AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Burde man gi opp eller fremdeles ha et håp? Anonymkode: 7e594...37d 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #2 Skrevet 19. august 2023 Ha håp ❤️ Folk treffer hverandre hele tiden, i alle aldre. Anonymkode: e537b...f0c 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Hvor tenker du selv du kunne truffet noen, ts? Via venner, eller er du på nett? 😊 Anonymkode: e537b...f0c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 Er du mann eller dame, TS? Det er muligheter. Anonymkode: ddae4...fe9
exictence Skrevet 21. august 2023 #5 Skrevet 21. august 2023 Det er alltid håp. Har hørt mennesker som har truffet hverandre i lle aldre. Selv har jeg nettopp truffet en, og jeg er over 50 3
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2023 #6 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 0.55): Burde man gi opp eller fremdeles ha et håp? Anonymkode: 7e594...37d Jeg er 55 og aldri hatt kjæreste. Noen ganger føles det håpløst og andre ganger har jeg håp. its hope in the hanging snore 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #7 Skrevet 21. august 2023 Fikk min første kjæreste da jeg var 44 år. Da hadde jeg aldri kysset en mann eller hatt sex. Var ikke noe jeg snakket om, syntes det var veldig flaut. Er ellers en helt normal kvinne med flott familie, god jobb, gode venner og stort nettverk. Så det er håp for alle. Nå har jeg vært sammen med mannen min i 10 år og vi har giftet oss. Jeg har også fått tre fantastiske bonusbarn (som er blitt voksne i løpet av disse årene) og foreløpig ett bonusbarnebarn. Livet mitt ble brått forandret til det bedre, selv om jeg hadde det bra som single også. Anonymkode: 9e49c...17b 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #8 Skrevet 21. august 2023 GrønnNellik68 skrev (4 timer siden): Jeg er 55 og aldri hatt kjæreste. Noen ganger føles det håpløst og andre ganger har jeg håp. its hope in the hanging snore Var ikke du gift før da? Anonymkode: ddae4...fe9 1
GrønnNellik68 Skrevet 22. august 2023 #9 Skrevet 22. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var ikke du gift før da? Anonymkode: ddae4...fe9 Jo mem det var ikke av kjærlighet. Han var utlending og for å bli kjent i hans land måtte en være gift. Jeg var aldri forelsket og hadde aldri hatt kjæreste. Så senket de berømte kravene så lavt og tenkte dette var det beste jeg kunne få . Planen var å skille seg såfort jeg var i Norge men så ombestemte jeg meg og fant ut at jeg kunne gi det en sjanse og prøve. Som mange sier så kan følelser komme senere. Så ble man vant til å ha det sånn. Men etter x antall år gikk d ikke. Så var aldri kjærester og jeg fikk aldri følelser. Endret 22. august 2023 av GrønnNellik68
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #10 Skrevet 22. august 2023 GrønnNellik68 skrev (57 minutter siden): Jo mem det var ikke av kjærlighet. Han var utlending og for å bli kjent i hans land måtte en være gift. Jeg var aldri forelsket og hadde aldri hatt kjæreste. Så senket de berømte kravene så lavt og tenkte dette var det beste jeg kunne få . Planen var å skille seg såfort jeg var i Norge men så ombestemte jeg meg og fant ut at jeg kunne gi det en sjanse og prøve. Som mange sier så kan følelser komme senere. Så ble man vant til å ha det sånn. Men etter x antall år gikk d ikke. Så var aldri kjærester og jeg fikk aldri følelser. Denne logikken skjønner jeg ikke helt, hvordan kn du si at du ikke har hatt kjæreste når du har vært gift? Anonymkode: 47247...86a 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #11 Skrevet 22. august 2023 Det er håp. Jeg fant min første og eneste kjærlighet i voksen alder (43). Vi er gift og har ett barn nå 😊 Anonymkode: d163c...558 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #12 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er håp. Jeg fant min første og eneste kjærlighet i voksen alder (43). Vi er gift og har ett barn nå 😊 Anonymkode: d163c...558 Er du mann eller dame? Anonymkode: ddae4...fe9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #13 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du mann eller dame? Anonymkode: ddae4...fe9 Mann Anonymkode: d163c...558
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #14 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mann Anonymkode: d163c...558 OK, tenkte meg det. Mer uvanlig at kvinnen er 43 og blir gravid som 43-åring eller eldre. Anonymkode: ddae4...fe9
GrønnNellik68 Skrevet 22. august 2023 #15 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne logikken skjønner jeg ikke helt, hvordan kn du si at du ikke har hatt kjæreste når du har vært gift? Anonymkode: 47247...86a Må man være kjærester for å bli gift? Er bare i vestlig kultur det er vanlig. Men det er fortid. Man er vel ikke kjærester når man går rett på gifte mål. Blir som gift ved første blikk de er heller ikke kjærester før de gifter seg. Skjønner det er vanskelig og forstå. En kjæreste er for meg en man er sammen med fordi man elsker personen og det er gjensidig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #16 Skrevet 22. august 2023 GrønnNellik68 skrev (9 minutter siden): Må man være kjærester for å bli gift? Er bare i vestlig kultur det er vanlig. Men det er fortid. Man er vel ikke kjærester når man går rett på gifte mål. Blir som gift ved første blikk de er heller ikke kjærester før de gifter seg. Skjønner det er vanskelig og forstå. En kjæreste er for meg en man er sammen med fordi man elsker personen og det er gjensidig. Alle kan velge feil partner å bli sammen med/ gift med. Viktig å lære av det. Jeg gikk selv raskt inn i mitt forhold nr. 2 fordi jeg var redd for å leve alene. Et forhold bør være basert på gjensidige følelser, ikke bare at man velger den første man liker litt fordi man er redd for å være singel (som jeg var). Anonymkode: ddae4...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå