Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et veldig skjevt nesebein som gjør hele nesa mi skeiv og ødelegger harmonien i hele ansiktet. Jeg skulle egentlig ha fått det operert på statens regning, men operasjonen måtte avlyses fordi sykehuset ikke hadde kapasitet til tilsyn i etterkant av operasjonen. Nå har han legen som skulle gjøre det sluttet. Så nå må jeg på ny konsultasjon med noen andre leger og jeg er redd for at de ikke skal ville gjøre det fordi de mener at det er kosmetisk. Han forrige legen var bra. Han skjønte hvor mye skavanker i utseendet gjorde med den psykiske helsen. Han skjønte også at det gjorde at jeg er incel fikk problemer med å få drag på damer og forføre dem. Jeg er redd de nye legene ikke tar det på alvor. Hva kan jeg gjøre hvis de ikke tar det på alvor? Fordi jeg skulle jo egentlig operere og gjennomføre kosmetisk inngrep på nesa mi på statens regning, men så måtte det utsetted også har han legen sluttet på sykehuset. Jeg synes ikke jeg skal nektes kosmetisk inngrep på grunn av det.

Er det klagemuligheter eller noe?

Takk for svar.

Anonymkode: 05a81...93a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner flere menn med knekt/skjev nese som overhode ikke er incel av den grunn, og de har ikkw psykiske problemer. Hadde jobbet med de psykiske problemene, da forsvinner kanskje behovet for kosmetisk kirurgi.  Dessuten er det da ikke statens oppgave å fikse utseendet ditt slik at du kan forføre damer.

Anonymkode: b4437...0b3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hei, jeg har et veldig skjevt nesebein som gjør hele nesa mi skeiv og ødelegger harmonien i hele ansiktet. Jeg skulle egentlig ha fått det operert på statens regning, men operasjonen måtte avlyses fordi sykehuset ikke hadde kapasitet til tilsyn i etterkant av operasjonen. Nå har han legen som skulle gjøre det sluttet. Så nå må jeg på ny konsultasjon med noen andre leger og jeg er redd for at de ikke skal ville gjøre det fordi de mener at det er kosmetisk. Han forrige legen var bra. Han skjønte hvor mye skavanker i utseendet gjorde med den psykiske helsen. Han skjønte også at det gjorde at jeg er incel fikk problemer med å få drag på damer og forføre dem. Jeg er redd de nye legene ikke tar det på alvor. Hva kan jeg gjøre hvis de ikke tar det på alvor? Fordi jeg skulle jo egentlig operere og gjennomføre kosmetisk inngrep på nesa mi på statens regning, men så måtte det utsetted også har han legen sluttet på sykehuset. Jeg synes ikke jeg skal nektes kosmetisk inngrep på grunn av det.

Er det klagemuligheter eller noe?

Takk for svar.

Anonymkode: 05a81...93a

Den nye legen du skal til har journalen din. Han/hun bør ta den forrige legens konklusjon i betraktning når du skal til ny konsultasjon. Men du må ikke si nesen gjør at du ikke tør forføre damer (man «forfører» ikke, man dater og blir kjent med dem). Det er mindre sannsynlig du vil få operasjon om du sier du vil det fordi du tror damer vil like deg bedre med «ny» nese.

Ellers så er det bare å starte å spare til privat operasjon, og be fastlegen henvise deg til psykolog imens. Det du mest av alt trenger er bedre selvtilitt.

Anonymkode: d4b5f...68f

• Liker 1
Skrevet

Hei. Jeg synes det du skal gjøre er å ta en ting av gangen. Ikke begynne å tenke på klagemuligheter før du i det hele tatt har fått et avslag! Ikke la redsel styre deg. Du må ha fakta på bordet, en grunn, til å tro at du skal få avslag før du tar disse tankene på alvor. Du gjør livet mye vanskeligere for deg selv, hvis du skal ta alle sorger på forskudd.

Anonymkode: 359d7...8e5

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...