Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg og samboeren min har vært sammen i 6 år. Jeg føler jeg har mindre og mindre lyst på han seksuelt. Vi kysser og koser aldri, fordi jeg føler at hvis vi gjør det så  vil han at det skal føre til sex, og sier jeg nei så blir han sur! 

Jeg har aldri sex lyst, p-piller gjorde at jeg fikk enda mindre lyst.. og nå har jeg begynnt på p-plaster og den gir meg også mindre sexlyst føler jeg. Jeg har allerede lite sexlyst når jeg går uten prevensjon, men jeg kan ikke akkurat gå uten prevensjon og bli gravid igjen nå. Vi har en 1 åring sammen. Orker ikke en ny graviditet med det første. 

Men hva kan gjøre at jeg får mer lyst på mannen? Han gjør jo aldri noe for meg heller .. hjelper meg aldri i huset.. hjelper meg sjeldent med barnet .. osv.

Så er jeg ofte trøtt og sliten.. så det er nok også en grunn for at jeg ikke har lyst eller orker. Dette har jeg sagt til han, men virker ikke som han skjønner, eller gidder å hjelpe mer av den grunn. 

vil ikke ha et forhold uten sex, og er redd han vurderer å gå til andre om han ikke får av meg. 

En annen ting er at han alltid vil at jeg skal tisse under sex, men det sier jeg at jeg ikke ønsker å gjøre hver gang, egentlig ikke i det hele tatt for synes det er litt ekkelt. Har gjort det noen ganger om jeg har vært ekstremt kåt og ikke klarer å holde igjen. Men ønsker ikke gjøre dette HVER gang. Det blir mas om dette hver gang vi har sex: «kan du ikke gjøre det ekstra vått» osv. mas mas og bare mas!! 

hva ville dere gjort? Tips til at han skal slutte å masse om tissing under sex, og hvordan skal jeg få bedre sexlyst? 

Anonymkode: d3e09...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han er en "krever"  og generelt lat, og du er den som gjør alt i forholdet. Skjønner godt du er sliten, og ikke vil ha sex med han.

Kanskje dere er vokst fra hverandre. 

Anonymkode: e95f9...10e

• Nyttig 3
Skrevet

Den mannen der hadde ikke jeg klart å få lyst på heller. Tissinga hadde vært minste problemet ved det, selv om det å presse på angående noe du ikke ønsker er svært svært ufint.

Han kunne jo holde ABC- kurs i hvordan man får kvinner til å miste lysten på deg. 

Jeg beundrer egentlig din innsatsvilje og at du har lyst til å få lyst på en slik mann. Det hadde ikke jeg hatt. 

• Liker 6
Skrevet

Her var det jo mye forskjellig, vil jeg si - nesten den «perfekte storm» av grunner til å ikke ønske sex…. Men mest av alt vil jeg kommentere tissingen - ikke galt i seg selv - men dersom du syns det er ekkelt må det bli slutt på det! Bare det er jo nok til å miste lysten… Her kommer du til å utvikle aversjon mot sex på kort tid… I tillegg er du nok sliten med en ettåring, og en mann som ikke hjelper til… og hormoner som saboterer på toppen! Dere må nok sette dere ned og ta en alvorsprat dersom ikke dette skal gå dukken ❤️

Anonymkode: 3385e...c4a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Så, du lever med en mann du ikke kan vise nærhet til fordi da blir han sur om det ikke fører til sex, som ikke tar sin del av ansvaret for barn og hjem, som maser på deg om at du må tisse på han selv om du ikke liker det, som ikke lytter når du prøver å ta opp ting... 

Og du er redd for at han skal gå??? 

Girl, han gir deg jo ingenting i dette forholdet. Hvordan skal du klare å ha sexlyst når mannen er en sur mannebaby som legger alt av arbeid på utslitte deg? Selvfølgelig har du ikke lyst til å ha sex når du er utslitt og mannen ikke dekker noen av dine emosjonelle behov. Hvorfor blir du i dette forholdet??? 

Anonymkode: f4a61...e20

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Uff, mannen din hadde ikke jeg heller hatt lyst på. Det finnes så mange flotte og fine menn der ute, hvorfor godtar du å leve med en slik fyr?

Anonymkode: 29d24...1a1

• Liker 4
Skrevet

Tips: forlat ham. Han er åpenbart ikke interessert i forholdet heller, da hadde han stilt opp. 

Anonymkode: 29d24...1a1

• Liker 2
Skrevet

Skjønner deg godt. Stakkars deg. Håper han skjerper seg og tar ansvar. 

Anonymkode: 74ca4...9ea

Skrevet

Om han går, så kan det vise seg å være det beste som har skjedd deg på lang tid.

Anonymkode: 224c4...c5b

• Nyttig 2
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

vil ikke ha et forhold uten sex, og er redd han vurderer å gå til andre om han ikke får av meg. 

Det er dårlig gjort å holde han fanget på den måten

Anonymkode: 73ad4...f53

Skrevet

Gå til sexolog? Kanskje det kan åpne øynene hans? Ellerså ser det lite lovende ut..

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hvorfor du ikle ønsker sex med han. Jeg har vært der jeg ikke orket tanken på og ha sex med x min, og da var forholdet vårt også over. Sexlyst kan selvfølgelig komme og gå i et forhold. Men når du først har fått han langt opp i halsen, skal det litt for og snu både tanker og følelser tilbake. Virker jo som han tydeligvis lever i et forhold det han er en forvokst unge og ikke vet hva et forhold innebærer med og gi og ta

Anonymkode: 1012a...9f3

Skrevet

Du liker jo ikke mannen eller sexen. Hvorfor i alle dager vil du bli værende? 

• Nyttig 2
Skrevet

Du er ikke interessert i eller har følelser for denne ekle mannen.  
Kroppen din prøver å fortelle deg noe , og du bør lytte. 
Avslutt dette meningsløse forholdet. 

Anonymkode: 1f4f5...5b4

• Liker 1
Skrevet

Det er helt statistisk normalt at kvinner mister seksuell tenning på mannen fra og med 12 mnd inn i forholdet. Etter 10år har så mange som 47% ikke lengre seksuell tiltrekning til sin mann. For menn er tallet til sammenligning 12% etter 10år.

Anonymkode: 27dee...40c

Skrevet

Nei, dette hadde jeg ikke giddi heller

Anonymkode: 1480f...4fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei! 

Jeg og samboeren min har vært sammen i 6 år. Jeg føler jeg har mindre og mindre lyst på han seksuelt. Vi kysser og koser aldri, fordi jeg føler at hvis vi gjør det så  vil han at det skal føre til sex, og sier jeg nei så blir han sur! 

Jeg har aldri sex lyst, p-piller gjorde at jeg fikk enda mindre lyst.. og nå har jeg begynnt på p-plaster og den gir meg også mindre sexlyst føler jeg. Jeg har allerede lite sexlyst når jeg går uten prevensjon, men jeg kan ikke akkurat gå uten prevensjon og bli gravid igjen nå. Vi har en 1 åring sammen. Orker ikke en ny graviditet med det første. 

Men hva kan gjøre at jeg får mer lyst på mannen? Han gjør jo aldri noe for meg heller .. hjelper meg aldri i huset.. hjelper meg sjeldent med barnet .. osv.

Så er jeg ofte trøtt og sliten.. så det er nok også en grunn for at jeg ikke har lyst eller orker. Dette har jeg sagt til han, men virker ikke som han skjønner, eller gidder å hjelpe mer av den grunn. 

En annen ting er at han alltid vil at jeg skal tisse under sex, men det sier jeg at jeg ikke ønsker å gjøre hver gang, egentlig ikke i det hele tatt for synes det er litt ekkelt. Har gjort det noen ganger om jeg har vært ekstremt kåt og ikke klarer å holde igjen. Men ønsker ikke gjøre dette HVER gang. Det blir mas om dette hver gang vi har sex: «kan du ikke gjøre det ekstra vått» osv. mas mas og bare mas!! 

hva ville dere gjort? Tips til at han skal slutte å masse om tissing under sex, og hvordan skal jeg få bedre sexlyst? 

Der der med tissing er bare sjukt , i tillegg til at han ikke gidder gjøre noe.

Ille. Han blir du nok aldri tent på mer, og du ville ikke vært alene…. 

Anonymkode: 58ead...609

• Nyttig 1
Skrevet

tviler på du får tilbake lysten på han, høres ut som et håpløst tilfelle.

• Liker 1
Skrevet

Sexlysten forsvinner fort når du bor sammen med en mann som ikke tar sin del av arbeid med hus og barn og man får for lite søvn og hvile. Man trenger overskudd for å bli kåt. Det merket jeg fort da jeg ble skilt og slapp å slave for en mann som satt med bena på bordet og var for "viktig" for å lage mat og putte sokkene sine i skittentøyet selv.

Anonymkode: 442b4...44f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...