Gå til innhold

Tåler du kritikk angående ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn spiller fotball på G14. En gutt på laget har flere ganger ikke dukket opp på kamp. Grunnen er ofte at han sovnet av eller at han skulle gjøre noe annet.Dette gjelder kamper han har meldt seg på. Jeg fortalte mor til gutten at dette ikke er ok. Jeg har kjent henne siden guttene var 6 år, så tenkte at det var greit å si i fra. Det taklet hun tydeligvis ikke. Dette er 6 måneder siden og hun har oversett meg siden da. 

Det kan være tøft å høre at gullungen din ikke er perfekt allikevel 

Anonymkode: a30b2...e1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dårlig på kritikk generelt.

Men hvorfor en 14 åring ikke møter opp på kamp, har du ingenting med.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Mtp hvor syrlig du avslutter innlegget ditt så sier det meg at det ikke er sikkert at leveringen din av budskapet var så uskyldig som du skal ha det til. Så mulig hun har god grunn til å overse deg i 6 mnd 

Skrevet

Vil vel ikke egentlig kalle det kritikk av guttungen, mer at man bemerker at det er viktig å følge opp. Så synes det blir vanskelig å svare på det du spør om…. Hadde hatt lite problem med å høre at min kunne fulgt opp slike ting bedre. Ellers kommer det jo an på, om noen hadde kommet med faktisk kritikk av min sønns personlighet. Noe ville jeg sikkert kunne si meg enig i, på den måte at mange ungdommer er litt håpløse en periode. Andre ting kunne jeg sikkert reagert på med å ta han i forsvar på.

Anonymkode: f829f...f19

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min sønn spiller fotball på G14. En gutt på laget har flere ganger ikke dukket opp på kamp. Grunnen er ofte at han sovnet av eller at han skulle gjøre noe annet.Dette gjelder kamper han har meldt seg på. Jeg fortalte mor til gutten at dette ikke er ok. Jeg har kjent henne siden guttene var 6 år, så tenkte at det var greit å si i fra. Det taklet hun tydeligvis ikke. Dette er 6 måneder siden og hun har oversett meg siden da. 

Det kan være tøft å høre at gullungen din ikke er perfekt allikevel 

kan det være at sønnrn hennes er syk?

Skrevet

Er du trener, eller en som har som ansvar å med å sette sammen laget? Hvis nei, så er du laaanget utpå viddene med å blande deg. 

Anonymkode: 15fa1...15b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, Irja said:

Når det påvirker resten av laget så har hun selvsagt noe med det. Hadde det vært en gutt på laget jeg trener så ville han ikke fått spille på noen kamper.

Skrevet

Er ikke dette noe trener skal ta opp og ikke du? 

Anonymkode: dc29c...7c1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
T-AA skrev (1 minutt siden):

Når det påvirker resten av laget så har hun selvsagt noe med det. Hadde det vært en gutt på laget jeg trener så ville han ikke fått spille på noen kamper.

Nei hun har ikke det!

Anonymkode: 76674...264

• Liker 4
Skrevet

Er du trener? Ellers har du ingentimg med det

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei hun har ikke det!

Jo det har hun. Gutten bør settes ut av laget slik at han forstår at handlinger har konsekvenser.

Skrevet

Jo det har hun. Gutten bør settes ut av laget slik at han forstår at handlinger har konsekvenser.

Nei! Trener har noe med det, ingen andre 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei! Trener har noe med det, ingen andre 

Moren skal være glad for at andre bryr seg.

Skrevet

Hvem sier at hun bryr seg?! Utifra HI så er hun mer irritert enn bekymret så den må du lenger ut på landet med 

Skrevet
Just now, Sprite said:

Hvem sier at hun bryr seg?! Utifra HI så er hun mer irritert enn bekymret så den må du lenger ut på landet med 

Selvsagt bryr hun seg, ellers ville hun ikke tatt seg bryet med å si fra.

Skrevet
T-AA skrev (5 minutter siden):

Tull

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Irja skrev (2 timer siden):

Når det går utover min sønn så har jeg det. Plutselig hadde de ingen innbyttere pga han ville heller dra å bade enn å spille kamp. 

Fotball er ett lagspill og man svikter ikke lagkamerater sånn 

Skrevet

Den ene gangen han ikke møtte opp til kamp var mor bortreist og mormor passet barna. Så hun viste ikke at han ikke hadde på dem kampen pga ingen vekket han. 

Skrevet

Ja, jeg tåler kritikk. Men jeg bruker ikke energi på de som blander seg borti ting de ikke har noe med. Det er nok av dem.

Anonymkode: d5044...5bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Når det går utover min sønn så har jeg det. Plutselig hadde de ingen innbyttere pga han ville heller dra å bade enn å spille kamp. 

Fotball er ett lagspill og man svikter ikke lagkamerater sånn 

Su vet ikke nødvendigvis alt så nei du har ingenting med det

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...