AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Hun forlot meg pga noe hun trodde jeg hadde gjort som ikke stemte. Nå misliker hun meg pga det. Ser i ettertid at forholdet ikke var sunt så det var nok greit at hun dro om enn for feil grunner. Nå legger hun ut til felles venner om at hun har vært på flere titalls dater og datet tre stk over lengre tid men ingen ville ha henne som kjæreste. Ønsker henne alt godt men synes det er vondt at alt annet er bedre tydeligvis. Vet at jeg skal fokusere på mitt liv, det gjør jeg, men vondt likevel. Anonymkode: 3c091...a13
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun forlot meg pga noe hun trodde jeg hadde gjort som ikke stemte. Nå misliker hun meg pga det. Ser i ettertid at forholdet ikke var sunt så det var nok greit at hun dro om enn for feil grunner. Nå legger hun ut til felles venner om at hun har vært på flere titalls dater og datet tre stk over lengre tid men ingen ville ha henne som kjæreste. Ønsker henne alt godt men synes det er vondt at alt annet er bedre tydeligvis. Vet at jeg skal fokusere på mitt liv, det gjør jeg, men vondt likevel. Anonymkode: 3c091...a13 Hvordan vet du ingen vil ha henne som kjæreste? Jeg hører du er i sorg og skriver litt motstridende🙈 Blokker er mitt råd.👍 Anonymkode: d7335...f77 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Skrevet 19. august 2023 Si til venner at du ikke vil vite om/at hun dater. Anonymkode: d2e2e...3a8 2
kiloijdh Skrevet 19. august 2023 #4 Skrevet 19. august 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Ser i ettertid at forholdet ikke var sunt så det var nok greit at hun dro om enn for feil grunner. Så bra du slipper et usunt forhold. Kjærlighet gjør blind 9 hours ago, AnonymBruker said: Nå legger hun ut til felles venner om at hun har vært på flere titalls dater og datet tre stk over lengre tid men ingen ville ha henne som kjæreste. Da burde ikke du heller være hennes kjæreste. 9 hours ago, AnonymBruker said: Vet at jeg skal fokusere på mitt liv, det gjør jeg, men vondt likevel. Hvis du følger hen på sosiale medier kommer det til å fortsette å være vondt for deg. Slutt med det om du ønsker et bedre liv. 2
Hjelpsom Skrevet 19. august 2023 #5 Skrevet 19. august 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Nå legger hun ut til felles venner om at hun har vært på flere titalls dater og datet tre stk over lengre tid men ingen ville ha henne som kjæreste. Dette er dessverre ikke uvanlig, spesielt siden hun tydeligvis har et horn i siden på deg. Så lenge du følger henne på sosiale medier og du lar felles venner informere deg om hva hun gjør, så får hun plugget inn sine nye "erobringer" mot deg, det vil i lengden gjøre bare enda mere vondt for deg. Prater av erfaring når det kommer til det å plugge inn nye, for meg startet det før forholdet endte og det var vondere en du noen gang kan forstå. 1 hour ago, kiloijdh said: Så bra du slipper et usunt forhold. Kjærlighet gjør blind Hør på denne TS, kjærlighet gjør en utrolig blind og får en til å godta utrolig mye. Følger du kjærligheten overfor en person som konstant sårer deg, så vil det ødelegge deg over tid og endre deg som person - og da ikke til en bedre person, men en person som ender opp som sint, bitter og uten tillit til noen. 1 hour ago, kiloijdh said: Hvis du følger hen på sosiale medier kommer det til å fortsette å være vondt for deg. Slutt med det om du ønsker et bedre liv. Er enig, kutt hen ut av livet så godt det lar seg gjøre, jeg prøvde det motsatte og det bare gradvis ødela meg ennå mer en jeg allerede var. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #6 Skrevet 19. august 2023 kiloijdh skrev (10 timer siden): Så bra du slipper et usunt forhold. Kjærlighet gjør blind Da burde ikke du heller være hennes kjæreste. Hvis du følger hen på sosiale medier kommer det til å fortsette å være vondt for deg. Slutt med det om du ønsker et bedre liv. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun skryter men så sier at hun ikke får seg forhold Anonymkode: 3c091...a13
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun skryter men så sier at hun ikke får seg forhold Anonymkode: 3c091...a13 Kanskje vil hun at du og andre skal tro at hun har et spennende datingliv Kanskje hun vil gjøre deg sjalu eller få deg til å lure på om du har sjansen igjen Kanskje hun bare prater om livet sitt til alle Anonymkode: d2e2e...3a8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 Når en jente begynner å fortelle løgner som ikke stemmer er det som oftes at de har gjort det selv eller er i ferd med å gjøre det. damer som pluselig finner seg en «ny» Kjæreste rett etter et forhold er som oftest noen de har brukt lang tid med og flørtet en god stund før de faktisk møter og har en flørt sammen. mitt tips til deg. Drit i hun! Du fortjener noen som ser deg og som respekterer deg for den du er. det som er viktig å tenke er at den «nye flammen hennes» er ikke lengre ditt problem å løse lengre😂 Eller denne: never get jelouse when you see your ex with someone else because our parents taught us to give are used toys to to less fortunate Anonymkode: 28559...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå