AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #41 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg synes ikke jeg er gammel. Jeg er 42. Føler meg som 29😉. Folk sier jeg ser ung ut. Men akkurat det trur jeg ikke på. Jeg ser jo at jeg er ikke er ung lenger. Men tropp og hodet fungerer som bare det. Så alder bryr jeg meg ikke om lenger. Anonymkode: 71b44...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #42 Del Skrevet 22. august 2023 Som flere sier kontekst betyr jo alt. Var å besøkte slekt i sommer som er 70 de syntes jo jeg var ung med livet foran meg osv. Selv føler jeg meg som ei gammal kjerring til tider. Andre tider helt motsatt . Nå har jeg barn som straks er voksne og det får meg jo til å føle meg gammel. Samtidig når folk spør om jeg har barn forventer de jo et småbarn ut fra alderen min og blir alltid sjokkert 😂 Ser fortsatt ganske ung ut gode gener med hud osv pluss som en annen nevnte røyker ikke, drikker sjelden osv som påvirker. Anonymkode: 8b78a...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #43 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 16.11): Ser omtrent ingen i byen her over 20 UTEN crows feet, som er en form for rynker. Anonymkode: 66b4d...08d Er det noe som skaper tidlig aldring der du bor? Mine døtre er 35 og 31 år, og ingen av dem har rynker. Hverken ved øynene eller i pannen. Anonymkode: 689c3...d51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #44 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg har aldri sett så bra ut som da jeg var rundt 40 år. Nå er jeg 56, ser fortsatt bra ut, men ikke som da jeg var 40. Livet er så godt! Og det har det vært hele tiden egentlig! Jeg er ufør, ble det da jeg var 42, men synes fortsatt livet er veldig godt! Selv om det tok lang tid å akseptere at jeg ble utenfor arbeidslivet, med alt det medførte av spennende utfordringer og gode sosiale relasjoner med kolleger. Heldigvis har jeg fortsatt noen av disse som nære venner. Nå er jeg 56, har voksne barn og 4 barnebarn, som jeg har god kontakt med. Har en veldig god mann, som jeg elsker, og som jeg har vært sammen med i over 20 år. Det er de som betyr noe for meg, og som jeg helst vil bruke tid med. Jeg går ikke ut på pub eller fest særlig ofte, men jeg har hobbyer og interesser som tar mye tid, og som er mye mer givende for meg. Treffer folk via dette også, og skaper nye venner. Anonymkode: 689c3...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 22. august 2023 #45 Del Skrevet 22. august 2023 Hvis han synes det er forferdelig så er det sånn for han. Men han kan ikke uttale seg på vegne av andre. Jeg er i midten av 40-årene og synes det er helt greit. Jeg føler meg verken ung eller gammel til sinns. Jeg synes ikke alder er noe som skal unnskyldes. At andre synes at livet er over etter 40 er deres problem. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #46 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg er i slutten av tjueåra og synes ikke 40 er gammelt. Har mange venner og bekjente i 40-årene, og jeg tenker ikke på at de liksom er «såå gamle». Det er så klart store forskjeller da. Han ene har for eksempel ølmage, måne, grått i håret og er full av pappavitser (og fremstår da altså eldre). Andre igjen har lik stil, humor osv som meg selv, og da føler jeg nærmest at vi er jevngamle🙈 Anonymkode: dfc6d...9cf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #47 Del Skrevet 22. august 2023 Kommer an på hva du mener med gammelt. I mine øyne er du for gammel til å få barn når du er 43. Du er også for gammel til å f.eks prestere godt i idrett. Kanskje for gammel til enkelte klær også, typ magetopp og korte denim-shorts, men det er nokså subjektivt. Men du er for ung til å havne på sykehjem og dø liksom. Så du er jo forholdsvis ung enda. Anonymkode: a1f05...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 22. august 2023 #48 Del Skrevet 22. august 2023 On 8/21/2023 at 3:30 PM, AnonymBruker said: Jeg fikk litt annet syn på alder når jeg ble alvorlig syk. Føler at 45 år er alt for ungt til å bli så syk, selv om sykdommen forhåpentligvis ikke tar livet av meg så tenker jeg noen ganger på at jeg er alt for ung for å dø. Vanskelig å forklare disse tankene, men nei man er ikke gammel i 40-årene. Huff. Det er sånne greier som setter ting i perspektiv. Ønsker deg god bedring! Når man er i midten av 40-åra er man altfor ung for å dø, iallefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #49 Del Skrevet 22. august 2023 Da jeg var 43 følte jeg meg ung ennå! Anonymkode: 2e1cd...844 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #50 Del Skrevet 22. august 2023 Er du 43 år, så har du 25 år igjen i arbeidslivet.