Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som ethvert idiotisk kvinnemenneske usikker på om jeg har blitt mishandlet i ekteskapet mitt. 
Jeg vil skille meg men jeg har ikke fortalt han det enda. Han vet at jeg vurderer det. 

Vi har vært sammen i 22 år. Jeg var pur ung da vi møttes, han 11 år eldre. 

Vi ble et par fordi jeg ble gravid med hans barn. Fordi vi hadde ubeskyttet sex fordi han sa at han var steril. 

Selv om vi endte opp med fire barn sammen delte vi aldri økonomi. Jeg tjente ca 150 000 og tok meg av barna mens han tjente 1,5 mill. 

Jeg kunne aldri gi mitt særkullsbarn noe, for om jeg ikke hadde nok penger til matvarer for familien ville han be meg om å dokumentere hver eneste kjøp og be meg om p kjøpe nye sko til barnet mitt når jeg hadde råd ril det. 

Han voldtok meg første gang etter et par måneder. Bare den gangen. 

Etter 8 år kom han hjem full og sodomerte meg i timesvis. Vårt tredje barn skulle begynne i første klasse dagen etter og jeg kunne ikke gå. 

Han har aldri betalt for ferier så vi har aldri gjort noe med barna. 

Jeg har aldri hatt tilgang til kontoer.

Han har puttet gps i bilen min for å sjekke hvor jeg er. Og dukket opp plasser for å passe på at jeg ikke puler noen. 

Han sjekker sosiale medier og googler vennene mine. 

Han har funnet «mugshots» av en venn og driver å stalker ham. 

Jeg  våknet med vondt på utsiden av halsen etter at han brøt seg inn på soverommet for en uke siden, og jeg fant blåmerker på størrelse med fingrene hans. 
Jeg sov og hadde tatt medisin så jeg klarer ikke å huske hva som skjedde. 

Det er så mye mer, men dette er det verste.

IMG_8916.jpeg

Anonymkode: db4be...f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldtekt, vold, kontroll... Dette vet du egen selv at der mishandling. 

Ta kontakt med et krisesenter, og kom deg vekk med unga, anmeld mannen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja det er det. 

Kom deg bort! ❤️

• Liker 2
Skrevet

Dette er forferdelig mishandling ❤️ Fikk vondt av å lese dette. Kontakt nærmeste krisesenter for råd og veiledning.

Anonymkode: e204e...c3b

• Liker 1
Skrevet

Ja det er mishandling. For en ekkel mann….kom deg vekk fra han og sørg for barnebidrag. Det hjelper nav deg med. Han må nok betale en god slump, med flere barn også. Jeg bare nevner det for synes han høres ekstremt gjerrig og slem ut og

Anonymkode: 3b716...f8a

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger bare å høre at jeg ikke er gal for å tenke sånn. 

Jeg bor i utlandet og kontaktet en gratis advokat på mandag. Han sa at jeg ikke må gjøre noe før vi får på plass besøksforbud. 
Men mannen er jo vennlig 98% av tiden. Er ikke dette vanlig? Finnes det menn som ikke er som dette? 
Jeg gikk fra en Psykopatisk bror som slo meg hver dag til denne mannen…

Skrevet

Jeg synes oppriktig synd i barna dine med en slik far,spesielt ditt barn du hadde fra før.

Kom deg bort!! Kjære vene😱😩

Anonymkode: 5ebe5...479

• Liker 1
Skrevet

Det er grov mishandling, du må komme deg vekk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trenger bare å høre at jeg ikke er gal for å tenke sånn. 

Jeg bor i utlandet og kontaktet en gratis advokat på mandag. Han sa at jeg ikke må gjøre noe før vi får på plass besøksforbud. 
Men mannen er jo vennlig 98% av tiden. Er ikke dette vanlig? Finnes det menn som ikke er som dette? 
Jeg gikk fra en Psykopatisk bror som slo meg hver dag til denne mannen…

Han er fremdeles et monster. Kom deg langt bort fra ham, dette var vondt å lese om ❤️ Har du noe nettverk rundt deg å støtte deg på?

• Liker 1
Skrevet
Kalikalinka skrev (5 minutter siden):

Han er fremdeles et monster. Kom deg langt bort fra ham, dette var vondt å lese om ❤️ Har du noe nettverk rundt deg å støtte deg på?

Nei, egentlig ikke. Hele familien min er død bortsett fra min bror. 
Heldigvis er barna mine voksne bortsett fra minstemann. 
De voksne barna bor i Norge. 

Skrevet

Men helt seriøst, når han er søt og snill 95% av tiden, er det ikke da et «personality trait”?

Han har bare vært skikkelig slem to tre ganger iløpet av 20+ år. 

Vennene mine sier dette er mishandling, men det er jo ikke den typen mishandling vi ser på tv??

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg synes oppriktig synd i barna dine med en slik far,spesielt ditt barn du hadde fra før.

Kom deg bort!! Kjære vene😱😩

Det tok meg lang tid å innse at hva han har gjort mot min sønn er ille! Og jeg føler meg som verdens verste mor for at jeg godtok det! 

Skrevet

Det er ingen tvil om at dette er mishandling, kom deg unna før det skjer igjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tok meg lang tid å innse at hva han har gjort mot min sønn er ille! Og jeg føler meg som verdens verste mor for at jeg godtok det! 

Håper din voksne (?) sønn da som bor i norge ikke har varige mén. Hvilket land bor du i? Hva med å flytte tilbake til Norge?? Ta med barnet og sett deg på et fly...

Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Håper din voksne (?) sønn da som bor i norge ikke har varige mén. Hvilket land bor du i? Hva med å flytte tilbake til Norge?? Ta med barnet og sett deg på et fly...

Jeg vil bo her. Mitt yngste barn er mer amerikaner enn norsk (vi bor i USA)

Jeg håper det samme. Jeg har beskyttet ham så godt jeg har kunnet. 

Da jeg fortalte min mann at jeg vurderer skilsmisse sa han at han da vil flytte tilbake til Norge, for det er ingenting som holder han igjen her. Selv om han har en jobb som betaler godt og et ungt barn her. 
I Norge finnes det ikke jobb for ham. 
Er det bare tomme trusler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil bo her. Mitt yngste barn er mer amerikaner enn norsk (vi bor i USA)

Jeg håper det samme. Jeg har beskyttet ham så godt jeg har kunnet. 

Da jeg fortalte min mann at jeg vurderer skilsmisse sa han at han da vil flytte tilbake til Norge, for det er ingenting som holder han igjen her. Selv om han har en jobb som betaler godt og et ungt barn her. 
I Norge finnes det ikke jobb for ham. 
Er det bare tomme trusler?

Skaff deg en psykolog og advokat første steg tenker jeg.... Jeg kan ikke skjønne du vil bo i usa når du kanskje får et lettere liv i norge. Barna de eldste bor jo her. 🤔

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...