Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lært fra jeg var liten, at når man spaserer skal man sette hælen ned i bakken først og så skal foten rulle ned mot bakken og til slutt skyver man fra igjen med tåballene. så har jeg nå begynt å gå med stilettboots, tynn 6 cm høy hæl... jeg fikk meg et skikkelig sjokk når jeg var på gunerius kjøpesenter igår. når jeg satte hælen ned i gulvet foran meg så gled hælen og jeg tryna! det skjedde flere ganger også. særlig ille var det der hvor gulvet var litt ekstra glatt av søle... går jeg på feil måte eller?? jeg ser jo så mange som går i slike hæler.... og modeller går jo slik på catwalk uten å tryne... hva gjør jeg feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... kjenner den følelsen der...

Vet ikke helt om det er så mye annet å gjøre enn å være forsiktig!

Det ser ihvertfall ille ut med når damer klamper avgårde på høye heler med hele foten ned på en gang, litt som når små barn låner mors pensko.

Skrevet
hehe... kjenner den følelsen der...

Vet ikke helt om det er så mye annet å gjøre enn å være forsiktig!

Det ser ihvertfall ille ut med når damer klamper avgårde på høye heler med hele foten ned på en gang, litt som når små barn låner mors pensko.

Men det er jo slik man må gå for at man ikke skal gli på hælen tror jeg!

Skrevet

Jeg synes jeg ser ut som en bryggesjauer/hore på heroin uansett jeg... :sjenert:

Er vanskelig å gå pent, men mine venninner sier man skal vrikke masse på rumpa...

Kanskje skoene rett og slett ikke passer deg og ditt ganglag? :klø:

Det finnes sko jeg ikke bruker nettopp pga det. Har noen dødskule gullsko, men de sklir jeg også på hælen av, og de vipper fra side til side uansett

Skrevet

Når du går med høye hæler, så MÅ du plassere all tyngden på forfoten / tåballene. Det blir jo helt feil å tro at en stiletthæl er egnet til noe sånn. Skal man gå på høye hæler, så gå på tærne. Å gå med hælene først funker bare med sko som har solide hæler.

Catzy

Gjest Gjest_mari_*
Skrevet
jeg har lært fra jeg var liten, at når man spaserer skal man sette hælen ned i bakken først og så skal foten rulle ned mot bakken og til slutt skyver man fra igjen med tåballene. så har jeg nå begynt å gå med stilettboots, tynn 6 cm høy hæl... jeg fikk meg et skikkelig sjokk når jeg var på gunerius kjøpesenter igår. når jeg satte hælen ned i gulvet foran meg så gled hælen og jeg tryna! det skjedde flere ganger også. særlig ille var det der hvor gulvet var litt ekstra glatt av søle... går jeg på feil måte eller?? jeg ser jo så mange som går i slike hæler.... og modeller går jo slik på catwalk uten å tryne... hva gjør jeg feil??

var det deg?? :grine2:

Skrevet

Kunsten er vel å klare å sette hele foten i bakken samtidig ikke tåballen først også rulle bakover for det blir helteit..

Lykke til med hæla :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...