AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Min samboer er veldig flink på husarbeid. Han er ufør og gjør det meste hjemme. Jeg gjør også noe, men mindre enn før da jeg føler at jeg ikke gjør det etter hans standard. Han gjør ikke det perfekt heller, men han gjør det på hans måte. Nå har han vært bortreist i 2 uker. Jeg har gjort mye hjemme. Ryddet i flere av kleskapene, vasket og tint av fryseren. Har også gjort det vanlige husarbeidet. Han kom hjem i går. I spurte han om det er lenge siden jeg har skiftet på sengene, støvsuget og vasket toalett. Jeg svarte for 2 dager siden. Når jeg kom fra jobb i dag så støvsuget han. Jeg vil ikke virke utakknemlig for at han gjør husarbeid. Men jeg føler at det jeg gjør ikke er bra nok. Anonymkode: 494c7...f2a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 I forhold til de fleste tråder om emnet her på KG så bør du tilbe denne mannen. Han bør straffes med en BJ hver eneste kveld 😅 Anonymkode: c1ff3...6d9 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I forhold til de fleste tråder om emnet her på KG så bør du tilbe denne mannen. Han bør straffes med en BJ hver eneste kveld 😅 Anonymkode: c1ff3...6d9 Hehe . Jeg er jo glad for alt han gjør, men han trenger ikke å rette opp hvis jeg gjør noe husarbeid. Jeg har faktisk jobbet som renholder i 15 år og har fagbrev. Så jeg kan også litt. Har byttet jobb no da pga helsen Anonymkode: 494c7...f2a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Haha. Jeg må også gjøre opp noe husarbeid etter kona, hun kan virkelig ikke dette, men jeg gjør det selvsagt ikke sånn at hun ser det. Anonymkode: a21cf...65c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha. Jeg må også gjøre opp noe husarbeid etter kona, hun kan virkelig ikke dette, men jeg gjør det selvsagt ikke sånn at hun ser det. Anonymkode: a21cf...65c Det er mye bedre. Han gjør det sånn at jeg ser det og kan kommentere det også. Ikke rett ut, men litt skjult Anonymkode: 494c7...f2a
NenehGoji Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Hvor har han vært da? På noen institusjoner og på sykehus så er de jo ekstremt hygieniske. Om han har vært hos foreldre er kanskje de er enda mer opptatte av dette og han ble litt påvirket. Om han ikke klager støtt og stadig men bare akkurat nå, så kan det jo hende det er en slik grunn?
PM75 Skrevet 19. august 2023 #7 Skrevet 19. august 2023 Siden han er ufør, så kan det være at dette blir hans jobb og hans måte å vise at han bidrar? Kanskje han bare har behov for at du anerkjenner det? 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 La ham nå ha denne gleden over å være god på husarbeid. Selv om du også kan det. Anonymkode: b5df7...d87 1
nordlending Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 (endret) Å støvsuge 3 dager etter du har gjort det er vel ikke unormalt? Trenger ikke vaske så ofte om man støvsuger ofte. Hadde skjønt det om han begynte å skifte på alle sengene, men støvsuging? Endret 20. august 2023 av nordlending 2
Enmanelskeråhate Skrevet 20. august 2023 #11 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 21.48): Min samboer er veldig flink på husarbeid. Han er ufør og gjør det meste hjemme. Jeg gjør også noe, men mindre enn før da jeg føler at jeg ikke gjør det etter hans standard. Han gjør ikke det perfekt heller, men han gjør det på hans måte. Nå har han vært bortreist i 2 uker. Jeg har gjort mye hjemme. Ryddet i flere av kleskapene, vasket og tint av fryseren. Har også gjort det vanlige husarbeidet. Han kom hjem i går. I spurte han om det er lenge siden jeg har skiftet på sengene, støvsuget og vasket toalett. Jeg svarte for 2 dager siden. Når jeg kom fra jobb i dag så støvsuget han. Jeg vil ikke virke utakknemlig for at han gjør husarbeid. Men jeg føler at det jeg gjør ikke er bra nok. Anonymkode: 494c7...f2a Dette hadde jeg bare ikke giddet å irritere meg over, ja så vil han gjøre det på sitt vis og synes kanskje det ikke er bra nok som det er, så lenge han ikke klager på det du har gjort da, så ville jeg bare vært glad til for at det ble enda renere og penere. Mange som bare dasser rundt hjemmeværende, han er det jo litt tak i 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #12 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 21.48): Min samboer er veldig flink på husarbeid. Han er ufør og gjør det meste hjemme. Jeg gjør også noe, men mindre enn før da jeg føler at jeg ikke gjør det etter hans standard. Han gjør ikke det perfekt heller, men han gjør det på hans måte. Nå har han vært bortreist i 2 uker. Jeg har gjort mye hjemme. Ryddet i flere av kleskapene, vasket og tint av fryseren. Har også gjort det vanlige husarbeidet. Han kom hjem i går. I spurte han om det er lenge siden jeg har skiftet på sengene, støvsuget og vasket toalett. Jeg svarte for 2 dager siden. Når jeg kom fra jobb i dag så støvsuget han. Jeg vil ikke virke utakknemlig for at han gjør husarbeid. Men jeg føler at det jeg gjør ikke er bra nok. Anonymkode: 494c7...f2a Skjønner du blir litt snurt, men altså ærlig talt... Du har en mann som gjør husarbeide? Din heldiggris! Min mann er også ufør og hjemme mens jeg jobber, men likevel er det jeg som må gjøre alt husarbeide. Han tar seg av arbeid ute, som gressklipping, skifte dekk på bil og skaffe til veie ved til vinteren. Selvsagt veldig bra for meg å slippe det, men skulle gjerne ha hatt litt mer hjelp til husarbeide. Anonymkode: 87653...7d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå