AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Skal ta T-banen med barnevogn for første gang i morgen. Alene. Tok den uten barnevogn i dag, og gikk av på Nationaltheatret. Der var det en stor glippe mellom tog og plattform. Hvordan er dette på Jernbanetorget? Like stor glippe? Har mulighet til å ta banen fra Nydalen eller Tåsen. Hvordan er glippene der? Håper noen osloboere som kan komme med tips?☺️ Anonymkode: 5100f...ace
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 Skulle selvsagt stå Jernbanetorget i overskriften🤣 Anonymkode: 5100f...ace
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Glippen på Nationaltheatret er skikkelig stor. Særlig i forreste vogn. Det er bedre lenger bak. Men Jernbanetorget er mye bedre jevnt over. Anonymkode: c53e7...7a5 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 Både Tåsen og Nydalen er helt fint med barnevogn - bruker selv de regelmessig 😊 national går også greit om du er ca midt på toget, den glippen er verst på forreste vogn. Jernbanetorget vet jeg ikke, synes det er ubehagelig der og Stortinget må dunkle finne på - der er det verdens ekleste heis som benyttes som offentlig urinal 😱 Anonymkode: 1a457...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #5 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Både Tåsen og Nydalen er helt fint med barnevogn - bruker selv de regelmessig 😊 national går også greit om du er ca midt på toget, den glippen er verst på forreste vogn. Jernbanetorget vet jeg ikke, synes det er ubehagelig der og Stortinget må dunkle finne på - der er det verdens ekleste heis som benyttes som offentlig urinal 😱 Anonymkode: 1a457...e8b *må du ikke finne på skulle det stå ifbm Stortinget Anonymkode: 1a457...e8b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 Tusen takk for svar!!😄 Anonymkode: 5100f...ace
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 Jernbanetorget og Stortinget er ikke noe problem, pleier å unngå Nationaltheatret med vogn selv hvis jeg er alene. Anonymkode: 43279...1e8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jernbanetorget og Stortinget er ikke noe problem, pleier å unngå Nationaltheatret med vogn selv hvis jeg er alene. Anonymkode: 43279...1e8 Så bra! Da satser jeg på at dagens utflukt går knirkefritt i regnværet. Anonymkode: 5100f...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå