Jytte Skrevet 23. august 2023 #61 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Host*botox*host Anonymkode: 7c6ff...bf8 Tull. Det er avhengig av gener. Jeg har heldigvis gode gener sånn sett. Min mor ble spurt om legitimasjon når hun var ute på kvelden i Oslo, da var hun 32. Har en venninne som minner meg om alderen ganske ofte, og har selv gjort erfaringer som sier at jeg ikke kan gjøre absolutt alt jeg gjorde som ung. Er ganske ung til sinns, noen ganger for impulsiv, men har også dager som er tunge. Venninnen jeg referer til har nok flere tunge dager enn jeg har pga. sykdom. Har en kronisk sykdom selv da, men kan ikke sammenlignes. Har en tante ser ut som hun er 43, men er godt over seksti og full av botox og vet ikke hva. Endret 23. august 2023 av Jytte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #62 Del Skrevet 25. august 2023 Man har jo levd over halve livet sitt. Dem fleste blir ikke 80 Anonymkode: b2914...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #63 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man har jo levd over halve livet sitt. Dem fleste blir ikke 80 Anonymkode: b2914...9b1 Det er mange jeg kjenner/vet om som er over 80, så den må du lenger ut på landet med.Noen er nærmere 100.Regner med du er veldig ung siden du synes 43 ( hvorfor akkurat 43?) er gammelt. Anonymkode: c712b...6ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 25. august 2023 #64 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Man har jo levd over halve livet sitt. Dem fleste blir ikke 80 Anonymkode: b2914...9b1 Har da noen gode år igjen når man er 43 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jessop Skrevet 25. august 2023 #65 Del Skrevet 25. august 2023 5 hours ago, Geogass said: Har da noen gode år igjen når man er 43 😁 Håper da det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå