AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Damer som i datingfasen vil bruke god tid å bli kjent først før intimitet, kyssing, etc. Hvorfor det? Har mange dårlige erfaringer fra tidligere? Har inntrykk av at det gjelder mange kvinner som er ute etter noe seriøst, eller? Anonymkode: ffe74...38f
Populært innlegg ESFP Skrevet 19. august 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 19. august 2023 Fordi de ønsker et parforhold basert på verdier og vennskap fremfor kåthet og bekreftelse. Disse er ofte tryggere på seg selv enn dem som har sex før de kjenner en person. Noen av dem kan ha dårlige erfaringer fra tidligere, men ikke alle. 34 4 20
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Er opptatt av kvalitet både når det gjelder forhold og andre ting i livet. Er trygg på meg selv, vet hva jeg vil. Jeg har kun hatt lange, seriøse monogame forhold. Har høy terskel for å være intim men er til gjengjeld 100% monogam, ekstremt loyal og "all in" i forholdet. (Er ikke prippen men eksklusiv, ønsker kun å dele den siden av meg med en person.) Hadde jeg vært hund hadde jeg ikke vært en golden retriver. Anonymkode: 74723...78b 9 7
exictence Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 Kjenner man hverandre ikke så godt, så kan man ikke vite om man vil være kjærester eller ikke. Har man sex før man blir blir kjent, vil det jo si at det er en sjanse for at det bare blir med sex. Det vil igjen si at det kan bli mange partnere man har sex med før man finner en man vil bli kjæreste med. Det er jo et valg om man vil ha mange sex partnere. Men hvorfor mange velger å vente med sex, er fordi man ikke vil ha de "100" før man finner den man vil være kjæreste med. 15 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #5 Skrevet 19. august 2023 Ikke noe jeg deler med en jeg ikke kjenner godt, mine verdier, valg og integritet. Anonymkode: 8460e...9b7 11 2
Blåttvann Skrevet 19. august 2023 #6 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Damer som i datingfasen vil bruke god tid å bli kjent først før intimitet, kyssing, etc. Hvorfor det? Har mange dårlige erfaringer fra tidligere? Har inntrykk av at det gjelder mange kvinner som er ute etter noe seriøst, eller? Anonymkode: ffe74...38f Fordi jeg ikke ønsker å ha sex med noen jeg ikke kjenner. Jeg tenner ikke på utseendet, så kunne aldri ligget med noen bare fordi jeg synes de var kjekke f.eks. Jeg blir rett og slett ikke kåt hvis jeg ikke kjenner personen. Dessuten liker jeg å snakke med personen om sex før vi har sex. Ikke at det har gjort at alle nye sexforhold har begynt bra men, jeg liker å vite at jeg har sagt hva jeg liker hvertfall. Så vet jeg også bedre om vi er en potensiell match allerede før vi har sex. Og hvis han snakker som om han er enig i ting og ikke leverer så får jeg også vite ganske mye om personen. Sjeldent noe å hente i lengden når det skjer... Jeg er også ganske kresen på hva jeg liker, så jeg kan fort miste alle følelser for personen hvis sexen ikke er bra nok. Så sånn sett hadde det sikkert vært fint å bare ligge for å finne fortere ut av det, men så tenner jeg ikke hvis jeg ikke kjenner deg så det er vanskelig. 😅 6 2
GrønnNellik68 Skrevet 19. august 2023 #7 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Damer som i datingfasen vil bruke god tid å bli kjent først før intimitet, kyssing, etc. Hvorfor det? Har mange dårlige erfaringer fra tidligere? Har inntrykk av at det gjelder mange kvinner som er ute etter noe seriøst, eller? Anonymkode: ffe74...38f Ja har brent meg flere ganger så aldri mer 3 1 1
c_buk Skrevet 19. august 2023 #8 Skrevet 19. august 2023 Dette er forøvrig et kjønnsløst fenomen. Er ikke alle menn som er interessert i fysisk nærhet før relasjonen er på plass. 6 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #9 Skrevet 19. august 2023 Fordi menn stempler kvinner som horer om vi tilkjennegir at vi har en seksualitet og kan føle umiddelbar seksuell tiltrekning, akkurat som menn. Fordi menn bruker kvinner aktivt som gratis-horer. Ingen liker å bli brukt. Fordi man ikke ønsker kjønnsykdommer Fordi fremmede menn kan være farlig Fordi man er usikker på om den man treffer er noen man noensinne ønsker å ha sex med Fordi der ikke er noen fordeler med det, fra ett kvinnelig perspektiv. Anonymkode: 5134f...4f2 14 15
Daria Skrevet 19. august 2023 #10 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hadde jeg vært hund hadde jeg ikke vært en golden retriver. Jeg elsker denne formuleringen, mulig jeg må adoptere den til senere bruk. Jeg er ikke en naturlig klemmer eller særlig fysisk av meg og må kjenne folk før jeg synes det er naturlig med noe særlig kroppskontakt. 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #11 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Damer som i datingfasen vil bruke god tid å bli kjent først før intimitet, kyssing, etc. Hvorfor det? Har mange dårlige erfaringer fra tidligere? Har inntrykk av at det gjelder mange kvinner som er ute etter noe seriøst, eller? Anonymkode: ffe74...38f Ja si det du. Jeg har hørt menn si, dem som gir av seg selv for tidlig, dem ønsker dem kun og ha til noe useriøst og ser på dem som noen med dårlig moral. Liker du henne så klarer du og vente litt og bli skikkelig kjent. Jeg må bli skikkelig kjent og føle kjemien er god før du får noe av meg. Et skyss, flørting og følelsen av og komme borti hverandre og sitte nær trenger ikke og ta så lang tid. Men det andre tar litt lengre, jeg gir ikke den delen om du har tenkt og kaste bort meg som en bit søppel når du har fått det du vil ha. Jeg har aldri klart og ha en one night s. heller Anonymkode: 973b8...3f7 3 1 1
Gjest Raptuss Skrevet 19. august 2023 #12 Skrevet 19. august 2023 (endret) Det kan gå fort og det kan ta tid, men jeg må føle meg tiltrukket og trygg på vedkommende. Det må være mer kjemi mellom oss enn mellom meg og kassadama. Jeg er ikke komfortabel med å dele klemmer i øst og vest med bekjentskaper heller, så jeg slipper svært få mennesker så tett innpå. Derfor synes jeg det er lettere når man blir kjent gjennom jobb, venner og andre sosiale arenaer enn fex Tinder. Da vet jeg allerede før vi går på date at jeg føler meg trygg med vedkommende. Endret 19. august 2023 av Raptuss Dårlig setning.
kiloijdh Skrevet 19. august 2023 #13 Skrevet 19. august 2023 Når man leter etter en partner å være sammen med over flere år, hjelper det lite at man driver å puler mens man prøver å bli kjent 4 3
Gjest AnonymBurka Skrevet 19. august 2023 #14 Skrevet 19. august 2023 De gjør seg kostbare sånn at de kan spille på sex for å oppnå fordeler og makt i relasjonen
AnonymkvinneViken Skrevet 19. august 2023 #15 Skrevet 19. august 2023 Jeg har ingen erfaring med noe annet. Har vært i to lange forhold. Vi har brukt lang tid på å få en emosjonell tilknytning (om det kalles det) før vi hadde sex første gang. Jeg er ei dame som aldri kan ha sex utenom et forhold. Jeg er alt for seriøs til å gjøre det, og hadde aldri i verden klart det 🤷🏼♀️ 5 2
Tekopp1 Skrevet 19. august 2023 #16 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi menn stempler kvinner som horer om vi tilkjennegir at vi har en seksualitet og kan føle umiddelbar seksuell tiltrekning, akkurat som menn. Fordi menn bruker kvinner aktivt som gratis-horer. Ingen liker å bli brukt. Fordi man ikke ønsker kjønnsykdommer Fordi fremmede menn kan være farlig Fordi man er usikker på om den man treffer er noen man noensinne ønsker å ha sex med Fordi der ikke er noen fordeler med det, fra ett kvinnelig perspektiv. Anonymkode: 5134f...4f2 Det hun skrev. Dessuten; hun er ute etter et forhold. Ikke nødvendigvis med deg, men det er derfor hun dater. Hun reserverer seksualiteten sin til en det kan utvikle seg til å bli et forhold med. Og fordi sex og annen intimitet ikke føles trygt eller riktig før det er etablert en form for nærhet og kjemi mellom dere. Hvis dette ikke passer deg, move on! 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #17 Skrevet 19. august 2023 Jeg har ikke selv dårlig erfaring, men hører jo om venner som blir ghostet etter tidlig sex. Selv ønsker jeg å bli godt kjent med mannen, og at det er et ønske om en felles fremtid, før vi har sex. Sex er mye bedre når man kjenner og er trygg på hverandre. Anonymkode: 17083...567 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #18 Skrevet 19. august 2023 5 hours ago, ESFP said: Fordi de ønsker et parforhold basert på verdier og vennskap fremfor kåthet og bekreftelse. Disse er ofte tryggere på seg selv enn dem som har sex før de kjenner en person. Noen av dem kan ha dårlige erfaringer fra tidligere, men ikke alle. Nei. Det er fordi de har såpass få valg at de gjerne ønsker å despe inn i et forhold. Derfor legger de veldig stor vekt på hver eneste relasjon de starter. Verdier og vennskap har man i nettopp vennskap. Helt unødvendig. Det er seksuell tiltrekning og utforsking som gjelder. Svært få gidder det der tullet med dype samtaler osv. Anonymkode: e721a...f8e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #19 Skrevet 19. august 2023 Jeg har datet i kortere og lengre tid. Med kjapp og treig progresjon fysisk. De lange forholdene jeg har hatt så gikk det ganske fort fra interessen var flagget, til ting ble fysisk. Anonymkode: bd757...701 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #20 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Damer som i datingfasen vil bruke god tid å bli kjent først før intimitet, kyssing, etc. Hvorfor det? Har mange dårlige erfaringer fra tidligere? Har inntrykk av at det gjelder mange kvinner som er ute etter noe seriøst, eller? Anonymkode: ffe74...38f Hvis jeg gjør noe intimt før jeg har blitt kjent så er jeg utrolig kjedelig fordi det ikke gir meg noe. Jeg bare ligger der rett og slett. Når jeg har følelsen av trygghet med noen så er jeg ganske bra og med på det meste. Anonymkode: e952a...97c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå