AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Jeg hadde en venninne som jeg måtte kutte ut pga hennes sjalusi. Tross for at jeg er oppvokst i et fattig hjem med dårlige kår, hvor jeg har bygget opp alt jeg eier, så har hun vært nesten negativ til alt som jeg har fått til. Husker når jeg kom til 4. året på ingeniørstudiet, så ble det såpass intenst at hun pleide å si til meg «ikke si at du er ingeniør» til andre menn. Dette er noe jeg aldri har pleid å si med mindre noen spør hva jeg studerer. Har også vært eksempler hvor hun har pratet meg ned i sosiale sammenhenger som eks «herregud. Hun leser hele tiden. Har ikke liv» osv osv foran andre venner. Også til folk vi ikke kjenner. Til folk er slik, ser dere hva dere gjør, og har dere nok selvinnsikt til å se hvordan dette preger den andre? Eller er dere såpas dumme at dere ikke skjønner det Anonymkode: 31ef6...d9b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Sjalusi og misunnelse får frem det verste i mennesker. Sinne, drittslenging, utestengning, snakker ned, ødelegger ting. Bra du hadde og ikke har henne som venninne. Anonymkode: a5abb...13c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Bra du forsto at man kan kutte mennesker ut av livet sitt 👍 Misunnelse får frem dårlige sider av folk, betyr ikke at de er dårlige mennesker. Når man står midt i sjalusi eller misunnelse så har man ikke selvinnsikt nok til å se hva man faktisk gjør/sier. Bruk energien din på mer givende ting enn å bry deg om andre menneskers dårlige oppførsel. Fokuser på deg og ditt liv😊 Anonymkode: a088c...2cb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Hadde en x som var sykt sjalu. Jeg er oppdratt til å hilse på folk og snakke med dem. Så da er det for meg litt å prate med folk og folk trekkes til meg. Han tålte det ikke. Ham mente at alle ville ligge med meg. Hallo liksom. Det ble så ille at jeg ble jo så usikker at jeg ble jo sjalu selv til slutt. Så viste det seg at det var jo han som drev på med forskjellige damer. Ikke jeg. Var mareritt å dra på byen. Kom alltid i slosskampen. Vet ikke hvor mange ganger jeg måtte snakke med politiet men det var mang. Dit folk. 😂 Anonymkode: 705ce...d1a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Det kan være smertefullt når noen ikke støtter deg eller viser empati for din suksess. Det er modig av deg å sette grenser for din kvalitet i nettverketditt. Det er viktig å omgi seg med mennesker som gir kjærlighet og støtte. Noen ganger kan folk mangle selvinnsikt, og det kan være utfordrende for dem å forstå hvordan deres handlinger påvirker andre. Anonymkode: 071c4...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå