du lærer deg å snakke folk etter munnen. Kan oppleves som useriøst svar, men som kvinne med slik bakgrunn var det aldri et problem å få menn til å falle. Utfordringen var å finne den jeg også falt for. 

Anonymkode: a990c...143

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enkelt.

Gjør ditt beste for å være pen, morsom, sexy, intelligent, interessant.

Flørt og vis din interesse, begjær han, sett han høyt.

Forstå han, se han, lytt til han, berøm han, bli imponert av han.

For å gjøre det enkelt: still han spørsmål hvor han får snakke om seg og føle dere knyttes på et dypt nivå. Spørsmålene trenger ikke være veldig dype, men hakket dypere enn favorittfarge, sånn hvor er du oppvokst, hvordan var det, hvor ville du helst bodd, hvem var du på ungdomsskolen, hva ville du bli, hvis du kunne spise middag med en person død eller levende så hvem og hvorfor, hva er på din bucket list, hvor har du reist og hvor vil du reise.

Anonymkode: d5c6e...6eb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjorde dette nettopp. Jeg falt for han. For han var jeg en bestevenn. Big mistake. 💔

Anonymkode: 0c65e...bae

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Gjorde dette nettopp. Jeg falt for han. For han var jeg en bestevenn. Big mistake. 💔

Ja, det kan jo også skje. Så man må ha den flørtete tonen i tillegg da, helst være fysisk også...

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har dere noen triks til hva man skal si eller gjøre for å få en fyr til å falle for deg?

Det er utrolig enkelt. Vær glad, flørt med ham, hold øyekontakt ofte, og ta initiativ. Det kjedeligste menn vet er kvinner som forventer at mannen skal ta initiativ. Ingenting er mer kraftfullt enn at du er direkte, tar initiativ, sier rett ut hva du vil.

Anonymkode: c07e1...a51

Skrevet

Det er forresten rart at dette spørsmålet blir stilt. Vet ikke dere kvinner at dere kan få hvem som helst bare dere er litt direkte og offensive? 

Skrevet

Det er forresten rart at dette spørsmålet blir stilt. Vet ikke dere kvinner at dere kan få hvem som helst bare dere er litt direkte og offensive? 

Ikke rarere enn svaret ditt. Hvorfor skal du nedgradere oss menn så til de grader?  Mange er lette å sjarmere, men å falle? Det er ofte snakk om et langtidsprosjekt. Kvinner vokser ikke opp med dette instinktivt, og hun må ha lært noe hos sine formødre og omgangskrets, noe som ofte ikke skjer.

Anonymkode: 31ecd...4c1

Skrevet

Det er utrolig enkelt. Vær glad, flørt med ham, hold øyekontakt ofte, og ta initiativ. Det kjedeligste menn vet er kvinner som forventer at mannen skal ta initiativ. Ingenting er mer kraftfullt enn at du er direkte, tar initiativ, sier rett ut hva du vil.

Hvis han ikke vil da? Kan han snu ved at jeg er standhaftig og bare er der, i kulissene? Ikke som en snik, men som en venn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 19.59):

Smile, være imøtekommende, vær hyggelig enkelt og greit. Altså ikke vær som de fleste norske damer. Ikke gå rundt å tro at du er noe, for det er du ikke. 

Anonymkode: c322c...9f1

Skrevet

Bare vis interesse.

Er han interessert så er han din.

Anonymkode: 57e60...d5e

Skrevet

Ved å være meg selv. 

Er ganske så ukomplisert, men er stortsett i godt humør, sier fra hvis det er noe istedenfor å vente på at mannen spør om det er noe. 

Jeg kler meg pent og holder kroppen ved like, men sminker meg aldri. Bruker heller ikke parfyme. Jeg stiller også krav til menn, så de skjønner om jeg er noe å satse på eller ikke. Sier også fra at jeg ikke gir noen en ny sjanse, så jeg går bare over til neste mann i køen.

Anonymkode: 1b740...ded

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...