Gå til innhold

Interiørrådet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske interiørinteressert, så har flere ganger forsøkt å høre på podden Interiørrådet, med journalist Benedicte Wessel og interiørarkitekt Tone Kroken. Men jeg må bare slå av, for blir så oppgitt av å høre på den. BW snakker hele tiden som at Tone er en gud og allviter på interiør, og at hun er langt fremme på trender. I mine øyne er hun ganske basic, og kommer med lite nytt, men med veldig sterke meninger om hva som er «lov». Veldig lite inspirerende i min mening. 

Liker folk virkelig denne podkasten og blir inspirert?

Anonymkode: 37e5a...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var ikke noe for meg.  Synes  Tone Kroken snakker for mye om trender og som at hennes smak er noe alle andre kan hente som ideer.  
Det er fint å få inspirasjon, og jeg synes jeg finner mye på Pinterest.  Er også så heldig at jeg får bunker med diverse interiørblader fra en venninne.  

Skrevet

Hører på,  først og fremst i mangel av noe bedre. Enig ang Tone Kroken; opplever at hun er veldig på trender. Det de hevder at hun spotter SÅ tidlig og nærmest hylles for å ha oppdaget,  er tendenser som har der lenge.

Og det irriterer meg at hun bruker tittelen "interiørarkitekt". Hun er ikke utdannet som det. Riktig nok er ikke interiørarkitekt en beskyttet tittel, men det er likevel for dumt å titulere seg som noe man ikke er. Stylist eller interiørdesigner burde være godt nok 

Anonymkode: 7b90f...7a6

• Liker 2
Skrevet

Måtte se på hennes bilder, av hennes hjem - det ser jo ikke noe spesielt ut? Har ikke hørt podden. Men F eks råd som rundt teppe under rundt spisebord som er stort nok til at stolene dras ut - hvem bruker egentlig gulvteppe under spisebord??? Det fungerer dårlig i praksis - matsøl etc i gulvteppe.. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hører på den, kanskje i mangel av andre? Jeg er ikke veldig interiørinteressert i utgangspunktet, så jeg trenger veiledning. Liker ikke interiørblader og synes Pinterest er en jungel med mye amerikansk interiør som ikke passer skandinavisk stil. Enig i at det er litt irriterende format på en del av episodene, men synes det kommer seg. Konseptet er jo godt! Har du andre tips? 

Anonymkode: 2c3e3...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...