AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Hele kroppen går i helspenn og jeg blir rørete og rar. Etter den sosiale anledningen blir jeg komplett utmattet i opptil 1 uke. Det er horribelt. Går det over? Hva kan jeg gjøre? Jeg som elsker å være sosial! Anonymkode: 8801b...21a 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 Har du prøvd noe form for medesiner? Og snakke med noen som kan hjelpe deg til og finne dem riktige verktøyene? Som en psykriatisk sykepleier, kan legen søke om hjalp meg veldig i tiden jeg hadde ekstremt angst som gjorde at jeg ikke turte og gå ut blant folk. Tilbudet er gratis. Er det angsten som gjør deg sliten fort, eller er det andre ting som gjør at du blir raskt tappet for krefter ❤️ Anonymkode: 6c971...f12
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Behandling hjelper, gjerne i kombinasjon med medisiner. Kognitiv adferdsterapi er vel det som fungerer aller best. Det ligger et selvhjelpskurs for sosial angst laget av psykolog Magnus Nordmo på NHI.no. Hvis du ikke synes du får noe ut av det så spør fastlegen din om en henvisning. Eller bare ta kontakt med kommunen din selv. Jeg tror mange kommuner tilbyr en eller annen form for behandling for sosial angst som del av lavterskeltilbudet sitt. Det bør være en ganske smal sak å få prøve medisiner hvis du snakker med fastlegen din om det. Anonymkode: 2a16f...5e2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Behandling hjelper, gjerne i kombinasjon med medisiner. Kognitiv adferdsterapi er vel det som fungerer aller best. Det ligger et selvhjelpskurs for sosial angst laget av psykolog Magnus Nordmo på NHI.no. Hvis du ikke synes du får noe ut av det så spør fastlegen din om en henvisning. Eller bare ta kontakt med kommunen din selv. Jeg tror mange kommuner tilbyr en eller annen form for behandling for sosial angst som del av lavterskeltilbudet sitt. Det bør være en ganske smal sak å få prøve medisiner hvis du snakker med fastlegen din om det. Anonymkode: 2a16f...5e2 Hva slags medisiner? Ts. Anonymkode: 8801b...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå