AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #21 Skrevet 23. august 2023 Gregarious skrev (8 timer siden): Jeg har flere roboter fra iRobot og Roborock, om en har mulighet å legge litt penger i en maskin så ville uten tvil kjøpt Roborock Q Revo. Jeg synes den faktisk den er bedre en S8 Pro ultra og i tillegg er den vesentlig billigere. 14 dager nå uten at jeg har rørt den, kjører flere program hver natt. Dette på et relativt stort område med høy belastning p.g.a hund. Men denne har jeg forstått at ikke ser like godt små ting på bakken.. jeg har små barn og vil jo ikke at noe skal sette seg fast i maskinen heller🤷♀️Har akkuratt bestillt s8 pro ultra, men jeg kan jo benytte meg av returretten.. Har du både s8 pro ultra og q revo kansje du kunne skrevet dem opp mot hverandre? Fordeler og ulemper?😇😇🙏🏼 Anonymkode: ebe40...511
c_buk Skrevet 23. august 2023 #22 Skrevet 23. august 2023 Har hatt s7 i ett år. Veldig fornøyd med min. Selv min skeptiske samboer har blitt overbevist.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #23 Skrevet 23. august 2023 Rufs skrev (9 timer siden): Var det ikke en slik en som ble etterlyst i avisen en gang da, etter å ha stukket av. 😂 Så på en på tik tok som "stakk av" hverfall. Anonymkode: 63b1d...8c3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #24 Skrevet 23. august 2023 anon01 skrev (På 21.8.2023 den 17.08): Jeg har S6, hatt i noen år, jeg er strålende fornøyd! Den tar hverdags støvsugingen som jeg hatet å ta, og den kan også vaske - du må selv putte på vanntank og mopp. Appen er enkel og med gode funksjoner. Jeg er tho ikke helt glad i at det er ett kinesisk firma som sitter på brukerdataen min, men hvor interessant er det å se "kart" av leiligheten samt hvor ofte jeg kjører den. Jeg er enda mer skeptisk til den som skal få kamera 🙈 aldri i verden om den kommer inn i mitt hus Anonymkode: 23c3a...376
Gregarious Skrevet 23. august 2023 #25 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men denne har jeg forstått at ikke ser like godt små ting på bakken.. jeg har små barn og vil jo ikke at noe skal sette seg fast i maskinen heller🤷♀️Har akkuratt bestillt s8 pro ultra, men jeg kan jo benytte meg av returretten.. Har du både s8 pro ultra og q revo kansje du kunne skrevet dem opp mot hverandre? Fordeler og ulemper?😇😇🙏🏼 Anonymkode: ebe40...511 Nå vil du sikkert bli meget fornøy med S8 pro ultra, men for meg var det noen forskjeller som var avgjørende. Den ble forøvrig levert tilbake. Jeg benytter meg ikke av "obstacle avoidance detection" siden etter min erfaring er mer til bry en hjelp. Jeg går over gulvene rett før jeg legger meg slik at det ikke ligger ting der når den kjører om natten. Jeg opplevde Q Revo som bedre til støvsuging og mopping, men dette var ikke noe kontrollert test så ville legge for mye i det. Q Revo har også større vann tanker, mindre interaksjon med maskinen er en fordel da dette er hele poenget med slike ting. Når en da tar prisforskjellen i betraktning så blir det ganske klart hvilken jeg synes var best.
Nooni Skrevet 4. september 2023 #26 Skrevet 4. september 2023 Gregarious skrev (På 23.8.2023 den 14.39): Nå vil du sikkert bli meget fornøy med S8 pro ultra, men for meg var det noen forskjeller som var avgjørende. Den ble forøvrig levert tilbake. Jeg benytter meg ikke av "obstacle avoidance detection" siden etter min erfaring er mer til bry en hjelp. Jeg går over gulvene rett før jeg legger meg slik at det ikke ligger ting der når den kjører om natten. Jeg opplevde Q Revo som bedre til støvsuging og mopping, men dette var ikke noe kontrollert test så ville legge for mye i det. Q Revo har også større vann tanker, mindre interaksjon med maskinen er en fordel da dette er hele poenget med slike ting. Når en da tar prisforskjellen i betraktning så blir det ganske klart hvilken jeg synes var best. Hvordan forholder Revo seg til dørterskler?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #27 Skrevet 4. september 2023 Har s7+ og elsker den ❤️ Anonymkode: a4439...fe0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #28 Skrevet 4. september 2023 Gregarious skrev (På 23.8.2023 den 14.39): Nå vil du sikkert bli meget fornøy med S8 pro ultra, men for meg var det noen forskjeller som var avgjørende. Den ble forøvrig levert tilbake. Jeg benytter meg ikke av "obstacle avoidance detection" siden etter min erfaring er mer til bry en hjelp. Jeg går over gulvene rett før jeg legger meg slik at det ikke ligger ting der når den kjører om natten. Jeg opplevde Q Revo som bedre til støvsuging og mopping, men dette var ikke noe kontrollert test så ville legge for mye i det. Q Revo har også større vann tanker, mindre interaksjon med maskinen er en fordel da dette er hele poenget med slike ting. Når en da tar prisforskjellen i betraktning så blir det ganske klart hvilken jeg synes var best. Det ble Q revo på oss, veldig fornøyd🤩👍 eneste ulempe for vår del er at vi har vegg til vegg teppe så støvsugerhullet i docking stasjonen klogger seg en del.. Anonymkode: ebe40...511 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #29 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 17.12): Har s7+ og er så fornøyd 😍 Anonymkode: a4439...fe0 Samme her, elsker den. Var litt skeptisk til om den håndterte store mengder hundehår i røyteperioden, det gjør den absolutt. Vasker bra også. Anonymkode: 81bbb...9ec
Gregarious Skrevet 6. september 2023 #30 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (På 4.9.2023 den 17.24): Det ble Q revo på oss, veldig fornøyd🤩👍 eneste ulempe for vår del er at vi har vegg til vegg teppe så støvsugerhullet i docking stasjonen klogger seg en del.. Anonymkode: ebe40...511 Jeg deler opp støvsugingen i flere sekvenser slik at den går tilbake til docingen og tømmer seg før den blir for full. Så legger jeg bare inn klokkeslett for når den skal gå. Når har jeg mye hår etter hund og tepper, men den har aldri klogget seg. Kjøper forøvrig poser på aliexpress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå