AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Del Skrevet 19. august 2023 I stedet for å fortsette å lete og bli skuffet over nye TV-serier vurderer jeg nå å se Sopranos eller Breaking Bad på nytt. Har fem ukers ferie snart og skal bare stelle hjemme. Så de begge rundt 2013. Hvor lang tid bør det gå? Hvor lenge husker man for mye til at det er noen vits? Ti år? Femte? Tredve? Vente til jeg blir halvsenil? Anonymkode: 26ad3...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Del Skrevet 19. august 2023 Det spørs hvor god hukommelse du har. Jeg ser ofte serier om igjen. Jeg har noen favoritter jeg sikkert har sett 5-6 ganger. Det bør helst gå 2-3 år mellom hver gang da, så jeg husker de store linjene, men har glemt detaljene. Anonymkode: cd16e...359 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Del Skrevet 19. august 2023 To ganger? Rookie numbers Anonymkode: 7156b...3ae 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 19. august 2023 #4 Del Skrevet 19. august 2023 Kommer vel an på hvor god hukommelse du har. Men 10 år høres greit ut, da bør du jo ha glemt de fleste detaljene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intervence Skrevet 19. august 2023 #5 Del Skrevet 19. august 2023 Ti år burde fint gå an å se serien på nytt. For meg kan det gå ifra et år før jeg har lyst til å se enkelte serier. The Blacklist syns jeg den andre gangen jeg så den fikk jeg med meg mange flere detaljer som jeg gikk glipp av den første gangen noe som ga meg bedre forståelse for hele tv-serien. Lost har jeg sett på et par ganger ettersom den var såpass komplisert til å forstå alt spesielt om når de reiste frem i tiden, og tilbake i tid ble veldig forvirrende, men ga meg igjen bedre forståelse etter den andre gangen. Den så jeg på igjen kort tid etter jeg hadde sett på den første gangen. Både 24, The Americans og The Walking dead har jeg sett opptil flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #6 Del Skrevet 19. august 2023 Jada, jeg har sett flere serier flere ganger. Man oppdager av og til nye ting når man ser det på nytt - noe som kan være litt moro. Når det har gått så lenge som 10 år siden du så de, er det vel på tide nå? Kanskje du syns de er like gode nå som da? Anonymkode: d1d9f...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #7 Del Skrevet 19. august 2023 House og The West Wing ser jeg opp igjen ca hvert 10. år. Firefly, oftere, men den er jo veldig kort. Anonymkode: a08a5...6fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #8 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg så diverse 80-talls serier igjen for en del år siden. Herlig mimring. Centennial, Thornbirds, Against the Wind, All the rivers run,... 🥰 Anonymkode: 0b9a1...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 19. august 2023 #9 Del Skrevet 19. august 2023 Flere serier jeg har sett mange ganger. Sons of Anarchy har jeg sikkert sett 6 ganger. Samme med Dexter😂 Går ikke ti år mellom hver gang, nei😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HealthyGamer Skrevet 19. august 2023 #10 Del Skrevet 19. august 2023 Ja. Mr. Robot og Breaking bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 19. august 2023 #11 Del Skrevet 19. august 2023 Ja har sett noen serier 2-3 ganger hvis det er serier jeg elsker. Det korteste er vel 2 år ca siden sist jeg så en, mens noen er det mange år i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #12 Del Skrevet 19. august 2023 Har mange serier jeg har sett flere ganger og det går ikke nødvendigvis så mye som ti år mellom hver gang. Anonymkode: 1cf71...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. august 2023 #13 Del Skrevet 19. august 2023 Friends, husker ikke hvor mange år det var i mellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 19. august 2023 #14 Del Skrevet 19. august 2023 Tror jeg har sett modern family 5 ganger eller noe. The Office har jeg også sett mer enn to ganger. Gamle criminal minds så jeg mange ganger. Pleier ikke å gå så lang tid mellom. Et år eller mer kanskje. Nå er det veldig lenge siden jeg har sett alle sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #15 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg har sett Cammo 5-6 ganger allerede 😀 serien ble lagt ut på NRKs nettsider i vår. Anonymkode: 6154e...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #16 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har sett Cammo 5-6 ganger allerede 😀 serien ble lagt ut på NRKs nettsider i vår. Anonymkode: 6154e...2ca Nett tv* Anonymkode: 6154e...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 19. august 2023 #17 Del Skrevet 19. august 2023 The Sopranos har jeg sett 3 eller 4 ganger med noen års mellomrom. Jeg synes serien ble enda bedre etter hvert som jeg fikk med meg flere detaljer. Breaking bad har jeg sett to ganger og likte andre gangen best. Prøvde meg på Six feet under for andre gang, men det funket ikke like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #18 Del Skrevet 19. august 2023 The Office! 🤩 2 ganger, men 6 års mellomrom Anonymkode: ea003...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. august 2023 #19 Del Skrevet 19. august 2023 Sex and the City 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 20. august 2023 #20 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): I stedet for å fortsette å lete og bli skuffet over nye TV-serier vurderer jeg nå å se Sopranos eller Breaking Bad på nytt. Har fem ukers ferie snart og skal bare stelle hjemme. Så de begge rundt 2013. Hvor lang tid bør det gå? Hvor lenge husker man for mye til at det er noen vits? Ti år? Femte? Tredve? Vente til jeg blir halvsenil? Anonymkode: 26ad3...176 Sopranos gir vel størst gjensynsglede av de to. Men ingen serier overgår The Wire i så måte. Så den flere ganger, oppdaget noe nytt hver gang. Tidenes beste serie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå