Gå til innhold

Festblødning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har født to barn fra før, har aldri hatt festeblødning, men nå er jeg litt usikker.. syklusene mine har alltid vært veldig stabile med 29 dagers syklus, men det siste året har det variert fra 29-37 dager. 

Siste mens startet 21.07 - jeg hadde sex 1.08., 03.08 og 05.08. I går begynte jeg plutselig å blø. Mørkt blod, ikke brunt, men veldig mørke rødt. Nok til at det rant litt ned låret, men så stoppet det. Har ikke blødd noe mer etter det. 
Kan det ha vært en festeblødning? Vet at ingen her kan svare 100% sikkert på det, men jeg leser at en festeblødning gjerne er i mindre mengder og enten lys rosa eller brun? Og kun nok til at man kan se det litt på papiret etter et dobesøk.. 

så, hvordan så din festeblødning ut, og om det var festeblødning, når kan jeg teste? Om ikke mensen kommer rundt hjørnet da. 

Anonymkode: d7cab...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, testet ikke for eggløsning og syklusene er litt ustabile for tiden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 19.54):

Jeg har født to barn fra før, har aldri hatt festeblødning, men nå er jeg litt usikker.. syklusene mine har alltid vært veldig stabile med 29 dagers syklus, men det siste året har det variert fra 29-37 dager. 

Siste mens startet 21.07 - jeg hadde sex 1.08., 03.08 og 05.08. I går begynte jeg plutselig å blø. Mørkt blod, ikke brunt, men veldig mørke rødt. Nok til at det rant litt ned låret, men så stoppet det. Har ikke blødd noe mer etter det. 
Kan det ha vært en festeblødning? Vet at ingen her kan svare 100% sikkert på det, men jeg leser at en festeblødning gjerne er i mindre mengder og enten lys rosa eller brun? Og kun nok til at man kan se det litt på papiret etter et dobesøk.. 

så, hvordan så din festeblødning ut, og om det var festeblødning, når kan jeg teste? Om ikke mensen kommer rundt hjørnet da. 

Det høres mer ut som du får mensen. Festeblødningen pleier å komme mellom 6dpo og 10dpo

Anonymkode: 94a3f...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde festeblødning, det var såvidt en rosa liten dråpe på papiret etter toalettbesøk 5 dpo 😊

Anonymkode: 6e5b0...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hadde festeblødning, det var såvidt en rosa liten dråpe på papiret etter toalettbesøk 5 dpo 😊

Anonymkode: 6e5b0...efd

Dette kan ikke ha vært festeblødning da egget såvidt er ferdig delt ved 5 dpo

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette kan ikke ha vært festeblødning da egget såvidt er ferdig delt ved 5 dpo

Enig...det kan være fra eggløsning eventuelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett egg fester seg ikke før det er blitt blastocyste på dag 5.. Implantasjon skjer mellom dpo 6 og dpo 10.

Anonymkode: bc91a...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme som deg. Litt blod i 1 dag, testet positivt dagen etter. Hadde SA ca. en uke senere. Så det er helt umulig å vite dessverre… Nå i etterkant føler jeg at blødningen hos meg allerede var ett tegn på at ting ikke var som det skulle, f.eks at egget ikke hadde festet seg skikkelig.

Håper det går veien for deg❤️

Anonymkode: 41d51...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...