AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Del Skrevet 18. august 2023 Rart spørsmål, men: jeg skal ha med meg 50 håndvifter, de kommer ferdig i hver sin pappeske og med vanlige AA-batterier (2 i hver). Kan det fraktes i vanlig innsjekket bagasje? Eller bør jeg ta de ut? Anonymkode: 1f2d4...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Del Skrevet 18. august 2023 Så lenge de ikke er oppladbare burde det ikke være noe problem, men vil du være på den sikre siden så tar du de i håndbagasjen. Jeg ville i alle fall gjort det. Anonymkode: 9e386...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Del Skrevet 18. august 2023 Nei batteri må du ha med i håndbagasjen. Ikke rart det blir kø i innsjekken når folk ikke klarer å få med seg så enkle regler. Anonymkode: e0d6b...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Del Skrevet 18. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Så lenge de ikke er oppladbare burde det ikke være noe problem, men vil du være på den sikre siden så tar du de i håndbagasjen. Jeg ville i alle fall gjort det. Anonymkode: 9e386...4fc 50 vifter i håndbagasjen går ikke, men da legger jeg bare batteriene igjen evt. Kjedelig å pakke ut bare 😂 Anonymkode: 1f2d4...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Del Skrevet 18. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei batteri må du ha med i håndbagasjen. Ikke rart det blir kø i innsjekken når folk ikke klarer å få med seg så enkle regler. Anonymkode: e0d6b...31d Så trivelig av deg å svare, tusen takk! Jo mer jeg leser jo mer usikker blir jeg, om du googler finner du ganske mange regler du også. Anonymkode: 1f2d4...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå