AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Jeg har prøvd å Google, men får bare opp reklamer og lite fakta Jeg er kvinne på 35, og er veldig tynn i toppen. Jeg har i mange år skjult det med å ha håret oppsatt alltid, men av helsegrunner greier jeg ikke ha langt hår lenger. Jeg klipte det nylig kort, og det er så deilig! Men jeg sliter med hvor tydelig det er nå at jeg mangler hår, det er nesten umulig å skjule nå. Jeg har PCOS, jeg vet ikke om det har noen sammenheng? Uansett, jeg lurte på pm noen har noe kjennskap til hårtransplantasjon for kvinner. Gjøres det, blir det bra, og er det isåfall mulig å få det dekket av det offentlige? Anonymkode: 3918b...8a4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Hva med en permanent hårdel? Eller har du nok hår til å flytte det til toppen? Anonymkode: 3540a...a55
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med en permanent hårdel? Eller har du nok hår til å flytte det til toppen? Anonymkode: 3540a...a55 Jeg har nok hår, har lavt hårfeste i nakken så masse å ta av der. Permanent hårdel tror jeg blir for mye stell, som sagt er helseårsaker grunnen til at jeg klipte meg kort nå. Anonymkode: 3918b...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå