AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Hei Jeg har en sønn med autisme og adhd og var i et forhold med en mann i 1 år. De ble introdusert for 4 mnd siden. Nå ble det slutt fordi han ikke taklet sønnen min. Sønnen min kan slite med sinneutbrudd iblant og ellers er han verdens flotteste gutt. Han er rolig når han tar medisinene sine, men når effekten går av så kan han bli overstimulert. Sønnen min har knyttet seg veldig til kjæresten min. Jeg trodde de kom godt overens og har jo sett at han har taklet han bra. Har veiledet han også. Kjenner nå at jeg er totalt knust og er så lei meg. Reagerte med å bli kjempe sint på kjæresten. Gikk skikkelig i forsvar ovenfor sønnen min. Det som såret meg mest var at han ikke klarte å akseptere gutten min for den han er. Flere som har slitt med å finne seg nye partnere som har barn med spesielle behov? Har ikke lyst å være alene resten av livet mitt. Ønsker jo å gi søsken til sønnen min. Anonymkode: 87fef...71b 13
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Jeg forstår din ekskjæreste veldig godt. Jeg var i samme situasjon med en kjæreste med ett barn med ADHD og autisme. Jeg holdt ut i ett år etter introduksjon til barnet, men etter ett år var tålmodigheten min brukt opp og jeg var helt ferdig med å forholde meg til barnet og brøt da med kjæresten. Anonymkode: b6f9b...415 10 1 8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår din ekskjæreste veldig godt. Jeg var i samme situasjon med en kjæreste med ett barn med ADHD og autisme. Jeg holdt ut i ett år etter introduksjon til barnet, men etter ett år var tålmodigheten min brukt opp og jeg var helt ferdig med å forholde meg til barnet og brøt da med kjæresten. Anonymkode: b6f9b...415 Synes du det er greit å gjøre slikt? Hva hadde du følt om du satt i samme båt? Med barn med spesielle behov? ts Anonymkode: 87fef...71b 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Sjokonøtt skrev (Akkurat nå): Sorry for å si det, men hvem vil oppdra/forsørge en annen manns barn? Hvis man ikke vil gjøre det så ikke bli sammen med noen som har barn fra før da. Enkelt og greit. ts Anonymkode: 87fef...71b 9 2 7
Ramona Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 Sjokonøtt skrev (1 minutt siden): Sorry for å si det, men hvem vil oppdra/forsørge en annen manns barn? Ikke det tråden handler om. Spar oss for incelmantraet ditt 11 5 16
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Har en sønn med adhd og autisme, fant en fantastisk mann for noen år siden, og har i dag ett barn sammen også. Det finnes gode, som vil akseptere ditt barn akkurat som han er ☺️ Anonymkode: c54a5...cfe 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #7 Skrevet 18. august 2023 Huff, så trasig TS. Tenker det er helt naturlig for deg å bli sint, det er jo sønnen din. Noen takler utfordrende atferd med hvilepuls, andre blir stresset og går på nåler for når neste utbrudd kommer. Det er ikke at det er noe "galt" med gutten din, men heller en karaktersvakhet ved denne mannen. Vet garantert at det finnes noen som faller for både deg og gutten din:) Kjenner en mann som er stefar til en voksen mann med autisme og svært, svært utagerende atferd, bor på skjermet bolig hvor alt er bolta fast og bak pleksiglass. Kona hans, altså moren til denne mannen med autisme, er død for mange år siden, men stefar har alltid vært der og er der enda:) Anonymkode: 977f5...e17 2 11
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #8 Skrevet 18. august 2023 Sjokonøtt skrev (6 minutter siden): Sorry for å si det, men hvem vil oppdra/forsørge en annen manns barn? Hvem? Norges neste konge, f. eks. Anonymkode: 45fa1...a8e 7 2 12
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har en sønn med adhd og autisme, fant en fantastisk mann for noen år siden, og har i dag ett barn sammen også. Det finnes gode, som vil akseptere ditt barn akkurat som han er ☺️ Anonymkode: c54a5...cfe Godt å høre at det er håp ❤️ Håper jeg finner en mann som aksepterer gutten min for den han er. Han er verdens snilleste og gladeste gutt. Han har humor og er veldig aktiv. Det er tøft til tider å være helt alene. Har foreldrene mine å hjelpe meg, men ellers står jeg alene uten noen. Skulle bare ønske jeg fant en som kunne ha vært der for meg og gutten min. ts Anonymkode: 87fef...71b 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #10 Skrevet 18. august 2023 Ramona skrev (1 minutt siden): Ikke det tråden handler om. Spar oss for incelmantraet ditt Da var man incel med en gang ja. Så sørgelig å fortsatt ikke klare bedre enn incel. Det er oppbrukt og uten betydning og sier mer enn nok om deg fremfor personen du desperat prøver å angripe med dine stakkarslige forsøk. "Oooh du sier noe jeg ikke liker, du er incel." Anonymkode: 98959...a2f 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #11 Skrevet 18. august 2023 Ramona skrev (6 minutter siden): Ikke det tråden handler om. Spar oss for incelmantraet ditt Incelmantraet. Den var god!! Den adopterer jeg. 🤭 Anonymkode: a104c...154 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #12 Skrevet 18. august 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Synes du det er greit å gjøre slikt? Hva hadde du følt om du satt i samme båt? Med barn med spesielle behov? ts Anonymkode: 87fef...71b Ja det synes jeg i aller høyeste grad. Det er mitt liv, og jeg bestemmer hvordan jeg vil at livet mitt skal være helt frem til jeg får mine egne barn og de da blir førsteprioritet. At du har fått ett barn med utfordringer gjør at du er mindre attraktiv på datingfronten. Anonymkode: b6f9b...415 1 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #13 Skrevet 18. august 2023 Sjokonøtt skrev (9 minutter siden): Sorry for å si det, men hvem vil oppdra/forsørge en annen manns barn? Det er det mange som gjør, Bent unødvendig å spærre. ts jeg synes jo kjøresten din gav op litt let kun fire mnd etter Intro. Men det finnes menn som ville taklet det. Hvordan ville det vært med en mann som også hadde et barn med udfordringer? Han ville forstår mere Anonymkode: 73f23...783 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #14 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huff, så trasig TS. Tenker det er helt naturlig for deg å bli sint, det er jo sønnen din. Noen takler utfordrende atferd med hvilepuls, andre blir stresset og går på nåler for når neste utbrudd kommer. Det er ikke at det er noe "galt" med gutten din, men heller en karaktersvakhet ved denne mannen. Vet garantert at det finnes noen som faller for både deg og gutten din:) Kjenner en mann som er stefar til en voksen mann med autisme og svært, svært utagerende atferd, bor på skjermet bolig hvor alt er bolta fast og bak pleksiglass. Kona hans, altså moren til denne mannen med autisme, er død for mange år siden, men stefar har alltid vært der og er der enda:) Anonymkode: 977f5...e17 Det finnes menn ut av det kjeldene ❤️ Har hatt tanker om at den dagen jeg dør så vil jeg at han skal ha noen som kan være der for han. Jeg synes det er skummelt å tenke på hva som skjer med han om jeg går bort. ts Anonymkode: 87fef...71b 4
vil ikke Skrevet 18. august 2023 #15 Skrevet 18. august 2023 Dette er bare trist, men det er bedre at han gikk etter nå etter 1 år og ikke etter 10 år.. Det gjør nok utrolig vondt men denne mannen er ikke riktig for dere. Dere er en pakkedeal og han taklet det ikke. Du kommer til å finne en mann som er sterk nok for dere og som har nok å gi. 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #16 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg forstår din ekskjæreste veldig godt. Jeg var i samme situasjon med en kjæreste med ett barn med ADHD og autisme. Jeg holdt ut i ett år etter introduksjon til barnet, men etter ett år var tålmodigheten min brukt opp og jeg var helt ferdig med å forholde meg til barnet og brøt da med kjæresten. Anonymkode: b6f9b...415 Synes det er litt underlig at dere som har barn med utfordringer ikke forstår hvorfor dette skjer. Det er da en ærlig sak, som ab415 og ts’ ekskjæreste gjør, de prøver, de forstår at man må ta «hele pakka», erkjenner at ekstrabelastningen blir for mye og takker for seg. Dere som har barn med utfordringer kan ikke velge dem vekk, men det kan nye partnere som kommer inn i livene deres når de ser det krever mer enn de kan klare. Anonymkode: 19c95...1a3 8 3
M.H85 Skrevet 18. august 2023 #17 Skrevet 18. august 2023 Kipt,men denne mannen var ikke rett da får du tenke😉 En mann som ELSKER deg og vil ha deg tar bagasjen den kommer med. Enkelt og greit. Tenk slik og ikke bruk mer sinne på eksen ☺ 1 1
Daria Skrevet 18. august 2023 #18 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes du det er greit å gjøre slikt? Hva hadde du følt om du satt i samme båt? Med barn med spesielle behov? ts Anonymkode: 87fef...71b Hvordan tenker du at det hadde væt greit å gjøre det da? Han har åpenbart prøvd med sønnen din, han har innsett at det ikke fungerer for ham og har vært åpen med deg om hvorfor - det høres ganske ryddig ut for meg. 8 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #19 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da var man incel med en gang ja. Så sørgelig å fortsatt ikke klare bedre enn incel. Det er oppbrukt og uten betydning og sier mer enn nok om deg fremfor personen du desperat prøver å angripe med dine stakkarslige forsøk. "Oooh du sier noe jeg ikke liker, du er incel." Anonymkode: 98959...a2f Vedkommende er ikke incel, bare vanlig idiot. Norge er full av menn som oppdratt barn de ikke er biologisk far til. Ja, masse damer oppdrar også unger de ikke har født selv, til og med. Det er helt vanlig at single foreldre får nye kjærester. La oss alle la være å bli sammen med folk som har egenskaper vi ikke liker. Og bli ilag med folk vi faktisk er kompatible med. Da blir livet mye hyggeligere for alle. Anonymkode: 5dbb6...ba1 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #20 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det synes jeg i aller høyeste grad. Det er mitt liv, og jeg bestemmer hvordan jeg vil at livet mitt skal være helt frem til jeg får mine egne barn og de da blir førsteprioritet. At du har fått ett barn med utfordringer gjør at du er mindre attraktiv på datingfronten. Anonymkode: b6f9b...415 Mindre attraktiv fordi jeg har barn med utfordringer ? Den kommentaren kunne du ha spart deg for. Verken jeg eller sønnen min har noe skyld i dette. uff nesten glad for at du gikk ifra kjæresten din for kanskje greit at du sparte de for den kalde og selvopptatte personligheten du viser her. ts Anonymkode: 87fef...71b 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå