AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Som man liker like godt som eksen? Anonymkode: 86ce1...ad8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Hva gjorde eksen unik ? Sikkert flere der ute som innehar noen av de samme kvalitetene. 😃 Anonymkode: cbe8d...d28
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Som man liker like godt som eksen? Anonymkode: 86ce1...ad8 Du er ikke over han med andre ord... Anonymkode: 698b1...0b7 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Overhoet ikke. Håper jeg aldri treffer noen som eksen igjen, ille nok at jeg må treffe han fra tid til annen. Anonymkode: 79776...e07 3 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 Selv om det var flere grunner som førte til at eksen nå er eks, så var/er han en spesiell person i livet mitt på mange måter… Det er noe eget med den første store kjærligheten… Men det betyr ikke at ikke neste partner er like bra - til og med bedre - bare på sin egen måte ❤️ Anonymkode: 228b7...c57
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Er ganske sikker på at jeg aldri treffer på noen som er aktuell for meg igjen. Jeg forelsker meg hvert tjuende år eller noe, og blir stadig mer mistroisk. Den jeg eventuelt faller for har mye å bevise før jeg takker ja. Anonymkode: 15adf...8cf
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #7 Skrevet 18. august 2023 Ja, exen er så utrolig snill og god, å har et veldig behagelig og beroligende syn på livet. Vanskelig å se for seg å være så heldig på nytt igjen. Får se hva fremtiden bringer Anonymkode: aa8ec...688 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #8 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som man liker like godt som eksen? Anonymkode: 86ce1...ad8 Nei. Men redd jeg ikke finner noen for jeg er redd. Redd for jeg har masse skavanker og er ikke noen vil syns jeg er attraktiv. Vet jeg har en kjempe personlighet, sta som fy. Sier hva jeg mener. Er høylytt. Og rødhåret. 🤣 Men seriøst , redd pga kroppen min. Anonymkode: 97845...27c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Skrevet 18. august 2023 Begynner å bare slå meg til ro med at både giftemål og den store kjærligheten ikke kommer i dette livet. Så får jeg heller støtte venninner rundt meg istedenfor. Yes positivt innstilt. Anonymkode: 67397...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #10 Skrevet 18. august 2023 Ja… når man ser utvalget på Tinder er jeg stygt redd for det, ja Anonymkode: 9de33...e95 1 1
Kalikalinka Skrevet 18. august 2023 #11 Skrevet 18. august 2023 Nei. Eksen min hadde absolutt mange gode kvaliteter, men han var jo ikke riktig mann for meg. Så jeg tenker at det helt sikkert finnes noe bedre (riktigere) der ute, hvis jeg bare gidder å lete litt målrettet. Men det gjør jeg jo ikke, for jeg har det faktisk veldig fint alene også. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #12 Skrevet 18. august 2023 Jeg møter ingen menn, helt bevisst😆. Skikkelig ferdig med dating og forhold merker jeg. Anonymkode: af0ba...04e 1
AnonymkvinneViken Skrevet 19. august 2023 #13 Skrevet 19. august 2023 Eksmannen som jeg var sanmen med i 13 år og gift i 11 år med, var ikke den rette for meg. Følelsene gikk helt over, og jeg hadde hoppet inn i forholdet som 23-åring fprdi jeg var redd for å være singel. Men, jeg er fortsatt redd for å forbli singel nå som jeg ønsker meg veldig en kjæreste 🙋🏼♀️ Det er nitrist det å ikke ha kroppskontakt med en mann og det å ikke leve med en kjæreste. Man får ikke levd ut seksualitet og kjærlighet til et annet menneske (i hvert fall ikke jeg når jeg er singel). I tillegg har jeg hørt skrekkhistoerier om kvinner som ønsket seg kjæreste, men som ble alene til den dagen de døde (heldigvis ikke mange jeg har hørt om).
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #14 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Overhoet ikke. Håper jeg aldri treffer noen som eksen igjen, ille nok at jeg må treffe han fra tid til annen. Anonymkode: 79776...e07 Nettopp! Anonymkode: 26783...4d3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #15 Skrevet 19. august 2023 AnonymkvinneViken skrev (38 minutter siden): Eksmannen som jeg var sanmen med i 13 år og gift i 11 år med, var ikke den rette for meg. Følelsene gikk helt over, og jeg hadde hoppet inn i forholdet som 23-åring fprdi jeg var redd for å være singel. Men, jeg er fortsatt redd for å forbli singel nå som jeg ønsker meg veldig en kjæreste 🙋🏼♀️ Det er nitrist det å ikke ha kroppskontakt med en mann og det å ikke leve med en kjæreste. Man får ikke levd ut seksualitet og kjærlighet til et annet menneske (i hvert fall ikke jeg når jeg er singel). I tillegg har jeg hørt skrekkhistoerier om kvinner som ønsket seg kjæreste, men som ble alene til den dagen de døde (heldigvis ikke mange jeg har hørt om). Jeg er en sånn skrekkhistorie! Ja, savner det du sier. Men livet er bra likevel. Heller alene enn i et dårlig forhold. Og jeg kan ikke tvinge noen til å like meg, så har ikke noe valg. Anonymkode: 57b5b...518 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #16 Skrevet 19. august 2023 Ikke noe problem. Truffet på mange menn bedre enn eksmann og ekssamboeren min nå i 2022 og 2023. Anonymkode: 1fc3f...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #17 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 21.34): Er ganske sikker på at jeg aldri treffer på noen som er aktuell for meg igjen. Jeg forelsker meg hvert tjuende år eller noe, og blir stadig mer mistroisk. Den jeg eventuelt faller for har mye å bevise før jeg takker ja. Anonymkode: 15adf...8cf Hvorfor føler du slik? fra det lille du skriver hører det ut som du har datet en narsissist? de har et grep om deg som kun kan slippes om han finner en ny eller om du kan innrømme det. Jeg kan ta feil da Anonymkode: a6ead...51f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #18 Skrevet 20. august 2023 Ja, men nå er jeg ikke helt over han enda, og har heller ikke gitt han helt opp. Jeg vet at alle som er i den situasjonen med kjærlighetssorg tenker at de aldri vil finne noen som han igjen, men jeg er virkelig helt sikker på det. Han har alt, han er som om jeg skulle bestilt den perfekte mann for meg. Jeg forelsker meg også sjelden. Når det er sagt, så er jeg ikke så redd for at jeg ikke finner en ny mann all den tid jeg ikke er så opptatt av å ha en mann. Eksen er/var mitt livs store kjærlighet og den eneste jeg har møtt som jeg kunne bodd med og vært med resten av livet, blir det ikke han så går jeg tilbake til å være singel og ha litt elskere og sånt bare. Kanskje en katt på sikt 😁 Anonymkode: 98c9d...6e8
Million Skrevet 20. august 2023 #19 Skrevet 20. august 2023 Nei, det er jeg ikke redd for. Faktisk gjør jeg mitt beste for å ikke treffe noen ny mann. I alle fall ikke en som eksen.
AnonymkvinneViken Skrevet 20. august 2023 #20 Skrevet 20. august 2023 Million skrev (1 time siden): Nei, det er jeg ikke redd for. Faktisk gjør jeg mitt beste for å ikke treffe noen ny mann. I alle fall ikke en som eksen. Men klarer du å leve uten nærhet, intimitet og kjærlighet til en mann over tid? Er ikke dette veldig tøft og at man føler et tomrom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå