Vilde78 Skrevet 19. august 2023 #1 Del Skrevet 19. august 2023 Vet dere, disse første ukene er ren tortur! 😫 5+6 i dag. Tok hcg stigning forrige uke (8. Og 10. August) og de var jo veldig bra. Økt fra 777 til 1852 på to dager. Slappet endelig av og tenkte at kanskje går det denne dagen. I går kveld - rosa slim på papiret. Synes jeg har hatt mer mensmurringer siden slimet kom også. Kom ikke noe mer i går kveld, nå i dag var det litt brun utflod på papiret. Nå tenker jeg at jeg har begynnelsen på en SA TUL er fortsatt 2 uker unna, og innen den tid har jeg nok en konklusjon uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Del Skrevet 19. august 2023 De første ukene er ille. Dette kan gå begge veier, det er jo vanskelig å vite. Ønsker deg uansett alt godt ❤️ Anonymkode: f2f13...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Del Skrevet 20. august 2023 Vanskelig å si, det kan jo gå begge veier når det er relativt lite som kommer. Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast! ❤️ Anonymkode: 3d31b...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Del Skrevet 20. august 2023 Barbie utflod! Anonymkode: 30a66...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #5 Del Skrevet 21. august 2023 Vilde78 skrev (På 19.8.2023 den 13.25): Vet dere, disse første ukene er ren tortur! 😫 5+6 i dag. Tok hcg stigning forrige uke (8. Og 10. August) og de var jo veldig bra. Økt fra 777 til 1852 på to dager. Slappet endelig av og tenkte at kanskje går det denne dagen. I går kveld - rosa slim på papiret. Synes jeg har hatt mer mensmurringer siden slimet kom også. Kom ikke noe mer i går kveld, nå i dag var det litt brun utflod på papiret. Nå tenker jeg at jeg har begynnelsen på en SA TUL er fortsatt 2 uker unna, og innen den tid har jeg nok en konklusjon uansett. Hvordan går det? ❤️ AnonymBruker skrev (6 timer siden): Barbie utflod! Anonymkode: 30a66...ab9 Så morsomt å tulle om noe så sårt for et annet menneske... Anonymkode: db195...0a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #6 Del Skrevet 21. august 2023 Vilde78 skrev (På 19.8.2023 den 13.25): Vet dere, disse første ukene er ren tortur! 😫 5+6 i dag. Tok hcg stigning forrige uke (8. Og 10. August) og de var jo veldig bra. Økt fra 777 til 1852 på to dager. Slappet endelig av og tenkte at kanskje går det denne dagen. I går kveld - rosa slim på papiret. Synes jeg har hatt mer mensmurringer siden slimet kom også. Kom ikke noe mer i går kveld, nå i dag var det litt brun utflod på papiret. Nå tenker jeg at jeg har begynnelsen på en SA TUL er fortsatt 2 uker unna, og innen den tid har jeg nok en konklusjon uansett. Jeg blødde mer enn det med andremann. Hu ligger og sover på rommet sitt så ja. Det trenger ikke å ha noenting å si......... Veldig vanlig å blø litt Anonymkode: 48031...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 21. august 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan går det? ❤️ Så morsomt å tulle om noe så sårt for et annet menneske... Anonymkode: db195...0a8 Takk som spør ❤️ det går bedre. Spottingen eller hva jeg skal kalle det har stoppet opp. Og i dag har kvalmen kommet tilbake. Skjønner jo at om det så har gått galt, så er hcg høyt nok til å gi meg kvalme, men velger likevel å ta det som et positivt tegn 😅🤞 Denne helga her har vært fæl altså 😫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 21. august 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg blødde mer enn det med andremann. Hu ligger og sover på rommet sitt så ja. Det trenger ikke å ha noenting å si......... Veldig vanlig å blø litt Anonymkode: 48031...0d2 Huff ja, jeg vet jo det. At det kan skje og likevel gå bra. Best for psyken å ikke blø 😅 jeg får bare krysse fingrene for at det ikke kommer tilbake og at UL neste fredag er positiv 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smågodt23 Skrevet 21. august 2023 #9 Del Skrevet 21. august 2023 Måtte sjekke litt i kalenderen min og ser at jeg opplevde rosa/brunlig utflod når jeg var 5+3. Gikk helt i kjelleren (dette var en helgedag så klinikken var ikke åpen og jeg var alene hjemme). Er nå 18 uker på vei og det har så langt gått helt fint 😊 Opplevd spotting senere også. Det er kjempetøft for psyken å vente på TUL. Krysser alt jeg har for at den sitter nå @Vilde78 🥰🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #10 Del Skrevet 21. august 2023 Opplevde mye av dette og blødninger i mitt svangerskap. Barnet startet i 6. klasse i dag. 🥰 Anonymkode: 5c868...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå