AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Del Skrevet 19. august 2023 Hvordan klarer normalvektige mennesker å få resept på desse produktene? I lys av diskusjon om kjendiser som raser i vekt på kort tid……etter å ha sagt at de er så fornøyde med kroppen sin🙈 Anonymkode: 81a17...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Del Skrevet 20. august 2023 Du er klar over at folk kan gå ned i vekt helt uten å ta sprøyter for det..? Anonymkode: e0858...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 8.44): Hvordan klarer normalvektige mennesker å få resept på desse produktene? I lys av diskusjon om kjendiser som raser i vekt på kort tid……etter å ha sagt at de er så fornøyde med kroppen sin🙈 Anonymkode: 81a17...6db Kjendisene som har brukt dette er jo i USA, andre regler der borte. I tillegg er de jo styrtrike, ganske lite de ikke kan få hendene sine på. når det er sagt, jeg går på ozempic fordi jeg har diabetes og det er ikke en magisk slankesprøyte. Den hjelper kroppen å regulere sultfølelsen og holder deg mett lenger. Derfor er det foreks, lettere å spise litt sunnere eller å stoppe å spise midt i et stort måltid. Den gjør ikke at du forbrenner mer eller lignende, så vil ikke kalle det å «rase» ned i vekt, jeg har gått ned 3kg siden Juli. For jeg har ikke forsøkt å slanke meg i sommer, bare spist vanlig og ikke trent så mye. Hvis jeg vil fortsette ned i vekt så må jeg ta aktive valg for dette, noe jeg kommer til å gjøre. Anonymkode: ab592...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 10.48): Du er klar over at folk kan gå ned i vekt helt uten å ta sprøyter for det..? Anonymkode: e0858...b21 God dag mann Økseskaft. TS lurte på hvordan normalvektige kjendiser kunne få disse sprøytene, ikke hvordan hen selv kunne få. Er nok andre regler i utlandet. Mulig at legene i Norge kan skrive ut off label, men da følger det jo med et visst ansvar. Ellers kan det te at man får det for diabetes, eller har hatt høyere vekt tidligere, og tar utgangspunkt i denne. Anonymkode: 6d156...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå