Gå til innhold

Dere som er mellom 35 og 45, hvor handlere dere klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken klesstil har dere? 

Vis gjerne med bilde.

Anonymkode: 09e71...603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cider shop, EMP shop, Bonprix, Zalando, Cubus, Lindex, Sparkjøp. 

• Liker 2
Skrevet

Poster ofte bilder i "hva har du på deg nå tråden". Men liker gjerne litt farger på klærne og har nok gjerne en stil som kanskje ikke nødvendigvis alle på min alder har.

Kjøper klær litt over allt fra Cubus og H&M, Gina Tricot, modcloth, Unique vintage, Zalando, bubleroom, vera moda, succubus, Etsy, Kjøper ting på epla også som er hjemmelaget i form av strikk og gode ting av ull produkter f.eks. 

Finner jeg en genser eller bukse jeg liker på pinterest så jakter jeg litt for å finne ut av hvor det kommer fra og bestiller på den måten fra nye nettbutikker. Kom over nettbutikken kiel james patrick på den måten som jeg bestilte 2 gensere av blant annet.. Så egentlig litt over alt kjøper jeg klær 

Skrevet (endret)

Zalando. Hater prøverom og kjøpesentre 😂

Stil: Alt etter dagsform og humør. Ikke kjerring hvert fall. Kan kle meg veldig classy hvis jeg gidder, men som oftest løper jeg rundt i svarte trange bukser og en eller annen t-skjorte.

Endret av Kalikalinka
  • Liker 2
Skrevet

Er 33, svarer fordet. 

Handler mest på Zalando, Vero Moda, Gina Tricot, Hm, Mango, Lindex, Na-kd. 

Anonymkode: 63437...6ab

Skrevet

Zalando og Indiska.

Anonymkode: b9d2e...48d

Skrevet
Kalikalinka skrev (14 minutter siden):

Zalando. Hater prøverom og kjøpesentre 😂

Stil: Alt etter dagsform og humør. Ikke kjerring hvert fall. Kan kle meg veldig classy hvis jeg gidder, men som oftest løper jeg rundt i svarte trange bukser og en eller annen t-skjorte.

Er ikke det ganske kjerring da?

Anonymkode: d7022...741

• Liker 1
Skrevet

Zalando og boozt.

Jeg er bare hjemme, og velger pene men behagelige myke bukser, og en fin genser. Liker å kle meg litt pent så jeg føler meg mer vel.

Skal jeg ut (noen få ganger i året) blir det jeans og enten en pen genser eller bluse. 

Har ikke en spesiell stil, jeg velger komfort først, at det passer fasongen og fargene mine som nummer to. 

Anonymkode: 30faa...f16

Skrevet

46 år, kvinne. Jeg søker ofte merker jeg liker og kjøper som oftest på nett. Mest Tise, men også ulike nettbutikker.

Part two, Acne, Levis, Karen by simonsen, Gestuz  Holzweiler, ulike sneakers, Tiger of sweden, Ella &I, Djerf avenue og andre skandinaviske merker. Jeg liker også Arket og Cos

Anonymkode: 3c090...0dd

• Liker 2
Skrevet

Hoyer, zalando, miinto. Har litt typisk old money look ☺️

Anonymkode: a52ff...f57

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Det hadde du visst om du hadde sett meg 😎

• Liker 1
Skrevet

Kappahl, Ellos, Bonprix, Cellbes, Sparkjøp, Zavanna, Cubus. Er 41.

Anonymkode: 59d84...0b7

Skrevet

Litt utenfor på alder, er 46. Men... jeg handler enten på Gina tricot, h&m eller cubus.

I tillegg handler jeg i boder i sør Frankrike  / catalonia. Gjerne George V, eller andre merker...

Anonymkode: 89971...fef

Skrevet

32, så besten innafor. Stort sett floyd og match, finner aldri noe på hm, Cubus osv som passer. 

Skrevet

Bonprix, zalando, hm, cubus, tights, lindex og newyorker.

Går mye i jeans og singlet, eller skjorter. Og enkle maxiskjørt.

Anonymkode: 2ae94...740

• Liker 1
Skrevet

Bonprix mye😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei. 

Anonymkode: f6380...7d8

Skrevet

Anonymkode: 673f5...cdc

Skrevet

Jeg er Gudrun Sjödén-dame, med innslag av Fretex, loppemarked, ellos og de vanlige kjedebutikkene (og jeg savner Indiska...).

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 50, men kler meg da ikke annerledes enn folk på 35-45. 

Jeg handler på Match, Zalando, Zara, Lindex, Levis, Lee.. Og egentlig hvor som helst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...