AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #1 Skrevet 19. august 2023 Skal / skal ikke… Jeg sliter med å ta beslutninger fra før av. På en side vil jeg at bare alt skal forsvinne og jeg kan fortsette livet, på den andre siden så føler jeg meg krenket. Hvordan ta valg i slike situasjoner? Noen som har noen forslag til spørsmål jeg kan stille meg selv, for å gjøre valget lettere? Anonymkode: 3e43c...e98
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 Vil jeg trenge beskyttelse når jeg går? Å koble på politiet via en anmeldelse, kan gi meg det Om jeg f.eks drar til krisesenteret men uten anmeldelse og politiet påkoblet, vil jeg da være beskyttet etter oppholdet på krisesenteret? Har jeg barn, som trenger den samme beskyttelsen? Hvis saken henlegges på bevisets stilling, som kan skje-da er det i det minste registrert voldssak hos politiet fra før, som vil styrke saken ved evt.gjentakelse i motsetning til om jeg ikke anmelder? Er det ikke lurt å anmelde, så kan jeg få voldsalarm, besøksforbud..? Er det ikke lurt å anmelde, så jeg ikke står helt alene? Vold er ulovlig og en grov krenkelse og skadepåføring fysisk og psykisk samt inngripen i råderetten over mitt liv- hvorfor skal jeg tie om det? Hvorfor styrer jævelen mitt liv og gjør meg usikker på å anmelde? Jeg er verdt så mye mer! Anonymkode: f9cd2...19d 1
Ellah Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Du kan anmelde for besøksforbud uten straffeforfølgelse om det er lettere for deg. Greit å ikke stå helt alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå