AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Jeg vet at dette er litt langt, men jeg trenger å få litt lufting/støtte for hva jeg skal gjøre. For noen dager siden fant jeg ut at mannen min gjennom 15 år har en affære/utro bak ryggen min. Både fysisk og emosjonelt over tid.Chattingen var virkelig forferdelig med nakenbilder av hverandre og fortelle hvordan perfekt kropp osv. osv savner hverandre ønsker å ha sex sammen igjen. De har pratet siden mannen min dro dit alene på ferie i fjor. Så det betyr 1 års utroskap bak ryggen min😭😭😭det verste er: den gangen begynte det rett etter at jeg tok abort pga helsen min og jeg fikk en depresjon på toppen av det. mannen min spurte om tilatelse til å reise på ferie til polen alene. Dette lot jeg han gjøre da jeg følte han trengte litt alenetid etter alt.Det er altså på ferie mannen min har møtt denne dama.Etter at mannen min hadde vært på ferie alene ble han forferdelig syk og jeg var så bekymret og redd for helsen hans. Jeg kan bare ikke forestille meg hvordan det er mulig å være utro mot personen du elsker etter alt det vi har vært sammen for. Mens jeg bekymret meg så mye for helsen hans, spilte ikke helsen min noen rolle mens jeg kjempet mot depresjonen så har mannen min hatt sex flere ganger på ferie med denne dama og fortsatt hatt kontakt etter han kommet hjem:pratet,sendt motatt bilder, ringte den kvinnen bak ryggen min hele denne tiden!??? I over et år!??Da jeg fant ut at det var som om verden min falt fra hverandre, knust i stykker, hjertet mitt blødde blod i smerte💔💔Jeg konfronterte ham, men han sa: "ja, jeg planla dette fordi jeg ville prøv å sove med en annen kvinne, jeg har en ny jente, men etter å ha vært sammen med henne fant jeg ut at jeg fortsatt elsker deg". Hele denne tiden ville han nesten ikke ha sex med meg,jeg nesten tryglet ham til det, jeg trodde det var på grunn av sykdommen hans, men jeg tok feil. han tenkte på den andre jenta!? hvordan kan han si at han elsker meg da han planla dette bak ryggen min og såret meg på den mest smertefulle måten!??jeg forstår ikke😭😭på grunn av depresjon følte jeg meg så ensom og uelsket at jeg ønsket oppmerksomheten hans, jeg var så mistenksom fordi han brukte all tiden sin på telefonen, men han fortalte meg at han bare pratet med kompisen sin. Han har løyet for ansiktet mitt hele denne tiden!! Jeg ble så sjokkert og ønsket å dø😭😭 og nå har jeg fortalt mannen min at jeg må ta en pause fra ekteskapet vårt for å tenke på om jeg vil bli eller skille meg fra ham. Det som gjør mest vondt er at jeg virkelig virkelig elsker mannen min❤️😭bare tanken på å ikke ha ham i livet mitt dreper meg og jeg får ikke puste😭 men jeg vet ikke om jeg kan tilgi dette enorme sviket han gjorde mot meg😭😭 jeg er så fortapt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! J jeg er helt knust i stykker😭 Anonymkode: 077b8...735 8
Ardenus Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg vet at dette er litt langt, men jeg trenger å få litt lufting/støtte for hva jeg skal gjøre. For noen dager siden fant jeg ut at mannen min gjennom 15 år har en affære/utro bak ryggen min. Både fysisk og emosjonelt over tid.Chattingen var virkelig forferdelig med nakenbilder av hverandre og fortelle hvordan perfekt kropp osv. osv savner hverandre ønsker å ha sex sammen igjen. De har pratet siden mannen min dro dit alene på ferie i fjor. Så det betyr 1 års utroskap bak ryggen min😭😭😭det verste er: den gangen begynte det rett etter at jeg tok abort pga helsen min og jeg fikk en depresjon på toppen av det. mannen min spurte om tilatelse til å reise på ferie til polen alene. Dette lot jeg han gjøre da jeg følte han trengte litt alenetid etter alt.Det er altså på ferie mannen min har møtt denne dama.Etter at mannen min hadde vært på ferie alene ble han forferdelig syk og jeg var så bekymret og redd for helsen hans. Jeg kan bare ikke forestille meg hvordan det er mulig å være utro mot personen du elsker etter alt det vi har vært sammen for. Mens jeg bekymret meg så mye for helsen hans, spilte ikke helsen min noen rolle mens jeg kjempet mot depresjonen så har mannen min hatt sex flere ganger på ferie med denne dama og fortsatt hatt kontakt etter han kommet hjem:pratet,sendt motatt bilder, ringte den kvinnen bak ryggen min hele denne tiden!??? I over et år!??Da jeg fant ut at det var som om verden min falt fra hverandre, knust i stykker, hjertet mitt blødde blod i smerte💔💔Jeg konfronterte ham, men han sa: "ja, jeg planla dette fordi jeg ville prøv å sove med en annen kvinne, jeg har en ny jente, men etter å ha vært sammen med henne fant jeg ut at jeg fortsatt elsker deg". Hele denne tiden ville han nesten ikke ha sex med meg,jeg nesten tryglet ham til det, jeg trodde det var på grunn av sykdommen hans, men jeg tok feil. han tenkte på den andre jenta!? hvordan kan han si at han elsker meg da han planla dette bak ryggen min og såret meg på den mest smertefulle måten!??jeg forstår ikke😭😭på grunn av depresjon følte jeg meg så ensom og uelsket at jeg ønsket oppmerksomheten hans, jeg var så mistenksom fordi han brukte all tiden sin på telefonen, men han fortalte meg at han bare pratet med kompisen sin. Han har løyet for ansiktet mitt hele denne tiden!! Jeg ble så sjokkert og ønsket å dø😭😭 og nå har jeg fortalt mannen min at jeg må ta en pause fra ekteskapet vårt for å tenke på om jeg vil bli eller skille meg fra ham. Det som gjør mest vondt er at jeg virkelig virkelig elsker mannen min❤️😭bare tanken på å ikke ha ham i livet mitt dreper meg og jeg får ikke puste😭 men jeg vet ikke om jeg kan tilgi dette enorme sviket han gjorde mot meg😭😭 jeg er så fortapt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! J jeg er helt knust i stykker😭 bare så jeg kan lese det. 11 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Sender deg all min sympati! Det er grusomt å bli utsatt for utroskap, og enda verre når det er langvarig! Anonymkode: d5909...aa3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Gå i terapi. Forlat ham. Ikke tilgi ham. Ikke si for mye til ham. La han sitte igjen med spørsmålstegn Anonymkode: 9805c...400 4 5
Trolltunge Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 Du klarer deg veldig fint uten en slik mann. Du kommer neppe til å klare deg fint med ham igjen. Gå videre, ta sorgen, og så får du det bedre på sikt. Kjærlighetssorg er vondt, men det går over. Mye mulig finnes det en annen mann ute i verden som med tiden vil ikke bare lege alle sår, men gjøre det at du gikk til en avgjørelse du vil bli glad for. 4 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Skjønner at dette er vondt. Det er et enormt svik, og jeg hadde aldri kunne tilgi noe slikt. Planlegg et liv uten han. Han fortjener ikke deg. Anonymkode: b75bb...cdb 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #7 Skrevet 18. august 2023 Hos han er det bare «meg meg meg». Han ønsket å eksperimentere med sex med andre, han fant etterpå ut at han fikk noe ut av å ha deg. Hvor er omtanke og omsorg for deg? Når sjenket han en tanke på hva dette ville gjøre med deg? Han vil beholde deg, men driter i hvordan du har det. Hva vil det gjøre med deg å fortsette? Du vil ødelegge deg selv. Husk at du har all rett og grunn til å bli skikkelig sinna her og be han dra til helvete Anonymkode: fb475...180 2 1 1
Hmmmmmm Skrevet 18. august 2023 #8 Skrevet 18. august 2023 Den jobben der hadde jeg ikke tatt om jeg var deg, Du kommer til å slite deg ut. Gå videre med livet dit. Livet som singel er helt fantastisk! 4 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Skrevet 18. august 2023 For en egoistisk mann, dump ham. Du kan LETT finne bedre. Anonymkode: d186a...47e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #10 Skrevet 18. august 2023 En som planlegger utroskap er i en egen liga og du kan aldri stole på han igjen. Du får det vondt, en stund. Blir du får du det vondt resten av livet. Anonymkode: 20378...9d4 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #11 Skrevet 18. august 2023 Uff, stakkars deg ❤️❤️ Ta deg en pause fra dette, flytt ut, gå i terapi, og vurder om du i kan gå tilbake. Du fortjener noen som er tro mot deg, og som vil deg vell ❤️❤️ Anonymkode: f9467...b57
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #12 Skrevet 18. august 2023 Ardenus skrev (2 timer siden): bare så jeg kan lese det. Takk Anonymkode: 19f13...f2a
Rosalilje84 Skrevet 18. august 2023 #13 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet at dette er litt langt, men jeg trenger å få litt lufting/støtte for hva jeg skal gjøre. For noen dager siden fant jeg ut at mannen min gjennom 15 år har en affære/utro bak ryggen min. Både fysisk og emosjonelt over tid.Chattingen var virkelig forferdelig med nakenbilder av hverandre og fortelle hvordan perfekt kropp osv. osv savner hverandre ønsker å ha sex sammen igjen. De har pratet siden mannen min dro dit alene på ferie i fjor. Så det betyr 1 års utroskap bak ryggen min😭😭😭det verste er: den gangen begynte det rett etter at jeg tok abort pga helsen min og jeg fikk en depresjon på toppen av det. mannen min spurte om tilatelse til å reise på ferie til polen alene. Dette lot jeg han gjøre da jeg følte han trengte litt alenetid etter alt.Det er altså på ferie mannen min har møtt denne dama.Etter at mannen min hadde vært på ferie alene ble han forferdelig syk og jeg var så bekymret og redd for helsen hans. Jeg kan bare ikke forestille meg hvordan det er mulig å være utro mot personen du elsker etter alt det vi har vært sammen for. Mens jeg bekymret meg så mye for helsen hans, spilte ikke helsen min noen rolle mens jeg kjempet mot depresjonen så har mannen min hatt sex flere ganger på ferie med denne dama og fortsatt hatt kontakt etter han kommet hjem:pratet,sendt motatt bilder, ringte den kvinnen bak ryggen min hele denne tiden!??? I over et år!??Da jeg fant ut at det var som om verden min falt fra hverandre, knust i stykker, hjertet mitt blødde blod i smerte💔💔Jeg konfronterte ham, men han sa: "ja, jeg planla dette fordi jeg ville prøv å sove med en annen kvinne, jeg har en ny jente, men etter å ha vært sammen med henne fant jeg ut at jeg fortsatt elsker deg". Hele denne tiden ville han nesten ikke ha sex med meg,jeg nesten tryglet ham til det, jeg trodde det var på grunn av sykdommen hans, men jeg tok feil. han tenkte på den andre jenta!? hvordan kan han si at han elsker meg da han planla dette bak ryggen min og såret meg på den mest smertefulle måten!??jeg forstår ikke😭😭på grunn av depresjon følte jeg meg så ensom og uelsket at jeg ønsket oppmerksomheten hans, jeg var så mistenksom fordi han brukte all tiden sin på telefonen, men han fortalte meg at han bare pratet med kompisen sin. Han har løyet for ansiktet mitt hele denne tiden!! Jeg ble så sjokkert og ønsket å dø😭😭 og nå har jeg fortalt mannen min at jeg må ta en pause fra ekteskapet vårt for å tenke på om jeg vil bli eller skille meg fra ham. Det som gjør mest vondt er at jeg virkelig virkelig elsker mannen min❤️😭bare tanken på å ikke ha ham i livet mitt dreper meg og jeg får ikke puste😭 men jeg vet ikke om jeg kan tilgi dette enorme sviket han gjorde mot meg😭😭 jeg er så fortapt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! J jeg er helt knust i stykker😭 Anonymkode: 077b8...735 Han angrer ikke. Han har planlagt utroskap mot deg da du trengte ham mest. Han skjuler det ikke engang, og prøver ikke å unnskylde seg engang. Denne mannen har du det bedre uten. Dette kommer til å gjenta seg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #14 Skrevet 18. august 2023 Hvilken garanti har vi for at du ikke er samme trollet som lagde grinetråden "Jeg har vært utro. . ." om jeg kan spørre? Samme sørgelige teksten bare omvendt Anonymkode: a305c...fca
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #15 Skrevet 18. august 2023 Sjekk deg for kjønnssykdommer... Anonymkode: 99ee2...8e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #16 Skrevet 18. august 2023 Du vil angre om du tilgir han.. kanskje ikke nå, men om noen år. Du fortjener bedre! Anonymkode: f2822...ed0
Odine Skrevet 18. august 2023 #17 Skrevet 18. august 2023 Det vil skje igjen, kanskje neste uke. Spring du!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #18 Skrevet 18. august 2023 Jeg har vært langtidselskerinne til en samboende mann. Forholdet er over, men han har en ny dame, og vurderer å flytte ut. Samboeren har bedt om at de prøver å fikse forholdet, og vet ingenting om utroskap. Skylder jeg henne å fortelle det jeg vet, så hun kan ta et informert valg? Anonymkode: 2c295...698 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #19 Skrevet 19. august 2023 Du og alle andre kvinner klarer seg jævli godt uten slike menn. Kvinner tror de ikke klarer seg uten, derfor fortsetter de. Det gir signal til mannen at det er greit å fortsette å være med andre kvinner, fordi: du forlater han ikke likevel. Det vet han veldig godt. Anonymkode: 8e20e...28d
Blåtrå Skrevet 19. august 2023 #20 Skrevet 19. august 2023 Bare fortell! Hvorfor beskytte en utro mann? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå