Magrat Skrevet 18. august 2023 #1 Del Skrevet 18. august 2023 Nå er det igang!🤩🤩🤩 Tenkte det hadde vært fint med en tråd hvor vi kan diskutere videoene hennes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 19. august 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 19. august 2023 Magrat skrev (23 timer siden): Nå er det igang!🤩🤩🤩 Tenkte det hadde vært fint med en tråd hvor vi kan diskutere videoene hennes. Nå har jeg sett videoen, og Spoiler Wow!😄 For en flott kalender!! Skikkelig mye for pengene! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 22. august 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2023 Har hatt denne de to siste årene, så spent på å se hvordan den er i år😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. august 2023 #4 Del Skrevet 26. august 2023 Så omtrent alle julekalendrene i fjor 😅 Heldigvis - kjøpte ingen av nettopp den grunn. Men jeg elsker videoene, og dukker noe aktuelt opp i år så følger jeg hennes link. Liker henne veldig godt! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 27. august 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 27. august 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 28. august 2023 #6 Del Skrevet 28. august 2023 AprilLudgate skrev (På 26.8.2023 den 21.49): Så omtrent alle julekalendrene i fjor 😅 Heldigvis - kjøpte ingen av nettopp den grunn. Men jeg elsker videoene, og dukker noe aktuelt opp i år så følger jeg hennes link. Liker henne veldig godt! Hun skravler desverre ALT for mye…får gnagsår i ørene… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. august 2023 #7 Del Skrevet 28. august 2023 Isola2 skrev (8 minutter siden): Hun skravler desverre ALT for mye…får gnagsår i ørene… 😂 Ja, det er kjasing. Må ta ned lyden litt alltid 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå