Gjest Madden Skrevet 4. november 2002 #1 Skrevet 4. november 2002 Vet ikke om dette temaet har vært tatt opp før (er ganske ny.. :oops: ) Men jeg lurer så fælt på hva slags duker vi kan bruke... Skal ha ganske mange småbord og huset vi skal bruke har ikke duker tilgjengelig...vil helst slippe slike tynne papirduker..og vil helst slippe å bruke masse penger på dyre duker som jeg aldri får brukt igjen! Noen som har noen gode tips? :D
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #2 Skrevet 4. november 2002 Vi skal leie duker på et renseri. Kanskje noe for dere?
Gjest Madden Skrevet 4. november 2002 #3 Skrevet 4. november 2002 Takker! :D joda det må jeg jo undersøke om det er mulig! har du noe ca.prisoverslag?
meta Skrevet 4. november 2002 #4 Skrevet 4. november 2002 Kanskje du kan få noen tips i disse trådene? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...1&highlight=duk http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...2&highlight=duk
monja Skrevet 4. november 2002 #5 Skrevet 4. november 2002 Vi skal ha fine papirduker. De er tykke og ser ikke ut som papir i det hele tatt. Jeg så liksom for meg stive hvite papirduker på rull, men det er det ikke. Har sett bord dekket med disse og det synes ikke at det er papir. Tenk så enkelt da om det søles rødvin osv.....
Gjest Madden Skrevet 4. november 2002 #6 Skrevet 4. november 2002 Hvor fikk du tak i slike papirduker da Monja? Kunne tenkt meg å bruke papirduker hvis de er flotte og ikke ser "billige" ut.. Tenkte også å bruke "linservietter", papirservietter i litt tykkere kvalitet..hørte noen som hadde funnet slike på binders, men er ikke helt sikker...
monja Skrevet 4. november 2002 #7 Skrevet 4. november 2002 Jeg får tak på sånne duker gjennom en engros kjede som heter Julius Maske. Vet ikke om denne er landsomfattende, men de finnes iallefall i Namsos, Trondheim (hovedkontor tror jeg) og i Bodø. Du kan jo sende meg en pm så får du nummer slik at du kan ringe dem å høre. De sender sikkert. Jeg er dessverre ikke sikker på pris, men kan sjekke det i morgen. Må jo vite det selv også
Tusenfryd Skrevet 4. november 2002 #8 Skrevet 4. november 2002 Vi hadde ruller med Dunilin. Funket supert. Tunge og lekre. Klipper opp etter størrelse - deles i to når det skal dekkes til kaffebord. Vi kjøpte gjennom kokken - men som er nevnt her, det fås på Binders og sånn også - helt sikkert.
Cilla Skrevet 4. november 2002 #9 Skrevet 4. november 2002 Tjohei Madden! Vi kjøpte våre suker på Smart Club i Oslo, så viss du skal ha en liten "svipptur" fra M&R er det verdt en titt! De kostet ca 600 kr rullen tror det var ca 15 meter (eller 25). De var hvite, litt dunilin aktige med svakt trykte tulipaner på, så det bare ved studering
koldbruna Skrevet 6. november 2002 #10 Skrevet 6. november 2002 Lei de ved ett vaskeri,da betaler du leie og vask og slipper og tenke vask og hva du skal bruke dukene til etterpå ! Hvor bor du forresten??? *koldbruna*
Gjest Madden Skrevet 7. november 2002 #11 Skrevet 7. november 2002 Bor utenfor Ålesund på mørekysten. Har sjekket med vaskeriet som er i nærheten av der vi skal gifte oss, og de leide ikke ut duker! Skal jo sjekke andre steder også, men synes det var en god ide å kjøpe papirduker som ser litt ut som vanlige duker!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå