AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 En jeg driver å holder på med har barn med ei anna dame. Han sier han bruker å sette seg ned å ta en prat når han skal hente barna. I dag får jeg en snap av at han sitter å spiser lunsj med henne pga henting av barna. Hva synes dere? Hadde dere reagert? Ved henting/levering av mitt barn har vi aldri satt oss ned i hverandres hjem.. Anonymkode: 9695b...355 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 Jeg har tre barn med x. Jeg er ikke sjalu. Jeg synes at foreldre kan ha så mye samvær med hverandre de bare gidder når de single. MEN med en gang noen skaffer seg kjærest, må dette avsluttes! Det er av respekt for den andre og min egen interesse. Det er ikke snakk om sjalusi i det hele tatt! Det er ingen unnskyldning fordi de har barn sammen at de kan gjøre som de vil med x. Latterlig å spise lunsj, middag, dra på ferie, familieselskap osv… fellessamvær med barn etter samlivsbrudd er idiotisk, da kan de bare bo sammen. Da fortjener de ikke ny kjærest. En ny kjærest skal IKKE synes dette er greit! si ifra! Viss han sier «det er for barnas skyld» bare dump fyren! jeg hadde ikke orket! X er x, samme faen om det er med eller uten barn! Anonymkode: 9c20a...706 2 7
Blåtrå Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Å henge med x, gir ingen mening, verken for mor, far eller barn. Han skal henge med DEG og barna, ikke X og barna! 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har tre barn med x. Jeg er ikke sjalu. Jeg synes at foreldre kan ha så mye samvær med hverandre de bare gidder når de single. MEN med en gang noen skaffer seg kjærest, må dette avsluttes! Det er av respekt for den andre og min egen interesse. Det er ikke snakk om sjalusi i det hele tatt! Det er ingen unnskyldning fordi de har barn sammen at de kan gjøre som de vil med x. Latterlig å spise lunsj, middag, dra på ferie, familieselskap osv… fellessamvær med barn etter samlivsbrudd er idiotisk, da kan de bare bo sammen. Da fortjener de ikke ny kjærest. En ny kjærest skal IKKE synes dette er greit! si ifra! Viss han sier «det er for barnas skyld» bare dump fyren! jeg hadde ikke orket! X er x, samme faen om det er med eller uten barn! Anonymkode: 9c20a...706 Men, de har ikke hengt sammen, han satt alene da han tok snap ved hennes bord å spiste lunsj (rettere sagt salat fra butikken). Jeg vet ikke om de bare er gode venner, som vil vise barna at man kan være venner selv om det er slutt, men jeg reagerte litt på det. Han skulle hente barna hos henne. Det er også en annen gang denne uken hvor han hadde hentet, hvor han var inne hos henne.. Jeg synes det er rart.. Det går jo ant at hun gjør klart sakene å leverer på døra. Behøver han å komme inn? Anonymkode: 9695b...355
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #5 Skrevet 19. august 2023 Blåtrå skrev (45 minutter siden): Å henge med x, gir ingen mening, verken for mor, far eller barn. Han skal henge med DEG og barna, ikke X og barna! Men, nå har vi kun datet i 1.5 mnd. Hva tenker du om det? Er det greit at han gjør det når vi ikke er kjærester? Anonymkode: 9695b...355
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #6 Skrevet 19. august 2023 Så lenge en viser normal folkeskikk mot hverandre, og respekterer barnet sin mor eller far så burde det gå helt fint å kunne prate med hverandre når en treffes. Men den dagen en begynner med overdreven kontakt så er grensen overskredet. Et unntak er om det er helseproblemer inne i bildet Anonymkode: 88461...059 1
Blåtrå Skrevet 19. august 2023 #7 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men, nå har vi kun datet i 1.5 mnd. Hva tenker du om det? Er det greit at han gjør det når vi ikke er kjærester? Anonymkode: 9695b...355 Det som er relevant, er hva han fortsetter med, om dere blir kjærester. Om du ikke synes det er greit at de er sammen, må du si det helt i starten. Du kjenner på det allerede nå, så kan du tenke deg hvordan det blir i fremtiden.
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. august 2023 #8 Skrevet 19. august 2023 Er da helt normalt og sunt at de kan tilbringe litt tid sammen for barnas skyld.
Ck1 Skrevet 19. august 2023 #9 Skrevet 19. august 2023 Ikke overdrevent! De må ho snakke masse om barnas hverdag innimellom! Fortelle om hva de har vært opptatt av i det siste, venner, happeninger, om skole og barnehage. Jeg hadde vært mer bekymret om en pappa ikke satt seg ned og snakket med den andre foreldre ved henting! 10 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #10 Skrevet 19. august 2023 Vi er ofte innom hverandre ved henting, drikker kaffi etc. Har også spist sammen ved anledninger. Både med og uten ny partner. Helt normalt, og fint for barna å se at foreldre er venner og oppfører seg som folk. Anonymkode: 6b15f...e6b 16 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #11 Skrevet 19. august 2023 WhisperingWind skrev (7 minutter siden): Er da helt normalt og sunt at de kan tilbringe litt tid sammen for barnas skyld. Det samme tenker jeg. Heldige barn som har foreldre som faktisk kan omgås etter at det er slutt, det er nok av barn som har foreldre som går inn for å skape kvalme for hverandre etter brudd. Anonymkode: 32445...13f 12 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #12 Skrevet 19. august 2023 Om man kommer i det maten står på bordet så er det normal høflighet å takke ja dersom en får tilbud. Det er normalt å snakke sammen ved overlevering. Det er ikke normalt å tilbringe hele fredag kveld, se film etc sammen. Anonymkode: ae6e5...5f1 6
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. august 2023 #13 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men, de har ikke hengt sammen, han satt alene da han tok snap ved hennes bord å spiste lunsj (rettere sagt salat fra butikken). Jeg vet ikke om de bare er gode venner, som vil vise barna at man kan være venner selv om det er slutt, men jeg reagerte litt på det. Han skulle hente barna hos henne. Det er også en annen gang denne uken hvor han hadde hentet, hvor han var inne hos henne.. Jeg synes det er rart.. Det går jo ant at hun gjør klart sakene å leverer på døra. Behøver han å komme inn? Anonymkode: 9695b...355 Du virker ærlig talt paranoid og sykelig sjalu. Exen min kan komme inn og sitter litt her å prate ved henting og levering. Det betyr ikke at jeg ønsker å bli sammen med han igjen. Jeg er lykkelig forelsket i ny mann. Hadde ikke slått meg å føle meg sjalu når han leverer og henter sin unge hos sin Ex og de slår av en prat.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #14 Skrevet 19. august 2023 Ck1 skrev (3 minutter siden): Ikke overdrevent! De må ho snakke masse om barnas hverdag innimellom! Fortelle om hva de har vært opptatt av i det siste, venner, happeninger, om skole og barnehage. Jeg hadde vært mer bekymret om en pappa ikke satt seg ned og snakket med den andre foreldre ved henting! Jeg tenker at det kan de diskutere om over tlf eller melding. Jeg og barnefar til mitt barn, har aldri vært innom hverandre, jeg har aldri satt meg ned for å spise lunsjen min sammen med han. Iallefall ikke om jeg hadde datet noen andre. Anonymkode: 9695b...355 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #15 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men, de har ikke hengt sammen, han satt alene da han tok snap ved hennes bord å spiste lunsj (rettere sagt salat fra butikken). Jeg vet ikke om de bare er gode venner, som vil vise barna at man kan være venner selv om det er slutt, men jeg reagerte litt på det. Han skulle hente barna hos henne. Det er også en annen gang denne uken hvor han hadde hentet, hvor han var inne hos henne.. Jeg synes det er rart.. Det går jo ant at hun gjør klart sakene å leverer på døra. Behøver han å komme inn? Anonymkode: 9695b...355 Felles samvær for å vise at de er venner er bare tull! De må da ikke være sammen for å vise det. At de bruker noen minutter i overgang er ok. Men ikke måltider osv, det er ikke ok når man har kjærester. Det skal avklares først. Om du synes det er helt ok, kan de bare fortsette. Dere må gjøre det BEGGE er komfortable med! Ikke la deg overkjøre! Selv om det er en « filleting» Anonymkode: 9c20a...706 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #16 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi er ofte innom hverandre ved henting, drikker kaffi etc. Har også spist sammen ved anledninger. Både med og uten ny partner. Helt normalt, og fint for barna å se at foreldre er venner og oppfører seg som folk. Anonymkode: 6b15f...e6b Det er ikke greit når man har kjæreste. En gang i bland i skuddåret kan det være greit, men ikke ofte eller normalen. Anonymkode: 9695b...355 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #17 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Felles samvær for å vise at de er venner er bare tull! De må da ikke være sammen for å vise det. At de bruker noen minutter i overgang er ok. Men ikke måltider osv, det er ikke ok når man har kjærester. Det skal avklares først. Om du synes det er helt ok, kan de bare fortsette. Dere må gjøre det BEGGE er komfortable med! Ikke la deg overkjøre! Selv om det er en « filleting» Anonymkode: 9c20a...706 Jeg tenker litt det samme som deg. Jeg er bare usikker på hvordan jeg skal si det til han. Vi var kort innom temaet en gang tidligere. Jeg sa vel egentlig at jeg hadde syntes det hadde vært rart om jeg hadde «hengt» med exen min, å at jeg ikke hadde likt det om han hadde gjort det. Føler jeg lager drama om jeg nevner det igjen. Anonymkode: 9695b...355
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #18 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om man kommer i det maten står på bordet så er det normal høflighet å takke ja dersom en får tilbud. Det er normalt å snakke sammen ved overlevering. Det er ikke normalt å tilbringe hele fredag kveld, se film etc sammen. Anonymkode: ae6e5...5f1 Nå spiste han medbrakt lunsj inne hos henne. Anonymkode: 9695b...355
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #19 Skrevet 19. august 2023 WhisperingWind skrev (6 minutter siden): Du virker ærlig talt paranoid og sykelig sjalu. Exen min kan komme inn og sitter litt her å prate ved henting og levering. Det betyr ikke at jeg ønsker å bli sammen med han igjen. Jeg er lykkelig forelsket i ny mann. Hadde ikke slått meg å føle meg sjalu når han leverer og henter sin unge hos sin Ex og de slår av en prat. De har ikke bare slått av en prat, han har spist inne hos henne. Anonymkode: 9695b...355
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #20 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har ikke bare slått av en prat, han har spist inne hos henne. Anonymkode: 9695b...355 Jeg tror du ikke har godt av å være i et forhold, ihvertfall ikke med en som har barn fra før. Du graver jo og leter etter bevis på at kjæresten din gjør noe galt, og hva er det du innbiller deg egentlig ? At han tok med seg matpakka inn for å kunne « prøve» seg på exen ??? Good lord .. Anonymkode: 88461...059 9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå