AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #21 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil fortsette å bo sammen med mannen selv om vi er mest venner. Det er godt å være to 🙂 Anonymkode: 5e393...2e7 Hvis det ikke er fare for sjalusi mer, så er det jo bare å åpne opp for nye opplevelser. Date hver for dere, eller oppsøke swingermiljø. Anonymkode: 6be4a...389
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #22 Skrevet 18. august 2023 Vi har en som har flyttet ut, og heldigvis en som kommer til å bo her i noen år til, pluss hund og katt😅 Men når alle er flyttet ut/borte, skal vi selge huset, kjøpe oss leilighet og bobil og reise rundt i Norge. Jeg skal være masse på hytta, og reise til varmere strøk på vinteren. Så blir det kanskje noen kurs i maling/sying/gitar osv. Kanskje jeg starter i kor også forresten🤔Det er planen min😄 Anonymkode: d5645...16a 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #23 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det ikke er fare for sjalusi mer, så er det jo bare å åpne opp for nye opplevelser. Date hver for dere, eller oppsøke swingermiljø. Anonymkode: 6be4a...389 Hvorfor i alle dager? Så uinteressant og ekkelt. Anonymkode: 5e393...2e7 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #24 Skrevet 18. august 2023 Mellom det at barna flytter ut og barnebarna kommer og skal ha pass så er det viktig å leve livet, skaff nye interesser, prøv alt dere ikke har rukket eller fått gjort, sammen og alene. Få barna over på søndagsmiddag. Heng med venner, engasjer dere i frivillighet, reis og oppdag verden. Anonymkode: 7192d...3c4 1 2
Kaneel Skrevet 18. august 2023 #25 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Akkurat dette kjenner jeg på og. Vi har ingenting å snakke om, og jeg er lei av å vaske klærne hans og koke poteter til han. Han er snill og alt, men ja, det er det. Intimiteten forsvant for mange år siden, så det driver vi heller ikke med. ts Anonymkode: eaee9...b26 Begynn med tantra eller noe som styrker forholdet da vel 2
Gjest Inverto Skrevet 18. august 2023 #26 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): fant meg en ny mann Anonymkode: 7beb1...434 Oh god.....
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #27 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvorfor i alle dager? Så uinteressant og ekkelt. Anonymkode: 5e393...2e7 Ok, jeg bare kommer med innspill til mulige aktiviteter for dem som sitter der med rester av et ulevd liv, og velger å bo med kompisen sin. Anonymkode: 6be4a...389 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #28 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, jeg bare kommer med innspill til mulige aktiviteter for dem som sitter der med rester av et ulevd liv, og velger å bo med kompisen sin. Anonymkode: 6be4a...389 Sex er helt uinteressant for meg. Hvorfor skulle jeg kaste bort verdifull tid på det? Anonymkode: 5e393...2e7
Kalikalinka Skrevet 18. august 2023 #29 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, sant… Men vi har hus, båt og biler sammen. Det er litt praktisk med det og. ts Anonymkode: eaee9...b26 Blir du lykkelig av å ha hus, båt og biler mens du går rundt og eksisterer i et slitent parforhold? 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #30 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat dette kjenner jeg på og. Vi har ingenting å snakke om, og jeg er lei av å vaske klærne hans og koke poteter til han. Han er snill og alt, men ja, det er det. Intimiteten forsvant for mange år siden, så det driver vi heller ikke med. ts Anonymkode: eaee9...b26 Men det høres ikke ut til at noen av dere har lyst til å ha det annerledes? Og da er det ikke empty nest, men at dere verken er kjærester og ikke engang venner mer? At dere ikke har lyst til å gjøre ting sammen, ikke inviterer noen på middag, går på konsert, drar på ferier, ingenting? Jeg tror veldig mange kan kjenne på at huset er tomt og stille og at man ikke trengs på samme måten. Problemet deres er noe helt annet, men mulig dere har klart å glemme og gjemme det fram til nå. Anonymkode: 04583...dca 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #31 Skrevet 18. august 2023 Har det slik her også, men jeg føler at ungene egentlig aldri flytter helt ut😬 Vi har helt ulike hobbyer og ønsker for fremtiden. Jeg føler at jeg er i ferd med å blomstre opp, og han oppfører seg som om han er 80 år……🫠 Anonymkode: dfe94...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #32 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sex er helt uinteressant for meg. Hvorfor skulle jeg kaste bort verdifull tid på det? Anonymkode: 5e393...2e7 Jeg kjenner ikke deg, så ta det som et generelt foruminnspill. Sex og intimitet står ganske høyt på lista hos mange som bor sammen av praktiske hensyn. Anonymkode: 6be4a...389 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #33 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mellom det at barna flytter ut og barnebarna kommer og skal ha pass så er det viktig å leve livet, skaff nye interesser, prøv alt dere ikke har rukket eller fått gjort, sammen og alene. Få barna over på søndagsmiddag. Heng med venner, engasjer dere i frivillighet, reis og oppdag verden. Anonymkode: 7192d...3c4 Men hos oss (og sikkert hos mange andre også som har aldersforskjell mellom barna) så har barnebarn kommet allerede før yngste flyttet ut. Så det har ikke vært noe mellomrom der. Likevel så blir det endel reising, så det er fint. Når det gjelder "få barna over på søndagsmiddag" så er ikke det bare enkelt når barna har flytttet 5 - 7 timer herifra... Anonymkode: 21c7e...d39
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #34 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men det høres ikke ut til at noen av dere har lyst til å ha det annerledes? Og da er det ikke empty nest, men at dere verken er kjærester og ikke engang venner mer? At dere ikke har lyst til å gjøre ting sammen, ikke inviterer noen på middag, går på konsert, drar på ferier, ingenting? Jeg tror veldig mange kan kjenne på at huset er tomt og stille og at man ikke trengs på samme måten. Problemet deres er noe helt annet, men mulig dere har klart å glemme og gjemme det fram til nå. Anonymkode: 04583...dca Tja, vi har hatt felles prosjekt som engasjerte i, nemlig idrettslaget, der vi nå ikke trengs for barna våre lenger. Det er ikke det at vi ikke vil gjøre ting sammen, vi må finne noe nytt vi har felles. Ikke at vi ikke er glade i hverandre… det er bare rart å gå fra tre tette barn med mye aktivitet til å være to voksne med mye tid…. Anonymkode: df898...74e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #35 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sex er helt uinteressant for meg. Hvorfor skulle jeg kaste bort verdifull tid på det? Anonymkode: 5e393...2e7 Jeg blir så nysgjerrig på sånne kommentarer, for jeg klarer ikke å forstå at noen er uinteressert i noe som er SÅ godt. Men samtidig så forstår ikke jeg hvorfor noen kan ha edderkopper som kjærledyr, så jeg er vel egentlig bare ikke så forståelsesfull av meg 🤷♀️ Anonymkode: 5bc11...467 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå