Gå til innhold

Tise og feil farge på kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solgte en Ida sjöstedt kjole til 1500 kr. Veldig fin kjole! I mine øyne er den kjolen rosa, men den er visst beige. Jeg har skrevet feil farge og kjøper ble selvfølgelig veldig sur! Jeg sa hun kunne få kjolen gratis da jeg tar dette på min kappe! Kjøper er kjempe sur fortsatt. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Hun har fått en kjole til 4300 kr gratis for at jeg skal kunne gjøre opp!

15D8FC40-EFDF-4605-BC5A-22C163475982.jpeg

Anonymkode: 53733...db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da kan hun sende den tilbake mot at du betaler porto feks? Skjønner ikke hvorfor hun skal få den av deg pga dette? Det er vanlig prosedyre å returnere noe man ikke er fornøyd med. Hun vil uansett ikke ha en beige kjole, så hvorfor beholde den? 

se legger du den ut på nytt som beige denne gangen😊

Anonymkode: db1e2...266

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er enig i at den er litt rosa. Blanding av rosa og beige. Heter ikke den fargen «pudderrosa»?

Tenker kjøper ikke fortjener å få den gratis når hen ikke engang kan si takk for det. Den eneste grunnen jeg kan tenke meg at gjør det greit å bli oppgitt er om denne kjolen også selges i en tydelig rosafarge, og at hen da trodde det var den du solgte, bare med bilde av den «beige». Men hvis denne kjolen kun kommer i denne fargen, så kan hen ikke bli så sur. 

Anonymkode: 63e19...8b5

• Liker 9
Skrevet

Æh, du skulle ikke gitt den til henne. For et kjipt menneske hun er, du har jo gått mye lenger enn du hadde trengt.

Anonymkode: c49a3...915

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Solgte en Ida sjöstedt kjole til 1500 kr. Veldig fin kjole! I mine øyne er den kjolen rosa, men den er visst beige. Jeg har skrevet feil farge og kjøper ble selvfølgelig veldig sur! Jeg sa hun kunne få kjolen gratis da jeg tar dette på min kappe! Kjøper er kjempe sur fortsatt. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Hun har fått en kjole til 4300 kr gratis for at jeg skal kunne gjøre opp!

15D8FC40-EFDF-4605-BC5A-22C163475982.jpeg

Anonymkode: 53733...db3

Du får ikke gjort mer, du har alt gjort mer enn man kan forvente

Anonymkode: 643e7...439

• Nyttig 1
Skrevet

Dødsfin kjole! Betal henne porto for å sende den i retur, herregud hun høres jo ut som tidenes dramaqueen! Den der får du lett solgt på nytt 🤩

Anonymkode: bdd52...ec0

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke farlig om noen blir litt sur. Skuffelser er en del av livet. Uhell skjer. Hun fortjener selvfølgelig ikke å få en kjole fordi du har tolket fargen feil.

Anonymkode: a46b2...47c

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke farlig om noen blir litt sur. Skuffelser er en del av livet. Uhell skjer. Hun fortjener selvfølgelig ikke å få en kjole fordi du har tolket fargen feil.

Anonymkode: a46b2...47c

👍👍👍

Dette er faktisk superviktig og veldig undervurdert!

Anonymkode: 56828...552

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Du må virkelig skaffe deg en ryggrad. 

Anonymkode: 68222...ea8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...