AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Jeg vil bare vite på svart/hvitt at det har skjedd eller ei. Jeg vil egentlig ikke anmelde. Men vite for meg selv, for magefølelsen min sier noe annet enn det han sier. Han er manipulerende. Hos overgrepsmottaket sa de at de ikke sender inn prøver til analyse før det er en anmeldelse. Jeg trodde jeg hadde rettighet til å få vite om det er tegn til at noe har skjedd uansett… Anonymkode: ef877...2f5
Paneera Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 Hei. Dette høres vanskelig ut ❤️ Jeg har også opplevd overgrep, men ikke vært gjennom sporsikring, som jeg tolker det som at du har vært? Synes det høres rart ut at de ikke har sendt inn prøvene. Jeg trodde de gjorde alt klart og oppbevarte alt i noen måneder, og så, hvis du valgte å anmelde at de overleverte, med ditt samtykke, resultatene til politiet?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Anmeld. Det er mitt beste råd til deg. Har vært i samme situasjon som deg Anonymkode: 10cbf...e4d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå