AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg har født to barn fra før, har aldri hatt festeblødning, men nå er jeg litt usikker.. syklusene mine har alltid vært veldig stabile med 29 dagers syklus, men det siste året har det variert fra 29-37 dager. Siste mens startet 21.07 - jeg hadde sex 1.08., 03.08 og 05.08. I går begynte jeg plutselig å blø. Mørkt blod, ikke brunt, men veldig mørke rødt. Nok til at det rant litt ned låret, men så stoppet det. Har ikke blødd noe mer etter det. Kan det ha vært en festeblødning? Vet at ingen her kan svare 100% sikkert på det, men jeg leser at en festeblødning gjerne er i mindre mengder og enten lys rosa eller brun? Og kun nok til at man kan se det litt på papiret etter et dobesøk.. så, hvordan så din festeblødning ut, og om det var festeblødning, når kan jeg teste? Om ikke mensen kommer rundt hjørnet da. Anonymkode: d7cab...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. august 2023 #2 Del Skrevet 19. august 2023 Vet du når du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Del Skrevet 21. august 2023 Nei, testet ikke for eggløsning og syklusene er litt ustabile for tiden.. Anonymkode: d7cab...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 19.54): Jeg har født to barn fra før, har aldri hatt festeblødning, men nå er jeg litt usikker.. syklusene mine har alltid vært veldig stabile med 29 dagers syklus, men det siste året har det variert fra 29-37 dager. Siste mens startet 21.07 - jeg hadde sex 1.08., 03.08 og 05.08. I går begynte jeg plutselig å blø. Mørkt blod, ikke brunt, men veldig mørke rødt. Nok til at det rant litt ned låret, men så stoppet det. Har ikke blødd noe mer etter det. Kan det ha vært en festeblødning? Vet at ingen her kan svare 100% sikkert på det, men jeg leser at en festeblødning gjerne er i mindre mengder og enten lys rosa eller brun? Og kun nok til at man kan se det litt på papiret etter et dobesøk.. så, hvordan så din festeblødning ut, og om det var festeblødning, når kan jeg teste? Om ikke mensen kommer rundt hjørnet da. Anonymkode: d7cab...f36 Det høres mer ut som du får mensen. Festeblødningen pleier å komme mellom 6dpo og 10dpo Anonymkode: 94a3f...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #5 Del Skrevet 21. august 2023 Hadde festeblødning, det var såvidt en rosa liten dråpe på papiret etter toalettbesøk 5 dpo 😊 Anonymkode: 6e5b0...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #6 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hadde festeblødning, det var såvidt en rosa liten dråpe på papiret etter toalettbesøk 5 dpo 😊 Anonymkode: 6e5b0...efd Dette kan ikke ha vært festeblødning da egget såvidt er ferdig delt ved 5 dpo Anonymkode: 94a3f...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. august 2023 #7 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette kan ikke ha vært festeblødning da egget såvidt er ferdig delt ved 5 dpo Anonymkode: 94a3f...4b6 Enig...det kan være fra eggløsning eventuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #8 Del Skrevet 21. august 2023 Ett egg fester seg ikke før det er blitt blastocyste på dag 5.. Implantasjon skjer mellom dpo 6 og dpo 10. Anonymkode: bc91a...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #9 Del Skrevet 21. august 2023 Opplevde det samme som deg. Litt blod i 1 dag, testet positivt dagen etter. Hadde SA ca. en uke senere. Så det er helt umulig å vite dessverre… Nå i etterkant føler jeg at blødningen hos meg allerede var ett tegn på at ting ikke var som det skulle, f.eks at egget ikke hadde festet seg skikkelig. Håper det går veien for deg❤️ Anonymkode: 41d51...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå