Gå til innhold

Erfaring med roborock?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på å skaffe meg en roborock. Dere som allerede har en slik, vil dere fortelle om eventuelle fordeler og ulemper? Hvilken modell bør jeg veldge? Jeg har mye vegg til vegg teppe, men ønsker mopping også😄

Anonymkode: ebe40...511

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt roborock q7 max+. Er så langt veldig fornøyde med den. Man velger hvor den ikke skal kjøre når man bruker moppen, så her unngås alle tepper når vi mopper. Den vasker jo ikke gulvet akkurat, men den drar bort en del merker etter fingre og tær feks, og får med seg en del finstøv som støvsugeren ikke tar. 

Anonymkode: 23c3a...376

• Liker 1
Skrevet

Takk for tilbakemelding! Håper det er flere her som også har erfaring😄

Skrevet

Vi har en S5 og elsker den. Den kan både moppe og støvsuge.

Anonymkode: e4037...472

• Liker 2
Skrevet

Gikk for S6max, og ikke S7. Det var fordi at S6 har teknologien for å detektere små objekter å arbeide rundt dem (leketøy, smokker, små ting under sofaen, etc), noe S7 ikke har. Men har hørt at S7 er bedre på å moppe gulv. Vi er dog strålende fornøyd med S6maxen vår 😍

Anonymkode: 04291...2b7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gikk for S6max, og ikke S7. Det var fordi at S6 har teknologien for å detektere små objekter å arbeide rundt dem (leketøy, smokker, små ting under sofaen, etc), noe S7 ikke har. Men har hørt at S7 er bedre på å moppe gulv. Vi er dog strålende fornøyd med S6maxen vår 😍

Anonymkode: 04291...2b7

Vi gikk for S7 fordi vi prioriterte bedre vask, men syntes det var dumt de ikke hadde begge deler i samme modell. Uansett veldig fornøyd! 

Anonymkode: d7a7b...335

Skrevet

Har roborock s5 max, er superfornøyd! Den gjør jobben :) 

• Liker 2
Skrevet

Ser at Roborock akkurat har kommet med en ny modell. Venter spent på at tek.no skal teste den. Anbefaler å gå inn der å lese testene deres på robotstøvsugere, de er grundige.

Anonymkode: 9a09e...8c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser at Roborock akkurat har kommet med en ny modell. Venter spent på at tek.no skal teste den. Anbefaler å gå inn der å lese testene deres på robotstøvsugere, de er grundige.

Hvilken modell er dette?

Skrevet

Har S5max. Godt fornøyd. Merk at det er noen bekymringer knyttet til personvern.

Anonymkode: 5df8c...c05

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvilken modell er dette?

Q revo, med runde mopper som sirkulerer.

Skrevet

Jeg har S6, hatt i noen år, jeg er strålende fornøyd! Den tar hverdags støvsugingen som jeg hatet å ta, og den kan også vaske - du må selv putte på vanntank og mopp.

Appen er enkel og med gode funksjoner.

Jeg er tho ikke helt glad i at det er ett kinesisk firma som sitter på brukerdataen min, men hvor interessant er det å se "kart" av leiligheten samt hvor ofte jeg kjører den.

Skrevet

Har s7+ og er så fornøyd 😍 

Anonymkode: a4439...fe0

Skrevet

Har hatt 5 Max i 3 år og er veldig fornøyd

Anonymkode: 23636...b39

• Liker 1
Skrevet

Har S5 max og elsker den. Den støvsuger og mopper. Har katt så er kjekt å kunne støvsuge så ofte uten at jeg trenger å gjøre det selv. Og hvis jeg eller barn søler kan jeg la den vaske over gulvet i den "zonen" mens jeg fortsetter med det jeg holder på med. Vasker gulvet med den og, men innimellom må man selvsagt vaske selv, den tar absolutt hverdagsvasken. 

Anonymkode: 8b4e4...ee1

• Liker 1
Skrevet

Har S8 (uten stasjon) og er veldig fornøyd. Den hever moppen automatisk ved tepper. Jeg synes det er en fordel at den IKKE har kamera, mtp personvern. Eneste negative er at den ikke «ser» små ladeledninger, papir og små leker på gulvet. Men er uansett greit å få rydda gulvet før støvsuging tenker jeg.

Anonymkode: b0116...b1d

Skrevet

Har s5max, synes den er grei. Ligger igjen litt bøss etter den ofte synes jeg, feks kattemat knupper. Bruker ikke moppen pga vi har så dumt gulv som ikke tåler noe. 

Tror ikke den trives hos oss, døra stod oppe i gangen en dag og da stakk den av. 😆😆 Måtte ut og hente den inn igjen. 🤪🤪

Anonymkode: 63b1d...8c3

• Hjerte 2
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Tror ikke den trives hos oss, døra stod oppe i gangen en dag og da stakk den av. 😆😆 Måtte ut og hente den inn igjen. 🤪🤪

Anonymkode: 63b1d...8c3

Var det ikke en slik en som ble etterlyst i avisen en gang da, etter å ha stukket av. 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har flere roboter fra iRobot og Roborock, om en har mulighet å legge litt penger i en maskin så ville uten tvil kjøpt Roborock Q Revo. Jeg synes den faktisk den er bedre en S8 Pro ultra og i tillegg er den vesentlig billigere.

14 dager nå uten at jeg har rørt den, kjører flere program hver natt. Dette på et relativt stort område med høy belastning p.g.a hund.

• Liker 1
Skrevet

Vi har en 5-er modell (husker ikke nøyaktig hva den heter).

Jeg er sånn medium fornøyd. Synes det ligger igjen en del smårusk på gulvet når den er ferdig å støvsuge. For at det skal bli plettfritt bør den helst gå to ganger.

Har brukt moppefunksjonen en gang og aldri mer. En så «moppesporene» over hele gulvet og det så verre ut etter enn før.

Det er mulig de nyere modellene har blitt bedre.

Anonymkode: c54e6...035

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...