😐 Anonymkode: bac82...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. august 2023 #51 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg er 44 og føler meg absolutt ikke gammel 😄 Snarere tvert imot, noen ganger kan jeg være veldig barnslig 😄 Og jeg elsker det! 😄 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #52 Del Skrevet 22. august 2023 Vel, gammel er vel å overdrive, men at en er i en annen fase av lovet enn unge er jo udiskutabelt. Fin tid da, ungene er snart voksne og en har noen pauseår før man blir besteforeldre til å bruke mer tid på seg selv. Anonymkode: e58cb...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #53 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noe som skaper tidlig aldring der du bor? Mine døtre er 35 og 31 år, og ingen av dem har rynker. Hverken ved øynene eller i pannen. Anonymkode: 689c3...d51 Host*botox*host Anonymkode: 7c6ff...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 22. august 2023 #54 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noe som skaper tidlig aldring der du bor? Mine døtre er 35 og 31 år, og ingen av dem har rynker. Hverken ved øynene eller i pannen. Anonymkode: 689c3...d51 Ikke i pannen en gang? Har vi ulik oppfatning av rynker i verden? Har hatt rynker i pannen siden tenårene føler jeg Vi må nesten komme med bildebevis for hva vi mener snart, men har ikke tenkt å eksponere ansiktet mitt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #55 Del Skrevet 22. august 2023 jessop skrev (På 19.8.2023 den 14.36): Tja, som 43 åring selv, så er jeg jo langt fra 20. Men har jeg lyst til å være 20 igjen? Mye gøy da, men syns ting er enda litt gøyere nå. Er 35 gammel da? Er det og singel og får angst av tanken på å være alene etter brudd. Anonymkode: 636df...c09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. august 2023 #56 Del Skrevet 22. august 2023 Vis man er gammel som førtiåring hva er man da som sekstiåring? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #57 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 14.26): Vennen min er 43 år, og sånn han beskriver det, høres det ut som verdens undergang Anonymkode: 68710...bee Verdens undergang er det jo ikke, mange får en ny ungdomstid i 40 årene. Barna er større, man kan være med venner og gjøre mer av hva man har lyst igjen. Men fysikken er ikke som før, det må innrømmes. En kald regnværsdag så er det verk i muskler og ledd. En brå bevegelse så kan mye gå galt. Men mange er komfortable med sånn de ser ut og gjør aktiviteter tilpasset formen, fordi man har blitt mentalt moden nok til å forstå at utseendet ikke er alt, at mennesker er noenlunde like og det viktigste er å ha det bra med seg selv. Anonymkode: da677...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jessop Skrevet 22. august 2023 #58 Del Skrevet 22. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Er 35 gammel da? Er det og singel og får angst av tanken på å være alene etter brudd. Anonymkode: 636df...c09 Altså, jeg som 43 åring syns ikke 35 år er gammelt. Har vel aldri sett på det som gammelt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #59 Del Skrevet 23. august 2023 Rosakatt skrev (14 timer siden): Ikke i pannen en gang? Har vi ulik oppfatning av rynker i verden? Har hatt rynker i pannen siden tenårene føler jeg Vi må nesten komme med bildebevis for hva vi mener snart, men har ikke tenkt å eksponere ansiktet mitt 😅 Enig, her må det forklares/vises eksempler. Har kikket på skolebilder fra jeg var sånn 14, og der var jammen den samme rynken/streken i pannen jeg har 20 år etter. Anonymkode: 66b4d...08d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 23. august 2023 #60 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Verdens undergang er det jo ikke, mange får en ny ungdomstid i 40 årene. Barna er større, man kan være med venner og gjøre mer av hva man har lyst igjen. Men fysikken er ikke som før, det må innrømmes. En kald regnværsdag så er det verk i muskler og ledd. En brå bevegelse så kan mye gå galt. Men mange er komfortable med sånn de ser ut og gjør aktiviteter tilpasset formen, fordi man har blitt mentalt moden nok til å forstå at utseendet ikke er alt, at mennesker er noenlunde like og det viktigste er å ha det bra med seg selv. Anonymkode: da677...82d Du må begynne å ta bedre vare på deg selv. Og ha en sånn skrøpelig kropp i 40 årene er ikke normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå