AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Del Skrevet 19. august 2023 Leier 12 kvm. pluss bad og kjøkken. Det var ikke vasket når jeg kom, fugene på badegulvet var svarte, vinduene var ikke vasket, støv m.m. Har ikke vært der mye. Men hva må betale et byrå for å vaske cirka 15 - 20 kvm? Anonymkode: 76a52...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Del Skrevet 19. august 2023 Uforholdsmessig mye. Hva med å ta et tak selv? Anonymkode: 52c9c...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Leier 12 kvm. pluss bad og kjøkken. Det var ikke vasket når jeg kom, fugene på badegulvet var svarte, vinduene var ikke vasket, støv m.m. Har ikke vært der mye. Men hva må betale et byrå for å vaske cirka 15 - 20 kvm? Anonymkode: 76a52...53d Deler du bad og kjøkken med andre? Anonymkode: ae82b...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Deler du bad og kjøkken med andre? Anonymkode: ae82b...93b Ja. Og jeg er ufør så det er begrenset hva jeg kan vaske i høyda. Depositum er på en mnd. leie og er på utleiers konto så jeg lurer på om jeg skal hyre firma og ikke betale siste måneds leie. ts Anonymkode: 76a52...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #5 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Og jeg er ufør så det er begrenset hva jeg kan vaske i høyda. Depositum er på en mnd. leie og er på utleiers konto så jeg lurer på om jeg skal hyre firma og ikke betale siste måneds leie. ts Anonymkode: 76a52...53d Vet du hva du skal vaske på kjøkken og bad med tanke på andre som fortsetter å bo der? Du skal jo ikke ta alt da. Anonymkode: ae82b...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #6 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Og jeg er ufør så det er begrenset hva jeg kan vaske i høyda. Depositum er på en mnd. leie og er på utleiers konto så jeg lurer på om jeg skal hyre firma og ikke betale siste måneds leie. ts Anonymkode: 76a52...53d Har dere ikke depositumskonto så ser du nok ikke noe mer til de pengene uansett. Anonymkode: ae82b...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #7 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har dere ikke depositumskonto så ser du nok ikke noe mer til de pengene uansett. Anonymkode: ae82b...93b Det samme tenker jeg. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet du hva du skal vaske på kjøkken og bad med tanke på andre som fortsetter å bo der? Du skal jo ikke ta alt da. Anonymkode: ae82b...93b Jeg har ikke vært der på en lang stund, men skal snakke med utleier og de andre. Men vil ikke ha noe krav mot meg. Det er derfor jeg tenker vaskefirma, men noen som vet cirka pris? ts Anonymkode: 76a52...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #8 Del Skrevet 19. august 2023 Merkelig å ha et rom i et kollektiv over sommeren man ikke skal bruke. Anonymkode: d3580...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Merkelig å ha et rom i et kollektiv over sommeren man ikke skal bruke. Anonymkode: d3580...588 Jeg har mine grunner, men ingen har svart på spørsmålet. Hva vil et vaskebyrå koste? ts Anonymkode: 76a52...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Del Skrevet 20. august 2023 Har fått tilbud, la ut oppdraget på anbudstorget. Har fått ett tilbud på kr. 3500,- pluss moms. Regner med å få flere, det er jo søndag, men prisen var ikke gal. Vil ikke komme i tvist med utleier som er litt sær. ts Anonymkode: 76a52...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå