Gå til innhold

Vokse opp med mor eller far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noe. Hvis du selv måtte tvinges til «velge» da du var barn; 

Ville du selv i egen barndom foretrukket vokst opp kun med far eller kun med mor basert på hvordan du kjenner egne foreldre og hvorfor? Ville feks du som sønn foretrukket far? Og du som datter foretrukket mor? Fint om du sier om du er kvinne eller mann.

Anonymkode: 7917b...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er spørsmålet hvem jeg ville valgt, om det måtte være bare én av dem? Da ville jeg helst vokst opp med mor. Vi er mer like, sikkert mye fordi vi begge er damer. Men vet ene søsteren min ville valgt pappa. 

Hvis jeg kunne velge begge, ville jeg selvsagt gjort det. De utfyller hverandre på en god måte, pappa er veldig praktisk anlagt, og veldig god og stødig i kriser. Jeg hadde manglet noe uansett, om jeg bare skulle vokse opp med en av dem.

Anonymkode: f925c...ba3

Skrevet

Lett, og ingen hadde trengt å tvinge meg. Hadde uten tvil valgt min mor. 

Skrevet

Hadde helt klart valgt mora mi.

Skrevet

Far. Jeg er selvsagt jeg vokste opp med begge, men pappa og jeg er mye mer like enn jeg og mamma. 

Skrevet

Ingen av de. Skulle ønske jeg ble adoptert bort som først planlagt.

Anonymkode: 0481a...bbd

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og ville definitivt valgt mor 😜 men det er fordi pappa var arbeidsnarkoman da jeg var liten, pendlet fra mandag til torsdag og jeg hadde lite med han å gjøre. Når han først var hjemme var han veldig streng og jeg var nesten litt redd han. Nå som jeg er voksen har jeg et godt forhold til han :) men slår ikke forholdet jeg har til mamma ❤️ 

Anonymkode: 662da...2bc

Skrevet

Jeg er kvinne og hadde valgt far, han er mer lik meg, mer avslappet og vi kommer bedre overens 

Anonymkode: 78ac8...a46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...